Vanwaar je drang continu jezelf te bewijzen?quote:Op maandag 22 februari 2016 17:03 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Is tweeenhalfduizend maar ligt veel geld op elkaar omdat ik het anders niet op de foto kreeg zonder priveomgeving te laten zien.
Doe nou even niet zo dom.quote:Op maandag 22 februari 2016 17:03 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dit maakt je wel echt tyfes zielig. Vooral omdat jij net degene bent die blaft als ik zehma stoer doe.
No deal, sorry man.quote:Op maandag 22 februari 2016 17:04 schreef NoelGallagher het volgende:
Ja, beste hoink. Dat gaat een beetje lastig worden dan.
Niks ballen niet hebben, het is de keiharde dont care wat iedereen tegenhoudt.quote:Op maandag 22 februari 2016 17:02 schreef hoink581 het volgende:
Wat is trouwens de fascinatie met "vechten" hier? Het is allemaal hypothetisch, zelfs de bluffers hebben de ballen niet om af te spreken voor zoiets triviaals.
Zou ghb in je drankje mikken en vieze dingen met je doen ;$quote:Op maandag 22 februari 2016 17:04 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, beste hoink. Dat gaat een beetje lastig worden dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vriend jij hebt duidelijk nooit monopoly gespeeld..quote:Op maandag 22 februari 2016 17:03 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Is tweeenhalfduizend maar ligt veel geld op elkaar omdat ik het anders niet op de foto kreeg zonder priveomgeving te laten zien.
Nog wel ja, vanavond komen ze een inval doen omdat een allochtoon met zo veel contanten gewoon geen legale shit kan zijn.quote:Op maandag 22 februari 2016 17:04 schreef NoelGallagher het volgende:
Ash heeft veel geld. ff warm houden dus
quote:Op maandag 22 februari 2016 17:02 schreef hoink581 het volgende:
Wat is trouwens de fascinatie met "vechten" hier? Het is allemaal hypothetisch, zelfs de bluffers hebben de ballen niet om af te spreken voor zoiets triviaals.
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 18:36 schreef hoink581 het volgende:
Als je wil vechten stuur me even een DM. Gaan we tikken op je gebitje tellen jij en ik.
Doe nu eens niet zo kattig. Vind het wel vermakelijk hoor.quote:Op maandag 22 februari 2016 17:04 schreef Stimorol- het volgende:
Vanwaar je drang continu jezelf te bewijzen?
Gegniffeld.quote:Op maandag 22 februari 2016 17:05 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
vriend jij hebt duidelijk nooit monopoly gespeeld..
En dat vraag je niet even rechtstreeks aan hem? Je doet zelf dom, komt hier een beetje vredemaker spelen terwijl jezelf ook zo weird bentquote:Op maandag 22 februari 2016 17:04 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Doe nou even niet zo dom.
Ik dacht dat hij iets gezegd had over mij maar dat bleek niet te kloppen, niets aan de hand.
Goed om te weten dat ik dus het enige mietje ben.quote:Op maandag 22 februari 2016 17:04 schreef Chai het volgende:
Niks ballen niet hebben, het is de keiharde dont care wat iedereen tegenhoudt.
Misschien dealt ie welquote:Op maandag 22 februari 2016 17:05 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nog wel ja, vanavond komen ze een inval doen omdat een allochtoon met zo veel contanten gewoon geen legale shit kan zijn.
Hij is verstoten, maar nog in de ontkenningsfase.quote:Op maandag 22 februari 2016 17:04 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Vanwaar je drang continu jezelf te bewijzen?
Hahahaha doet ie dat echt ja?quote:Op maandag 22 februari 2016 17:05 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Doe nu eens niet zo kattig. Vind het wel vermakelijk hoor.
Laten we niet vergeten dat MMGYM ook regelmatig bluft met de inhoud van zijn bankrekening, maar daar heb ik nog geen enkel bewijs voor gezien.
Heb je zijn verdere posts gelezen? COntinu zichzelf bewijzen.quote:Op maandag 22 februari 2016 17:05 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Doe nu eens niet zo kattig. Vind het wel vermakelijk hoor.
Laten we niet vergeten dat MMGYM ook regelmatig bluft met de inhoud van zijn bankrekening, maar daar heb ik nog geen enkel bewijs voor gezien.
Ja, en zo ging het dus niet. Maar het is opgelost, zeur niet zo.quote:Op maandag 22 februari 2016 17:06 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
En dat vraag je niet even rechtstreeks aan hem? Je doet zelf dom, komt hier een beetje vredemaker spelen terwijl jezelf ook zo weird bent
Me too.quote:Op maandag 22 februari 2016 17:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij is verstoten, maar nog in de ontkenningsfase.
Ewa reageer dan nietquote:Op maandag 22 februari 2016 17:07 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja, en zo ging het dus niet. Maar het is opgelost, zeur niet zo.
Ja want anderen willen wel daadwerkelijk gaan vechten inderdaad.quote:Op maandag 22 februari 2016 17:06 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ironie man, wordt wel eens als stijlmiddel ingezet voor een humoristisch effect.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |