Srs? 7 kinderen? Waarom?quote:Op maandag 22 februari 2016 14:30 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Geen kat.
En ik wil 7 kinderen dus moet een goede baan hebben.
Dat is waar ja, ik noemde ook niet specifiek een niveau.quote:Op maandag 22 februari 2016 14:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Papiertje garandeert dat ook niet meer hoor.
Het is beter om ergens specifiek in door te leren. Deskundige op iets te worden. Heb je veel meer aan dan WO of HBO.
En dat idd. Gelukkig kan ik dat hier ookquote:Op maandag 22 februari 2016 14:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Papiertje garandeert dat ook niet meer hoor.
Het is beter om ergens specifiek in door te leren. Deskundige op iets te worden. Heb je veel meer aan dan WO of HBO.
Ras in stand houden.quote:Op maandag 22 februari 2016 14:31 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Srs? 7 kinderen? Waarom?
Ik wil dus geen kinderen. Absoluut niet.
Omdat het kan, en ik wil sowieso kinderen want anders is je leven vrij zinloos.quote:Op maandag 22 februari 2016 14:31 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Srs? 7 kinderen? Waarom?
quote:Op maandag 22 februari 2016 14:31 schreef NoelGallagher het volgende:
quote:Op maandag 22 februari 2016 14:18 schreef JimmyDean het volgende:
Hypocriet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bijzondere vent ben je ookquote:Op maandag 22 februari 2016 14:32 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Omdat het kan, en ik wil sowieso kinderen want anders is je leven vrij zinloos.
Jij wel dan? Ja, of ik moet iemand vinden die al een kind heeft. Ook prima. Als ik maar geen vader wordquote:
Op zich wel een bizarre gedachte als alles bij jou stopt, van eencelligen, evolutie blabla en dan ben jij de eindhaltequote:
Of gwn anderen niet veroordelen om de keuzes die ze maken.quote:Op maandag 22 februari 2016 14:33 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Inderdaad, heb ik verder geen moeite mee. Alcohol smaakt te goed om principieel in te zijn.
7 is het Goddelijke nummer. En Jimmy is een latente Christenbroeder.quote:Op maandag 22 februari 2016 14:31 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Srs? 7 kinderen? Waarom?
Ik hoef niet per se kinderen, althans niet voor m'n 30e. Maar dit roep ik al tien jaar, dus die lat wordt binnenkort verplaatst naar 35 denk ikquote:Op maandag 22 februari 2016 14:33 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Jij wel dan? Ja, of ik moet iemand vinden die al een kind heeft. Ook prima. Als ik maar geen vader word
Wowowowquote:Op maandag 22 februari 2016 14:34 schreef Chai het volgende:
Of gwn anderen niet veroordelen om de keuzes die ze maken.
Prima toch. Zal mij een worst wezenquote:Op maandag 22 februari 2016 14:34 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Op zich wel een bizarre gedachte als alles bij jou stopt, van eencelligen, evolutie blabla en dan ben jij de eindhalte.
Ik veroordeel niemand.quote:Op maandag 22 februari 2016 14:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Zie hier, nog een prima argument.quote:Op maandag 22 februari 2016 14:34 schreef hoink581 het volgende:
[..]
7 is het Goddelijke nummer. En Jimmy is een latente Christenbroeder.
Is positief hoorquote:Op maandag 22 februari 2016 14:34 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dank je, denk ik![]()
Het is toch mooi om nakomelingen op de wereld te zetten?
Dit iddquote:Op maandag 22 februari 2016 14:34 schreef Chai het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |