Ik kan toch een mening hebben zonder mensen te veroordelen? Dat doet iedereen lijkt me.quote:Op maandag 22 februari 2016 14:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh dus met
[..]
doelde je enkel op jouw individuele keuze. Ah ok.
Zijn er 2 in een hè.quote:Op maandag 22 februari 2016 14:36 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Zie hier, nog een prima argument.
Nou zijn er bij jou toch een paar stappen overgeslagen, dus ja.quote:Op maandag 22 februari 2016 14:35 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Prima toch. Zal mij een worst wezen
Welke dan?quote:Op maandag 22 februari 2016 14:38 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Nou zijn er bij jou toch een paar stappen overgeslagen, dus ja.
Stap 4 en stap 7.quote:
Waarom doe je zo? Vind ik niet echt leuk ofzo.quote:Op maandag 22 februari 2016 14:41 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Die met sugar, spice and everything nice.
MSM kijkenquote:Op maandag 22 februari 2016 14:43 schreef Oberkullie het volgende:
Nou ze sturen een monteur langs hoorvoor de tweede keer en 2 weken later
![]()
Wat een aidsbedrijf is Tele2
Laat hem ook zijn kabeltje bij jou aansluiten.quote:Op maandag 22 februari 2016 14:43 schreef Oberkullie het volgende:
Nou ze sturen een monteur langs hoorvoor de tweede keer en 2 weken later
![]()
Wat een aidsbedrijf is Tele2
Tough love broerquote:Op maandag 22 februari 2016 14:42 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Waarom doe je zo? Vind ik niet echt leuk ofzo.
Ja kloptquote:Op maandag 22 februari 2016 14:49 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij suikerverslaafde.
Suikerverslaafd en fantast.quote:Op maandag 22 februari 2016 14:49 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij suikerverslaafde.
Omdat ik straks naar school moet, heb zelf m'n donuts nodig om het te overlevenquote:
Volgens mij overschrijd ik dat met een factor 10 pd ofzoquote:Op maandag 22 februari 2016 14:52 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik zou daar op gaan Letten hoor. Je mag maximaal 50 gram suiker per dag
ohw, ja, wil niet dat je weer omkieptquote:Op maandag 22 februari 2016 14:54 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Omdat ik straks naar school moet, heb zelf m'n donuts nodig om het te overleven
.... 50 gram suiker.... ik weet niet hoor maar dat is tantoe slechtquote:Op maandag 22 februari 2016 14:52 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Soort van Braddie met rij-advies.quote:Op maandag 22 februari 2016 14:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
Is stimo er weer met haar dieetadvies
quote:Op maandag 22 februari 2016 14:56 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Soort van Braddie met rij-advies.
is dat in een crack pand?quote:
die moet je klappen met een eigengemaakte knoflook sausquote:
Whut?quote:Op maandag 22 februari 2016 14:59 schreef PeZu het volgende:
[..]
die moet je klappen met een eigengemaakte knoflook saus
Heb het dan wel over keuzes waarmee je enkel dingen voor jezelf beslist. Dus niet onder invloed deelnemen aan het verkeer en dergelijke.quote:
Ik ken meerdere users die geen kaas lustenquote:Op maandag 22 februari 2016 15:00 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik ken een matige user die geen kaas lust
Oei gelukkig dat je nog even specifiek werd want ik ging al helemaal in de fout. Bedankt.quote:Op maandag 22 februari 2016 15:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb het dan wel over keuzes waarmee je enkel dingen voor jezelf beslist. Dus niet onder invloed deelnemen aan het verkeer en dergelijke.
fritzl kelderbox.quote:
quote:Op maandag 22 februari 2016 15:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oei gelukkig dat je nog even specifiek werd want ik ging al helemaal in de fout. Bedankt.
Ik ken een matige user.quote:Op maandag 22 februari 2016 15:00 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik ken een matige user die geen kaas lust
kaas stinktquote:
Who zegt dat als Max andere bronnen hebben als Max 30 gramquote:Op maandag 22 februari 2016 14:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
.... 50 gram suiker.... ik weet niet hoor maar dat is tantoe slecht
Neequote:Op maandag 22 februari 2016 14:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
Is stimo er weer met haar dieetadvies
What the fuck zeg jij nu? Snap er niks vanquote:Op maandag 22 februari 2016 15:07 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Who zegt dat als Max andere bronnen hebben als Max 30 gram
Oh dit heb ik vorige week echt wel binnen gehad. Fudge in de aanbiedingquote:Op maandag 22 februari 2016 14:52 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |