Is mn tweeenhalfduizend per maand.quote:Op maandag 22 februari 2016 16:56 schreef JimmyDean het volgende:
Dat is nog geen ton volgens mij, Ash
dit is 450 euro maxquote:
ik weet nog dat ik door gasten van mijn telefoon ( een nokiaquote:Op maandag 22 februari 2016 16:57 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik had het over alle waardevolle spullen die je dan bij je hebt. Denk aan portemonnee, sieraden, telefoon. Heeft ie ervaring mee dussssss
Het was klaar.quote:Op maandag 22 februari 2016 17:01 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
ben jij over 2nutz aan het roddelen buiten fok
Ook alleen maar omdat je zei dat ik daarover loog.quote:Op maandag 22 februari 2016 16:56 schreef Catkiller het volgende:
... Een foto maken van een stapel geld, tof man.
Ik ben alleen op FOK! een kneus.quote:Op maandag 22 februari 2016 17:01 schreef NoelGallagher het volgende:
Stiekem is iedereen buiten fok gewoon een kneus
Waar meeten we?quote:Op maandag 22 februari 2016 17:02 schreef hoink581 het volgende:
Wat is trouwens de fascinatie met "vechten" hier? Het is allemaal hypothetisch, zelfs de bluffers hebben de ballen niet om af te spreken voor zoiets triviaals.
Buiten fok ben ik een pumpkin spice drinkende, uggs dragende en netflixende white chick met een crush op ryan goslingquote:Op maandag 22 februari 2016 17:01 schreef NoelGallagher het volgende:
Stiekem is iedereen buiten fok gewoon een kneus
Moeilijk hé? Tellen.quote:Op maandag 22 februari 2016 17:02 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
dit is 450 euro max
Snap niet waarom je zo stoer doet ?
Als ik mn gehele stagevergoedibg uutprint he ik meer dan dat
ja beter gewoon alles per dm doen iddquote:Op maandag 22 februari 2016 16:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Als ze dat nou lekker in DM(of PM, dan kan je met meerdere tegelijk) deden. Ipv hier de hele tijd vage dingen die niemand kan volgen te posten.
Vanochtend was het al raak toch?
Dit maakt je wel echt tyfes zielig. Vooral omdat jij net degene bent die blaft als ik zehma stoer doe.quote:
quote:Op maandag 22 februari 2016 17:03 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat vind ik anders al fantastisch.
Hahahaquote:Op maandag 22 februari 2016 17:02 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Buiten fok ben ik een pumpkin spice drinkende, uggs dragende en netflixende white chick met een crush op ryan gosling
iddquote:Op maandag 22 februari 2016 17:02 schreef hoink581 het volgende:
Wat is trouwens de fascinatie met "vechten" hier? Het is allemaal hypothetisch, zelfs de bluffers hebben de ballen niet om af te spreken voor zoiets triviaals.
Ja zoals ik al zei, hoe denkt je werkgever er over dat je de omzet op de foto zet?quote:Op maandag 22 februari 2016 17:02 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Ook alleen maar omdat je zei dat ik daarover loog.
Is tweeenhalfduizend maar ligt veel geld op elkaar omdat ik het anders niet op de foto kreeg zonder priveomgeving te laten zien.quote:
Ja, beste hoink. Dat gaat een beetje lastig worden dan.quote:Op maandag 22 februari 2016 17:03 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Alleen als je belooft nuchter te komen.
[..]
haha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |