die murenquote:
Perfectie die zelfs bouvrie niet voor elkaar kan krijgen is hetquote:Op maandag 22 februari 2016 15:35 schreef zeer het volgende:
[..]
die muren
dat plafond
die wandversiering
die gaten in de muur
Die vent is nooit gewoon geweest manquote:Op maandag 22 februari 2016 15:38 schreef Amarantha het volgende:
Haha ik vind het best grappig dat Frans Bauer vlogtIk vind zijn muziek vreselijk maar ik heb het altijd wel geniaal gevonden dat die vent zo lekker gewoon is gebleven.
Ik ben een vrouw.quote:Op maandag 22 februari 2016 15:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die vent is nooit gewoon geweest man
Die vent is nooit gewoon geweest, joh.quote:
Oh het lijkt mij best wel een aardige vent. Zolang hij maar niet gaat zingen.quote:Op maandag 22 februari 2016 15:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die vent is nooit gewoon geweest, joh.
zou best een keer chinees eten met frans en maris.quote:Op maandag 22 februari 2016 15:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh het lijkt mij best wel een aardige vent. Zolang hij maar niet gaat zingen.
Of lachen.. of praten.quote:Op maandag 22 februari 2016 15:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh het lijkt mij best wel een aardige vent. Zolang hij maar niet gaat zingen.
quote:Op maandag 22 februari 2016 15:54 schreef JimmyDean het volgende:
Ik zie dat er mooie muziek wordt gepost.
Klassiekertje die ik als een echte vent natuurlijk volledig mee kan zingen.quote:
Whaddup met die TT?quote:Op maandag 22 februari 2016 13:29 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Kabelspindel![]()
Doet me denken aan hoefkatrol.
'HAHAHHAHAAquote:Op maandag 22 februari 2016 16:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Van alle bullshit TT's die zijn langsgekomen vraag je van uitgerekend deze hoe het zit?
Heb je mn post van gisteren gelezen?quote:Op maandag 22 februari 2016 13:35 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, zo grappig vind ik dat niet hoor![]()
En met een paar man bedoel ik 4. Wil niet zeggen dat m'n hele crew bestaat uit junks hoor. Integendeel
zou wel leuker werk zoekenquote:Op maandag 22 februari 2016 16:04 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Heb je mn post van gisteren gelezen?
Als je op een bepaalde manier drieduizend euro per maand zou verdienen zonder te werken zou je dan nog gaan werken voor meer geld?
Ja omdat het enigszins verband houd met een post van me gisteren, zie hierboven.quote:Op maandag 22 februari 2016 16:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Van alle bullshit TT's die zijn langsgekomen vraag je van uitgerekend deze hoe het zit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |