Weenie ben jong en onschuldig en zo wat bedoel je met "aubergine gehad"quote:Op maandag 22 februari 2016 16:50 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wel 's aubergine gehad?[ afbeelding ]
dan zoen je soort van allemaal met elkaarquote:Op maandag 22 februari 2016 16:31 schreef 2NutZ het volgende:
R&P / Verplichting van 3 verjaardagszoenen
las dit topic. Op zich best smerig ja dat eerst 10 andere mensen er met de mond op hebben gezeten en je dan nog eens volgt
Ja en ik vond jou weer teringtriest, want ik voelde mij sterk door je benadeeld maar ik had het verkeerd geïnterpreteerd dus niets aan de hand. Maak je niet zo druk.quote:Op maandag 22 februari 2016 16:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Prima allemaal maar wel erg triest. Dat je dat even weet. En je billenboy hoink ook
Lekker speeksel uitwisselen met z'n allenquote:Op maandag 22 februari 2016 16:52 schreef madeliefff het volgende:
[..]
dan zoen je soort van allemaal met elkaar
Doe je Viccies aan, neem je tandenborstel en kam mee en meet me om 17:30 op CS.quote:Op maandag 22 februari 2016 16:52 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Weenie ben jong en onschuldig en zo wat bedoel je met "aubergine gehad"
slaapfeestjeee ? ;Ddddquote:Op maandag 22 februari 2016 16:53 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Doe je Viccies aan, neem je tandenborstel en kam mee en meet me om 17:30 op CS.
Doe het niet opsonisatie, hij berooft je van je onschuld.quote:Op maandag 22 februari 2016 16:53 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Doe je Viccies aan, neem je tandenborstel en kam mee en meet me om 17:30 op CS.
Slavinkje is met 12 minuten klaar.quote:Op maandag 22 februari 2016 16:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Alle gerechten duren maximaal half uur kooktijd bij jou?
Je druk maken en iets zeggen over compleet treurige leugens die je buiten FOK! zelfs om blijkbaar bespreekt over mij is toch wel echt een dieptepunt hier.quote:Op maandag 22 februari 2016 16:52 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja en ik vond jou weer teringtriest, want ik voelde mij sterk door je benadeeld maar ik had het verkeerd geïnterpreteerd dus niets aan de hand. Maak je niet zo druk.
Niet alleen van haar onschuld hoorquote:Op maandag 22 februari 2016 16:54 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Doe het niet opsonisatie, hij berooft je van je onschduld.
Kruisbestuivingquote:Op maandag 22 februari 2016 16:52 schreef madeliefff het volgende:
[..]
dan zoen je soort van allemaal met elkaar
Ja, bn met maxquote:Op maandag 22 februari 2016 16:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
max 45 minuten wel.quote:Op maandag 22 februari 2016 16:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
quote:Op maandag 22 februari 2016 16:54 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Niet alleen van haar onschuld hoor
Dat is iets heel anders dan in de mail stond.quote:Op maandag 22 februari 2016 16:29 schreef TARDIS. het volgende:
Scriptiegesprek gehad. Het was wel degelijk heel oke in uitvoering en methode, alleen formulering en stijl nog niet op orde.
What r u talkin' 'boutquote:Op maandag 22 februari 2016 16:54 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Niet alleen van haar onschuld hoor
Ohquote:Op maandag 22 februari 2016 16:54 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Nee, ik bestel gewoon een Über voor je.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |