Soort van Braddie met rij-advies.quote:Op maandag 22 februari 2016 14:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
Is stimo er weer met haar dieetadvies
quote:Op maandag 22 februari 2016 14:56 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Soort van Braddie met rij-advies.
is dat in een crack pand?quote:
die moet je klappen met een eigengemaakte knoflook sausquote:
Whut?quote:Op maandag 22 februari 2016 14:59 schreef PeZu het volgende:
[..]
die moet je klappen met een eigengemaakte knoflook saus
Heb het dan wel over keuzes waarmee je enkel dingen voor jezelf beslist. Dus niet onder invloed deelnemen aan het verkeer en dergelijke.quote:
Ik ken meerdere users die geen kaas lustenquote:Op maandag 22 februari 2016 15:00 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik ken een matige user die geen kaas lust
Oei gelukkig dat je nog even specifiek werd want ik ging al helemaal in de fout. Bedankt.quote:Op maandag 22 februari 2016 15:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb het dan wel over keuzes waarmee je enkel dingen voor jezelf beslist. Dus niet onder invloed deelnemen aan het verkeer en dergelijke.
fritzl kelderbox.quote:
quote:Op maandag 22 februari 2016 15:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oei gelukkig dat je nog even specifiek werd want ik ging al helemaal in de fout. Bedankt.
Ik ken een matige user.quote:Op maandag 22 februari 2016 15:00 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik ken een matige user die geen kaas lust
kaas stinktquote:
Who zegt dat als Max andere bronnen hebben als Max 30 gramquote:Op maandag 22 februari 2016 14:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
.... 50 gram suiker.... ik weet niet hoor maar dat is tantoe slecht
Neequote:Op maandag 22 februari 2016 14:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
Is stimo er weer met haar dieetadvies
What the fuck zeg jij nu? Snap er niks vanquote:Op maandag 22 februari 2016 15:07 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Who zegt dat als Max andere bronnen hebben als Max 30 gram
Oh dit heb ik vorige week echt wel binnen gehad. Fudge in de aanbiedingquote:Op maandag 22 februari 2016 14:52 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik zou daar op gaan Letten hoor. Je mag maximaal 50 gram suiker per dag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |