Oh deed die foto het bij jou wel? Heb even gewoon link geplaatst omdat ik dacht dat die foto het niet deed.quote:
Ja zo ging het dus niet.quote:Op maandag 22 februari 2016 16:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je druk maken en iets zeggen over compleet treurige leugens die je buiten FOK! zelfs om blijkbaar bespreekt over mij is toch wel echt een dieptepunt hier.
Verder no problem man, kan gebeuren. Ik laat alleen ff weten dat het heel sneu overkomt helemaal dat dat huisdier van je gelijk weer dat aanpakt om te gaan zeveren tegen mij. Thats all.
Dit soort shit werkt toch al lang niet meerquote:Op maandag 22 februari 2016 16:56 schreef NoelGallagher het volgende:
ash, doe er briefje bij met je username. NG is een baas mag ook
Ik had het over alle waardevolle spullen die je dan bij je hebt. Denk aan portemonnee, sieraden, telefoon. Heeft ie ervaring mee dussssssquote:Op maandag 22 februari 2016 16:56 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
What r u talkin' 'bout
[..]
Oh
die heb ik al gestolen hihiquote:Op maandag 22 februari 2016 16:54 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Doe het niet opsonisatie, hij berooft je van je onschuld.
Waar zijn jullie mee bezig ffsquote:Op maandag 22 februari 2016 16:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je druk maken en iets zeggen over compleet treurige leugens die je buiten FOK! zelfs om blijkbaar bespreekt over mij is toch wel echt een dieptepunt hier.
Verder no problem man, kan gebeuren. Ik laat alleen ff weten dat het heel sneu overkomt helemaal dat dat huisdier van je gelijk weer dat aanpakt om te gaan zeveren tegen mij. Thats all.
Hoezo? Vanwege fotoshop enzo?quote:Op maandag 22 februari 2016 16:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit soort shit werkt toch al lang niet meer![]()
Prima. Ik maar er verder geen woord meer aan vuilquote:
Huilie huilie 2Nutz.quote:Op maandag 22 februari 2016 16:50 schreef 2NutZ het volgende:
Prima allemaal maar wel erg triest. Dat je dat even weet. En je billenboy hoink ook
Ik draag nooit sieraden, portemonnee mis ik vaker dan m'n not existing vriendje en telefoon... Tsjah ..quote:Op maandag 22 februari 2016 16:57 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik had het over alle waardevolle spullen die je dan bij je hebt. Denk aan portemonnee, sieraden, telefoon. Heeft ie ervaring mee dussssss
Bijv. je zal er vast ook al wel appjes voor hebbenquote:Op maandag 22 februari 2016 16:57 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hoezo? Vanwege fotoshop enzo?
Wij weten wel beter, hoinkquote:
Mooi, vergeet het ook, want het hele verhaal is heresay geworden en dat komt omdat ik iets verkeerd interpreteerde. My bad.quote:Op maandag 22 februari 2016 16:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Prima. Ik maar er verder geen woord meer aan vuilhet zal wel...
Geen idee, de zin ontbreekt op het moment. Nogal druk.quote:Op maandag 22 februari 2016 16:55 schreef NoelGallagher het volgende:
Hoink, G. Wanneer is klb radio weer dan?
Dat wel ja. 2NutZ lijkt me wel iemand die stiekem gewoon krav maga kan ofzo.quote:Op maandag 22 februari 2016 16:58 schreef NoelGallagher het volgende:
Zou m'n geld denk ik zetten op 2nutz, in een 1 vs 1 gevecht.
Wow wat waarvanquote:Op maandag 22 februari 2016 16:57 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Nouja, als je er wat van bakt zal ik door de vingers kijken dan.
michilos ofzoquote:Op maandag 22 februari 2016 16:59 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dat wel ja. 2NutZ lijkt me wel iemand die stiekem gewoon krav maga kan ofzo.
Zoals ik al zei het is prima zo manquote:Op maandag 22 februari 2016 16:59 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Mooi, vergeet het ook, want het hele verhaal is heresay geworden en dat komt omdat ik iets verkeerd interpreteerde. My bad.
Als ze dat nou lekker in DM(of PM, dan kan je met meerdere tegelijk) deden. Ipv hier de hele tijd vage dingen die niemand kan volgen te posten.quote:
Snap niet waarom jullie daar over beginnen. Ik ga toch ook niet een gevecht in een bar op het internet oplossen.quote:Op maandag 22 februari 2016 16:58 schreef NoelGallagher het volgende:
Zou m'n geld denk ik zetten op 2nutz, in een 1 vs 1 gevecht.
Dan wordt het lastig hequote:Op maandag 22 februari 2016 16:59 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Geen idee, de zin ontbreekt op het moment. Nogal druk.
Zou eens tijd worden, je bent er al meer dan 5 uur mee bezig.quote:Op maandag 22 februari 2016 16:58 schreef 2NutZ het volgende:
Prima. Ik maar er verder geen woord meer aan vuilhet zal wel...
Omdat het lame is om te doenquote:Op maandag 22 februari 2016 16:59 schreef JimmyDean het volgende:
Waarom zou dat niet echt zijn? Anders had hij wel meer gedaan lijkt me.
Volgens mij bleek dat gwn een nerdje te zijn in plaats van een vechtgod.quote:
Beter welquote:Op maandag 22 februari 2016 17:00 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Snap niet waarom jullie daar over beginnen. Ik ga toch ook niet een gevecht in een bar op het internet oplossen.
Heb wel vechtsporten gedaan. Geen krav thoquote:Op maandag 22 februari 2016 16:59 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dat wel ja. 2NutZ lijkt me wel iemand die stiekem gewoon krav maga kan ofzo.
http://imgur.com/59VoX5hquote:Op maandag 22 februari 2016 16:56 schreef NoelGallagher het volgende:
ash, doe er briefje bij met je username. NG is een baas mag ook
Zal niet de eerste zijnquote:Op maandag 22 februari 2016 17:00 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Volgens mij bleek dat gwn een nerdje te zijn in plaats van een vechtgod.
Eindelijk weer eens actie in de tent.quote:Op maandag 22 februari 2016 17:00 schreef madeliefff het volgende:
DIE RUZIE IS NU WEL KLAAR JA!!! ANDERS KOM IK MET DE ZWEEP LANGS
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |