Ik deel deze mening. Kloontje die onderzoek doet voor haar suffe niet interessante studiequote:Op maandag 22 februari 2016 16:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik vind jou een hele rare user
Scriptiegesprek gehad. Het was wel degelijk heel oke in uitvoering en methode, alleen formulering en stijl nog niet op orde.quote:Op maandag 22 februari 2016 16:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik vind jou een hele rare user
Gvd man echt zo'n streek die Noel zijn junkvrienden ook uit zouden halen is datquote:Op maandag 22 februari 2016 16:28 schreef 2NutZ het volgende:
Altijd mooi met oud en nieuw ofzo, dat je iedereen bij langs gaat en een goed nieuwjaar wenst en dan alle lekkere wijven zoent en de dikkerds overslaat en dan die blikken als je weg loopt
Sorry moest ik even kwijt.
Die zoenen niet die zuigen alleen aan waterpijpen.quote:Op maandag 22 februari 2016 16:29 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Gvd man echt zo'n streek die Noel zijn junkvrienden ook uit zouden halen is dat
Klinkt best goed toch, het is sowieso nooit goed met formulering en stijl in het beginquote:Op maandag 22 februari 2016 16:29 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Scriptiegesprek gehad. Het was wel degelijk heel oke in uitvoering en methode, alleen formulering en stijl nog niet op orde.
Doe ik ook hoor. Ik geef de lelijkerds een vriendelijke handdruk en zoen de knappe chicks.quote:Op maandag 22 februari 2016 16:28 schreef 2NutZ het volgende:
Altijd mooi met oud en nieuw ofzo, dat je iedereen bij langs gaat en een goed nieuwjaar wenst en dan alle lekkere wijven zoent en de dikkerds overslaat en dan die blikken als je weg loopt
Sorry moest ik even kwijt.
Terecht.quote:Op maandag 22 februari 2016 16:31 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Doe ik ook hoor. Ik geef de lelijkerds een vriendelijke handdruk en zoen de knappe chicks.
Dit soort formuleringen willen ze waarschijnlijk niet zien.quote:Op maandag 22 februari 2016 16:29 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Scriptiegesprek gehad. Het was wel degelijk heel oke in uitvoering en methode, alleen formulering en stijl nog niet op orde.
Net als alle andere mannen dusquote:Op maandag 22 februari 2016 16:31 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Doe ik ook hoor. Ik geef de lelijkerds een vriendelijke handdruk en zoen de knappe chicks.
Ik ben heel blij voor je.quote:Op maandag 22 februari 2016 16:29 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Geef eens antwoord op mn vorige vraag.quote:Op maandag 22 februari 2016 16:32 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dit soort formuleringen willen ze waarschijnlijk niet zien.
Ff nietquote:Op maandag 22 februari 2016 16:35 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Geef eens antwoord op mn vorige vraag.
Het geinvesteerde bedrag valt overigens best mee iets meer dan een ton.
Geen idee, ik doe niet aan prostituees.quote:Op maandag 22 februari 2016 16:35 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Geef eens antwoord op mn vorige vraag.
Het geinvesteerde bedrag valt overigens best mee iets meer dan een ton.
mensen liegen niet op fok hoor, kloontjes helemaal niet. Even ter infoquote:Op maandag 22 februari 2016 16:36 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Geen idee, ik doe niet aan prostituees.
En een ton... damn... hoe kom jij daar aan?
Ik volg het adagium "Trust but Verify"quote:Op maandag 22 februari 2016 16:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
mensen liegen niet op fok hoor, kloontjes helemaal niet. Even ter info
quote:Op maandag 22 februari 2016 16:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Weet jij alles van hequote:
Gwn jaloers jij dat jij geen 3k per maand krijgt terwijl je niet eens slim genoeg bent om na te gaan of 3k in de maand veel of weinig is als je jezelf hele dagen moet zien te vermaken.quote:Op maandag 22 februari 2016 16:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mijn IE is te traag.quote:
Bam! spijker! kop!!quote:Op maandag 22 februari 2016 16:39 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Gwn jaloers jij dat jij geen 3k per maand krijgt terwijl je niet eens slim genoeg bent om na te gaan of 3k in de maand veel of weinig is als je jezelf hele dagen moet zien te vermaken.
Juist ja.quote:Op maandag 22 februari 2016 16:40 schreef Opsonisatie het volgende:
Op school zijn en bitch meldt zich nu pas af kapitein anker
quote:Op maandag 22 februari 2016 16:39 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Gwn jaloers jij dat jij geen 3k per maand krijgt terwijl je niet eens slim genoeg bent om na te gaan of 3k in de maand veel of weinig is als je jezelf hele dagen moet zien te vermaken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |