SPOILER: hottttOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
November.quote:Op maandag 22 februari 2016 16:20 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wanneer is die crash? Dan ga ik wel even flink inkopen.
Meid ga toch wat ondernemen in je leven dan beïnvloed dat soort shit je leven ook niet gelijk zo.quote:Op maandag 22 februari 2016 16:22 schreef Amarantha het volgende:
Oh mensen, Heineken maakt mij mega nieuwsgierig!
HAHAquote:Op maandag 22 februari 2016 16:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Meid ga toch wat ondernemen in je leven dan beïnvloed dat soort shit je leven ook niet gelijk zo.
rustigquote:
boksquote:
Oké, oké.. ik raakte in de war door de shift.quote:
Ik ben niet zo snel boos te krijgenquote:Op maandag 22 februari 2016 16:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oké, oké.. ik raakte in de war door de shift.
Weet ik veel. Ik kom daar ook niet.quote:Op maandag 22 februari 2016 16:25 schreef 2NutZ het volgende:
hey amarantha komt murderer nog wel eens in die junkersc?
new subject acquired.quote:Op maandag 22 februari 2016 16:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben niet zo snel boos te krijgen
O.quote:Op maandag 22 februari 2016 16:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Weet ik veel. Ik kom daar ook niet.
Ja maar wat zeg je tegen ze voordat je dat doet? Geef je ze eerst geld en dan maar kijken wat wel of niet mag of bespreek je dat van tevoren? Geef je het geld uberhaupt van tevoren? Vraag je dr naam, stel je je voor? En als je dat eventueel gedaan hebt gelijk neuken of hoe zit dat?quote:Op maandag 22 februari 2016 16:23 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Lijkt me wel, je betaald er toch voor?
Ik vind jou een hele rare userquote:Op maandag 22 februari 2016 16:27 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Ja maar wat zeg je tegen ze voordat je dat doet? Geef je ze eerst geld en dan maar kijken wat wel of niet mag of bespreek je dat van tevoren? Geef je het geld uberhaupt van tevoren? Vraag je dr naam, stel je je voor? En als je dat eventueel gedaan hebt gelijk neuken of hoe zit dat?
Heb het overigens over die high class prostituees niet die vierderangs hoeren.
hookers.nl voor al je tips en tricksquote:Op maandag 22 februari 2016 16:27 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Ja maar wat zeg je tegen ze voordat je dat doet? Geef je ze eerst geld en dan maar kijken wat wel of niet mag of bespreek je dat van tevoren? Geef je het geld uberhaupt van tevoren? Vraag je dr naam, stel je je voor? En als je dat eventueel gedaan hebt gelijk neuken of hoe zit dat?
Heb het overigens over die high class prostituees niet die vierderangs hoeren.
quote:Op maandag 22 februari 2016 16:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik vind jou een hele rare user
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |