Ok, maar het zal me aan m'n reet kunnen roesten dat ik dan in jouw ogen een idioot ben.quote:Op maandag 22 februari 2016 16:47 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je bent in mijn ogen een idioot als je dat wat je legaal verkregen hebt gaat riskeren voor in de criminaliteit verkregen (klein)geld.
Laten we het vergeten. Kwestie van misverstanden en verkeerde interpretatie. Ik voorzag een dergelijke escalatie niet, vergeef mij.quote:Op maandag 22 februari 2016 16:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oke. Je lult ook een hoop schijnt. Past er mooi bij.
Eh ja wist je niet? jaren geleden zei die dat al.quote:
Srsly?quote:Op maandag 22 februari 2016 16:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oke. Je lult ook een hoop schijnt. Past er mooi bij.
Lang, krom en behaard dus. Oke, tx.quote:Op maandag 22 februari 2016 16:48 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Net zoals je pielemuis maar dan paarsig xD
Als je prostituee bent wel. Normaal heb je op die leeftijd maar een kutloontje.quote:Op maandag 22 februari 2016 16:48 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Daar krijg je echt geen ton mee lijkt mij.
Gaat hard hoor met die 3,50 op je 17e.quote:Op maandag 22 februari 2016 16:48 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Daar krijg je echt geen ton mee lijkt mij.
Heb alleen james stukje bekeken maar wtfquote:Op maandag 22 februari 2016 16:49 schreef Stimorol- het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_op_marktplaats.html
Best zielig dit.
Prima allemaal maar wel erg triest. Dat je dat even weet. En je billenboy hoink ookquote:Op maandag 22 februari 2016 16:48 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Laten we het vergeten. Kwestie van misverstanden en verkeerde interpretatie. Ik voorzag een dergelijke escalatie niet, vergeef mij.
Oh nee Scarface is aanwezig hoor.quote:Op maandag 22 februari 2016 16:48 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ok, maar het zal me aan m'n reet kunnen roesten dat ik dan in jouw ogen een idioot ben.
Zo te horen weet je niet waar je het over hebt.
ALS JE MAROKKAAN BENT MOET JE MAAR LEKKER OPHANGENquote:Op maandag 22 februari 2016 16:50 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Heb alleen james stukje bekeken maar wtf
Dit hoefde ik niet te weten enzo jwzquote:Op maandag 22 februari 2016 16:49 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Lang, krom en behaard dus. Oke, tx.
Wel 's aubergine gehad?quote:Op maandag 22 februari 2016 16:47 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Heb wel aubergine kleurtje gehad
Ik vind Tardis een stuk normaler dan Hoink.quote:Op maandag 22 februari 2016 16:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Prima allemaal maar wel erg triest. Dat je dat even weet. En je billenboy hoink ook
ben ik pddnos ?quote:Op maandag 22 februari 2016 16:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Eh ja wist je niet? jaren geleden zei die dat al.
haha meest gebruikte emoticon toen ik mijn vriendin leerde kennen ;Dquote:Op maandag 22 februari 2016 16:50 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wel 's aubergine gehad?[ afbeelding ]
Zoals ik al zei. Je hebt geen idee waar je het over hebt.quote:Op maandag 22 februari 2016 16:50 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Oh nee Scarface is aanwezig hoor.Nemen die kneuzenvriendjes van je zo veel af dan dat er geen risico aan vast zit?
Jij bent alles.quote:
Ik ook.quote:Op maandag 22 februari 2016 16:51 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik vind Tardis een stuk normaler dan Hoink.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |