Nee rly?quote:Op maandag 22 februari 2016 16:44 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Gek want het heeft een heel andere beginletter.
Bedankt. Krijg hem net binnen.quote:Op maandag 22 februari 2016 16:45 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
voor de zekerheid gelijk even mijn rekeningnummer ingevuld.
oke doeiquote:Op maandag 22 februari 2016 16:46 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ga dreadlocks nemen want volgens mcg moet ik mijzelf ontdekken gr gr
Nou, als je vanaf die quote erboven naar beneden scrollt lees je niet meteen vanaf de beginletterquote:Op maandag 22 februari 2016 16:44 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Gek want het heeft een heel andere beginletter.
Doe paarse highlights.quote:Op maandag 22 februari 2016 16:46 schreef Opsonisatie het volgende:
Kipburger met sla en witte bonen uit een potjequote:Op maandag 22 februari 2016 16:44 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Moet straks weer kip eten. Wat ga jij eten
Nee.quote:Op maandag 22 februari 2016 16:46 schreef Stimorol- het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ook_aan_vloggen.html
2nutz is dit jouw chick?
Je bent in mijn ogen een idioot als je dat wat je legaal verkregen hebt gaat riskeren voor in de criminaliteit verkregen (klein)geld.quote:
Valt best mee, parttime gewerkt vanaf mn veertiende en van mn zeventiende tot twintigste fulltime gewerkt.quote:Op maandag 22 februari 2016 16:36 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Geen idee, ik doe niet aan prostituees.
En een ton... damn... hoe kom jij daar aan?
Ik weet niet hoe een aubergine er uit ziet.quote:Op maandag 22 februari 2016 16:47 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Heb wel aubergine kleurtje gehad
Dan moet je een maand gaan backpacken in Azië.quote:Op maandag 22 februari 2016 16:46 schreef Opsonisatie het volgende:
Werk je bij ACN?quote:Op maandag 22 februari 2016 16:47 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Valt best mee, parttime gewerkt vanaf mn veertiende en van mn zeventiende tot twintigste fulltime gewerkt.
Kortaf antwoord wel, weet je het zeker?quote:
pddnosquote:
dm is foto om te kijken of wel staat bij jequote:Op maandag 22 februari 2016 16:46 schreef Opsonisatie het volgende:
En mijzelf dan laten volblaffen door thaise shemales zeker, jezelf ontdekken to the maxquote:Op maandag 22 februari 2016 16:47 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Dan moet je een maand gaan backpacken in Azië.
Daar krijg je echt geen ton mee lijkt mij.quote:Op maandag 22 februari 2016 16:47 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Valt best mee, parttime gewerkt vanaf mn veertiende en van mn zeventiende tot twintigste fulltime gewerkt.
Ja.quote:Op maandag 22 februari 2016 16:47 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Kortaf antwoord wel, weet je het zeker?
Net zoals je pielemuis maar dan paarsig xDquote:Op maandag 22 februari 2016 16:47 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe een aubergine er uit ziet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |