Oke. Je lult ook een hoop schijnt. Past er mooi bij.quote:
Geef haar adres maar wij pakken haar welquote:Op maandag 22 februari 2016 16:40 schreef Opsonisatie het volgende:
Op school zijn en bitch meldt zich nu pas af kapitein anker
Niet een Nigeriaanse prins kennenquote:Op maandag 22 februari 2016 16:41 schreef Catkiller het volgende:
Ik denk dat Ash gewoon op een willekeurige pop-up heeft geklikt waarin de vraag stond of hij rijk wilde worden zonder te werken.
Doe ik ook, ik verdien 463 euro per uur met het invullen van enquetes gewoon vanuit de huiskamer.quote:Op maandag 22 februari 2016 16:41 schreef Catkiller het volgende:
Ik denk dat Ash gewoon op een willekeurige pop-up heeft geklikt waarin de vraag stond of hij rijk wilde worden zonder te werken.
Hahaquote:Op maandag 22 februari 2016 16:41 schreef Catkiller het volgende:
Haha, hij is gek hequote:Op maandag 22 februari 2016 16:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik vind jou een hele rare user
wat nou als die pop ups wel op waarheid berusten? sta je mooi met je bek vol tanden hoor hahahquote:Op maandag 22 februari 2016 16:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahadie pop ups zijn er zat ja
vraag me sowieso af of er figuren zijn die dat ook nog voor waarheid aannemen...
Aahahaha xdquote:Op maandag 22 februari 2016 16:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
wat nou als die pop ups wel op waarheid berusten? sta je mooi met je bek vol tanden hoor hahah
Het mortuarium is een paar straten verder.quote:Op maandag 22 februari 2016 16:42 schreef Stimorol- het volgende:
Hoi mensen. Ik voeg mij toe bij de levenlozen.
Sws niet. Zou dan gewoon beetje gaan dealen. Wit geld voor sparen, vaste lasten en shit en zwart geld om gewoon uit te geven.quote:Op maandag 22 februari 2016 16:04 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Heb je mn post van gisteren gelezen?
Als je op een bepaalde manier drieduizend euro per maand zou verdienen zonder te werken zou je dan nog gaan werken voor meer geld?
Ceramstraat gr grquote:Op maandag 22 februari 2016 16:41 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Geef haar adres maar wij pakken haar wel
Het lijkt wel feest.quote:Op maandag 22 februari 2016 16:42 schreef Stimorol- het volgende:
Hoi mensen. Ik voeg mij toe bij de levenlozen.
quote:Op maandag 22 februari 2016 16:43 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Sws niet. Zou dan gewoon beetje gaan dealen. Wit geld voor sparen, vaste lasten en shit en zwart geld om gewoon uit te geven.
Sho ey dat zou wat zijn idd iedereen negeert dat en dan is het gewoon ook nog echt zo hahahahaha shitttt lolquote:Op maandag 22 februari 2016 16:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
wat nou als die pop ups wel op waarheid berusten? sta je mooi met je bek vol tanden hoor hahah
Mens doe je baan gvdquote:Politie Amsterdam Overtoomse Sluis
6 uur geleden
#ASD247 Geluidsoverlast?
Collega's kregen gistermiddag omstreeks 16:30 uur een melding over geluidsoverlast ergens in Stadsdeel Nieuw-West Amsterdam. De melder had vanaf de ochtend al last van de harde muziek. De melder had zelf al meerdere keren aangeklopt, echter niet met het gewenste resultaat.
Hierop heeft de melder de Gemeenschappelijke Meldkamer Amsterdam gebeld met het verzoek een onderzoekje in te stellen en de overlast te doen stoppen. Na herhaaldelijk aanbellen werd ook voor de collega's niet opengedaan.
Hierop hebben de collega's iets ‘ steviger ‘ aangeklopt. Na enkele minuten werd hier wel op gereageerd.
De collega's zagen dat een persoon licht bezweet en slechts gekleed in een badjas de deur opende. De persoon verklaarde een intiem moment met zijn wederhelft te hebben en daarbij muzikale ondersteuning wilde. Door ons aankloppen is er een korte intermezzo ontstaan.
Na het verzoek van de collega's om geen ‘ geluidsoverlast ‘ meer te veroorzaken. Is het liefdeskoppel verder gegaan echter zonder muzikale ondersteuning.
Moet straks weer kip eten. Wat ga jij etenquote:Op maandag 22 februari 2016 16:43 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Het lijkt wel feest.
Waar blijft xcachet ik wil haar uithoren over haar date gisteravond
Vertel?quote:Op maandag 22 februari 2016 16:44 schreef Catkiller het volgende:
[..]Jij stond ook niet vooraan bij het uitdelen van het verstand.
Zou met deze vraag wachten als tjacka er ook isquote:Op maandag 22 februari 2016 16:43 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Het lijkt wel feest.
Waar blijft xcachet ik wil haar uithoren over haar date gisteravond
voor de zekerheid gelijk even mijn rekeningnummer ingevuld.quote:Op maandag 22 februari 2016 16:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Sho ey dat zou wat zijn idd iedereen negeert dat en dan is het gewoon ook nog echt zo hahahahaha shitttt lol
Nee rly?quote:Op maandag 22 februari 2016 16:44 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Gek want het heeft een heel andere beginletter.
Bedankt. Krijg hem net binnen.quote:Op maandag 22 februari 2016 16:45 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
voor de zekerheid gelijk even mijn rekeningnummer ingevuld.
oke doeiquote:Op maandag 22 februari 2016 16:46 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ga dreadlocks nemen want volgens mcg moet ik mijzelf ontdekken gr gr
Nou, als je vanaf die quote erboven naar beneden scrollt lees je niet meteen vanaf de beginletterquote:Op maandag 22 februari 2016 16:44 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Gek want het heeft een heel andere beginletter.
Doe paarse highlights.quote:Op maandag 22 februari 2016 16:46 schreef Opsonisatie het volgende:
Kipburger met sla en witte bonen uit een potjequote:Op maandag 22 februari 2016 16:44 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Moet straks weer kip eten. Wat ga jij eten
Nee.quote:Op maandag 22 februari 2016 16:46 schreef Stimorol- het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ook_aan_vloggen.html
2nutz is dit jouw chick?
Je bent in mijn ogen een idioot als je dat wat je legaal verkregen hebt gaat riskeren voor in de criminaliteit verkregen (klein)geld.quote:
Valt best mee, parttime gewerkt vanaf mn veertiende en van mn zeventiende tot twintigste fulltime gewerkt.quote:Op maandag 22 februari 2016 16:36 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Geen idee, ik doe niet aan prostituees.
En een ton... damn... hoe kom jij daar aan?
Ik weet niet hoe een aubergine er uit ziet.quote:Op maandag 22 februari 2016 16:47 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Heb wel aubergine kleurtje gehad
Dan moet je een maand gaan backpacken in Azië.quote:Op maandag 22 februari 2016 16:46 schreef Opsonisatie het volgende:
Werk je bij ACN?quote:Op maandag 22 februari 2016 16:47 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Valt best mee, parttime gewerkt vanaf mn veertiende en van mn zeventiende tot twintigste fulltime gewerkt.
Kortaf antwoord wel, weet je het zeker?quote:
pddnosquote:
dm is foto om te kijken of wel staat bij jequote:Op maandag 22 februari 2016 16:46 schreef Opsonisatie het volgende:
En mijzelf dan laten volblaffen door thaise shemales zeker, jezelf ontdekken to the maxquote:Op maandag 22 februari 2016 16:47 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Dan moet je een maand gaan backpacken in Azië.
Daar krijg je echt geen ton mee lijkt mij.quote:Op maandag 22 februari 2016 16:47 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Valt best mee, parttime gewerkt vanaf mn veertiende en van mn zeventiende tot twintigste fulltime gewerkt.
Ja.quote:Op maandag 22 februari 2016 16:47 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Kortaf antwoord wel, weet je het zeker?
Net zoals je pielemuis maar dan paarsig xDquote:Op maandag 22 februari 2016 16:47 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe een aubergine er uit ziet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |