Oh deed die foto het bij jou wel? Heb even gewoon link geplaatst omdat ik dacht dat die foto het niet deed.quote:
Ja zo ging het dus niet.quote:Op maandag 22 februari 2016 16:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je druk maken en iets zeggen over compleet treurige leugens die je buiten FOK! zelfs om blijkbaar bespreekt over mij is toch wel echt een dieptepunt hier.
Verder no problem man, kan gebeuren. Ik laat alleen ff weten dat het heel sneu overkomt helemaal dat dat huisdier van je gelijk weer dat aanpakt om te gaan zeveren tegen mij. Thats all.
Dit soort shit werkt toch al lang niet meerquote:Op maandag 22 februari 2016 16:56 schreef NoelGallagher het volgende:
ash, doe er briefje bij met je username. NG is een baas mag ook
Ik had het over alle waardevolle spullen die je dan bij je hebt. Denk aan portemonnee, sieraden, telefoon. Heeft ie ervaring mee dussssssquote:Op maandag 22 februari 2016 16:56 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
What r u talkin' 'bout
[..]
Oh
die heb ik al gestolen hihiquote:Op maandag 22 februari 2016 16:54 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Doe het niet opsonisatie, hij berooft je van je onschuld.
Waar zijn jullie mee bezig ffsquote:Op maandag 22 februari 2016 16:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je druk maken en iets zeggen over compleet treurige leugens die je buiten FOK! zelfs om blijkbaar bespreekt over mij is toch wel echt een dieptepunt hier.
Verder no problem man, kan gebeuren. Ik laat alleen ff weten dat het heel sneu overkomt helemaal dat dat huisdier van je gelijk weer dat aanpakt om te gaan zeveren tegen mij. Thats all.
Hoezo? Vanwege fotoshop enzo?quote:Op maandag 22 februari 2016 16:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit soort shit werkt toch al lang niet meer![]()
Prima. Ik maar er verder geen woord meer aan vuilquote:
Huilie huilie 2Nutz.quote:Op maandag 22 februari 2016 16:50 schreef 2NutZ het volgende:
Prima allemaal maar wel erg triest. Dat je dat even weet. En je billenboy hoink ook
Ik draag nooit sieraden, portemonnee mis ik vaker dan m'n not existing vriendje en telefoon... Tsjah ..quote:Op maandag 22 februari 2016 16:57 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik had het over alle waardevolle spullen die je dan bij je hebt. Denk aan portemonnee, sieraden, telefoon. Heeft ie ervaring mee dussssss
Bijv. je zal er vast ook al wel appjes voor hebbenquote:Op maandag 22 februari 2016 16:57 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hoezo? Vanwege fotoshop enzo?
Wij weten wel beter, hoinkquote:
Mooi, vergeet het ook, want het hele verhaal is heresay geworden en dat komt omdat ik iets verkeerd interpreteerde. My bad.quote:Op maandag 22 februari 2016 16:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Prima. Ik maar er verder geen woord meer aan vuilhet zal wel...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |