Ik kan toch een mening hebben zonder mensen te veroordelen? Dat doet iedereen lijkt me.quote:Op maandag 22 februari 2016 14:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh dus met
[..]
doelde je enkel op jouw individuele keuze. Ah ok.
Zijn er 2 in een hè.quote:Op maandag 22 februari 2016 14:36 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Zie hier, nog een prima argument.
Nou zijn er bij jou toch een paar stappen overgeslagen, dus ja.quote:Op maandag 22 februari 2016 14:35 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Prima toch. Zal mij een worst wezen
Welke dan?quote:Op maandag 22 februari 2016 14:38 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Nou zijn er bij jou toch een paar stappen overgeslagen, dus ja.
Stap 4 en stap 7.quote:
Waarom doe je zo? Vind ik niet echt leuk ofzo.quote:Op maandag 22 februari 2016 14:41 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Die met sugar, spice and everything nice.
MSM kijkenquote:Op maandag 22 februari 2016 14:43 schreef Oberkullie het volgende:
Nou ze sturen een monteur langs hoorvoor de tweede keer en 2 weken later
![]()
Wat een aidsbedrijf is Tele2
Laat hem ook zijn kabeltje bij jou aansluiten.quote:Op maandag 22 februari 2016 14:43 schreef Oberkullie het volgende:
Nou ze sturen een monteur langs hoorvoor de tweede keer en 2 weken later
![]()
Wat een aidsbedrijf is Tele2
Tough love broerquote:Op maandag 22 februari 2016 14:42 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Waarom doe je zo? Vind ik niet echt leuk ofzo.
Ja kloptquote:Op maandag 22 februari 2016 14:49 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij suikerverslaafde.
Suikerverslaafd en fantast.quote:Op maandag 22 februari 2016 14:49 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij suikerverslaafde.
Omdat ik straks naar school moet, heb zelf m'n donuts nodig om het te overlevenquote:
Volgens mij overschrijd ik dat met een factor 10 pd ofzoquote:Op maandag 22 februari 2016 14:52 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik zou daar op gaan Letten hoor. Je mag maximaal 50 gram suiker per dag
ohw, ja, wil niet dat je weer omkieptquote:Op maandag 22 februari 2016 14:54 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Omdat ik straks naar school moet, heb zelf m'n donuts nodig om het te overleven
.... 50 gram suiker.... ik weet niet hoor maar dat is tantoe slechtquote:Op maandag 22 februari 2016 14:52 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik zou daar op gaan Letten hoor. Je mag maximaal 50 gram suiker per dag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |