SPOILER: hihiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben geil
Ja nou weten we het wel.quote:Op zondag 21 februari 2016 12:51 schreef defokkingfoker het volgende: Ik herken dit dit is fap behang Doppe-kop | 20-02-16 @ 20:41 | + 24 -
RIP 2008-2016quote:Op zondag 7 februari 2016 21:11 schreef Braddie het volgende:
Toch wel jammer dat het verwijderen van het account niet mogelijk. Nu is de verleiding tot posten zeer groot. En dat is natuurlijk voor velen hartstikke fijn. Maar ik zelf merk toch dat ik er in belemmerd word, omdat (wat ik ook al aangaf in een R&P "huil" Topic) Ik toch best een flap-uit ben.
Dus ik hoop stiekem dat een moderator dit leest en óf een streep door mijn account zet. óf mijn account compleet door de shredder haalt. Want eerlijk is eerlijk, ondanks dat ik een paar uur geleden een troll topic opende, vind ik toch echt na 8 jaar FOK! Wel mooi geweest.
Aan alles komt een eind, en zo ook aan Braddie met z`n FOK! Account.
Het ga jullie allemaal goed, en wie weet zie ik ooit eens een van jullie bij een optreden van de band, of in de kroeg of dergelijk.
quote:Op zondag 21 februari 2016 13:02 schreef Oberkullie het volgende:
Wat is dit voor kk user ben je geobsedeerd door Braddie of wat, stakker.
quote:Op zondag 7 februari 2016 17:00 schreef Braddie het volgende:
Hier op FOK! Ben ik haast een legende, heb ik weliswaar aan mijn eigen post gedrag en posthistorie te danken, maar mensen denken ook oprecht dat ik in het echt zo ben. En deels is dat wel zo, maar ook zéér zeker niet.
rustig chickie.quote:Op zondag 21 februari 2016 13:02 schreef Oberkullie het volgende:
Wat is dit voor kk user ben je geobsedeerd door Braddie of wat, stakker.
wow ik heb er maar 1 gehadquote:Op zondag 21 februari 2016 13:24 schreef McGrath het volgende:
[..]
wat waren dat voor snaps gisteren dan
heb na meer dan een jaar nog dagelijks dat ik me moet verzetten tegen de zinquote:Op zondag 21 februari 2016 13:32 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
wat goed!Na 3 maanden wordt het allemaal minder en denk je er soms nog aan.
Heb er eigenlijk helemaal geen last van gehad. Ga aankomend weekend wel weg met vrienden die allemaal roken, dan krijg ik het wel moeilijkquote:
nou nou echt moeilijkquote:Op zondag 21 februari 2016 13:33 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Heb er eigenlijk helemaal geen last van gehad. Ga aankomend weekend wel weg met vrienden die allemaal roken, dan krijg ik het wel moeilijk
Heb jij het toch wel makkelijk zonder vriendenquote:
Ach na 3 jaar heb ik het ook nog lastig, maar het is onzin ernaar te snakken. Ik word kotsmisselijk van rokende mensen die erna naast mij komen zitten.quote:Op zondag 21 februari 2016 13:32 schreef zeer het volgende:
[..]
heb na meer dan een jaar nog dagelijks dat ik me moet verzetten tegen de zin
sneer naar jezelf ditquote:Op zondag 21 februari 2016 13:34 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Heb jij het toch wel makkelijk zonder vrienden
dat heb ik met dikke mensenquote:Op zondag 21 februari 2016 13:34 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ach na 3 jaar heb ik het ook nog lastig, maar het is onzin ernaar te snakken. Ik word kotsmisselijk van rokende mensen die erna naast mij komen zitten.
kweenie, vind het inmiddels wel aardig stinken als mensen van die goedkope prut sigaretten rokenquote:Op zondag 21 februari 2016 13:33 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Heb er eigenlijk helemaal geen last van gehad. Ga aankomend weekend wel weg met vrienden die allemaal roken, dan krijg ik het wel moeilijk
Roken ze allemaal?quote:Op zondag 21 februari 2016 13:33 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
oh ok ik niet, ruikt zo lekker smerig juistquote:Op zondag 21 februari 2016 13:34 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ach na 3 jaar heb ik het ook nog lastig, maar het is onzin ernaar te snakken. Ik word kotsmisselijk van rokende mensen die erna naast mij komen zitten.
camel is het ergst.quote:Op zondag 21 februari 2016 13:36 schreef zeer het volgende:
[..]
kweenie, vind het inmiddels wel aardig stinken als mensen van die goedkope prut sigaretten roken
Ik snap je volledig. Ik heb precies dezelfde fixatie met anale seks.quote:Op zondag 21 februari 2016 13:37 schreef zeer het volgende:
[..]
oh ok ik niet, ruikt zo lekker smerig juist![]()
beetje het zelfde als met anale seks snap, je denkt van blegh daar komt poep uit maar het lonkt wel
quote:Op zondag 21 februari 2016 13:38 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik snap je volledig. Ik heb precies dezelfde fixatie met anale seks.
wow ben ik jouw vriend ;squote:Op zondag 21 februari 2016 13:38 schreef Stimorol- het volgende:
Moet wel zeggen dat mijn vriend extra geil om te zien was toen hij ook nog rookte.
quote:Op zondag 21 februari 2016 13:35 schreef Le_Professeur het volgende:
Mijn longen zijn zo roze als twee zalmfilets
ik heb die quit now app, kun je zien hoeveel je al bespaard hebt en hoelang je gestopt bent, hielp me op het begin wel.quote:Op zondag 21 februari 2016 13:39 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
2 roken alleen nog als we met de groep weg zijn. Die hebben de discipline van een natte krant
Dat zijn Crip haar tietenquote:Op zondag 21 februari 2016 13:46 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Hier wil ik wel even naar kijken
altijd standaard nonchalante stoppels-baard-a-like je weet wel wat ik bedoelquote:Op zondag 21 februari 2016 13:46 schreef Crip het volgende:
[..]
Als je een baard hebt word stimo instanat
Askim waar is die foto van die ene man met baard waar ik echt srs wild van werdquote:Op zondag 21 februari 2016 13:46 schreef Crip het volgende:
[..]
Als je een baard hebt word stimo instanat
pls post mijn foto niet weerquote:Op zondag 21 februari 2016 13:48 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Askim waar is die foto van die ene man met baard waar ik echt srs wild van werd
gemiddelde broccoli stronkquote:Op zondag 21 februari 2016 13:51 schreef Stimorol- het volgende:
weet iemand wat een medium stalk broccoli is?
denk dat je best een normale broccoli kan gebruikenquote:Op zondag 21 februari 2016 13:53 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
is dat gewoon een kleine broccoli?
Ik word niet goed van die Engelse meal plans ma man
Ja, ik doe vaak beetje vlees met een hele broccoli eten. Vult als een malle.quote:Op zondag 21 februari 2016 13:54 schreef zeer het volgende:
[..]
denk dat je best een normale broccoli kan gebruiken
of 2 of 3 want broccoli is nice
snap het, ik eet vaak 400 gram snijbonenquote:Op zondag 21 februari 2016 13:55 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja, ik doe vaak beetje vlees met een hele broccoli eten. Vult als een malle.
Ik hou wel van gevuld worden. Snap je.
gatverdamme man.quote:Op zondag 21 februari 2016 13:56 schreef zeer het volgende:
[..]
snap het, ik eet vaak 400 gram snijbonen
Ja lekker ehhhhh ff koken, ijskoud water, dan in de pad met wat kerriequote:Op zondag 21 februari 2016 13:57 schreef Crip het volgende:
Ik hou van brocolli. Ik kan een hele brocolli eten en dan zit ik propvol
Maar ik kook het letterlijk 3 minutenquote:Op zondag 21 februari 2016 14:00 schreef Crip het volgende:
Neeeee ik kookbrocolli niet dan is het vies. Ik gril het,wok het in de pan met wel chili oestersaus en knoflook. Of ik eet hetrauw
Ik zit eigenlijk nooit vol van groenten en al helemaal niet langdurig, vind het dan ook vreemd dat dat wordt aangeraden om die redenen.quote:Op zondag 21 februari 2016 13:57 schreef Crip het volgende:
Ik hou van brocolli. Ik kan een hele brocolli eten en dan zit ik propvol
dan moet je meer groenten etenquote:Op zondag 21 februari 2016 14:06 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Ik zit eigenlijk nooit vol van groenten en al helemaal niet langdurig, vind het dan ook vreemd dat dat wordt aangeraden om die redenen.
vind rauw lekker maar dt eetik dan zo als snack met dipsausjequote:Op zondag 21 februari 2016 14:02 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Maar ik kook het letterlijk 3 minutenDan is het nog hard, heeft het een bite.. Rauw lijkt het mij erg vies eigenlijk?
jenkersquote:Op zondag 21 februari 2016 13:48 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Dat heeft zij aardige jenkers
als dit geen matten wordt..quote:Op zondag 21 februari 2016 14:08 schreef zeer het volgende:
[..]
ja maar jij bent verder echt een sukkeltje
Zullen we het dan maar even duidelijk maken:quote:
ben jij een travo?quote:Op zondag 21 februari 2016 14:11 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Zullen we het dan maar even duidelijk maken:
Ik ben geen vrouw of transgender!
Snap srs niet hoe sommigen daar uberhaupt bijkwamen btw.
in de oven met kip is het echt super lekkerquote:Op zondag 21 februari 2016 14:08 schreef Crip het volgende:
[..]
vind rauw lekker maar dt eetik dan zo als snack met dipsausje
Beter gewoon alleen die kip.quote:Op zondag 21 februari 2016 14:12 schreef anti-loper het volgende:
[..]
in de oven met kip is het echt super lekker
wel gezond.quote:Op zondag 21 februari 2016 14:08 schreef Crip het volgende:
[..]
vind rauw lekker maar dt eetik dan zo als snack met dipsausje
quote:Op zondag 21 februari 2016 14:09 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Srs al eet ik zon hele bloemkool op heb ik nog steeds honger.
quote:
quote:Op zondag 21 februari 2016 14:12 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Beter gewoon alleen die kip.
weet je wie nog meer de restanten van een genocide oploste door het in de oven te mieterenquote:Op zondag 21 februari 2016 14:12 schreef anti-loper het volgende:
[..]
in de oven met kip is het echt super lekker
quote:Op zondag 21 februari 2016 14:12 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Beter gewoon alleen die kip.
Superlekkerquote:
quote:Op zondag 21 februari 2016 14:14 schreef zeer het volgende:
[..]
weet je wie nog meer de restanten van een genocide oploste door het in de oven te mieteren
de bakker?quote:Op zondag 21 februari 2016 14:14 schreef zeer het volgende:
[..]
weet je wie nog meer de restanten van een genocide oploste door het in de oven te mieteren
Omdat je dat zei.quote:Op zondag 21 februari 2016 14:11 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Zullen we het dan maar even duidelijk maken:
Ik ben geen vrouw of transgender!
Snap srs niet hoe sommigen daar uberhaupt bijkwamen btw.
quote:Op dinsdag 2 februari 2016 10:41 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
hoeveel mannen ken je die primer en wenkbrauwpoeder gebruiken?
quote:
quote:Op zondag 14 februari 2016 20:00 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Dacht dat dat toch onderhand wel duidelijk was.
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 17:25 schreef Ashqelon het volgende:
@Opso hoe kom je erbij dat ik geen vrouw ben?
gaat wel goed manquote:
Ook niet als je een hele broccoli eet?quote:Op zondag 21 februari 2016 14:06 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Ik zit eigenlijk nooit vol van groenten en al helemaal niet langdurig, vind het dan ook vreemd dat dat wordt aangeraden om die redenen.
Beetje respect voor de originele garde newbie.quote:Op zondag 21 februari 2016 14:08 schreef zeer het volgende:
[..]
ja maar jij bent verder echt een sukkeltje
les je dat yeahhquote:Op zondag 21 februari 2016 14:19 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hey, ik ben een cougarMaar les net dat je chick bent. nvm.
wow en je houdt van anale seks...quote:Op zondag 21 februari 2016 14:19 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Heb wel iets met oudere vrouwenquote:Op zondag 21 februari 2016 14:19 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
stuur je picca gr grquote:Op zondag 21 februari 2016 14:20 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Heb wel iets met oudere vrouwen.
Wait wut, een chick met een baard?
Wait wut impliceer je nu dat mn Turksheid iets te maken heeft met mn al dan niet veelvuldig gebruik maken van leugens?quote:Op zondag 21 februari 2016 14:19 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mi gado je liegt wel veel! Ben je toevallig ook Turks?
Nope, ik kan kofte en iskender eigenlijk ook min of meer onbeperkt eten maar zit na een halve pizza dan wel weer helemaal vol.quote:Op zondag 21 februari 2016 14:17 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ook niet als je een hele broccoli eet?
best, ik had ook wat griep verschijnselen laatst, het heerst op moment wel, mensen zijn ook gelijk 2 weken ziek en alles ;s .quote:Op zondag 21 februari 2016 14:17 schreef anti-loper het volgende:
[..]
gaat wel goed man
herstellende van een griepje
hoe gaat met jou ? :-)
plsquote:Op zondag 21 februari 2016 14:18 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Beetje respect voor de originele garde newbie.
Voorbeelden?quote:Op zondag 21 februari 2016 14:16 schreef zeer het volgende:
[..]
en omdat al z'n posts zo van een oud wijf hadden kunnen afkomen
hoe oud ben jij danquote:Op zondag 21 februari 2016 14:19 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
He jij was toch ook zogenaamd een vrouw.quote:Op zondag 21 februari 2016 14:17 schreef Catkiller het volgende:
Blijft toch alleen Conchita als optie over
Nee is echt zoquote:Op zondag 21 februari 2016 14:26 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
He jij was toch ook zogenaamd een vrouw.
Ja man.quote:Op zondag 21 februari 2016 14:24 schreef zeer het volgende:
[..]
best, ik had ook wat griep verschijnselen laatst, het heerst op moment wel, mensen zijn ook gelijk 2 weken ziek en alles ;s .
Braddie na doenquote:Op zondag 21 februari 2016 14:35 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Ja man.
Ik was er ook een weekje uit. Fok begint echt saai te worden man. Denk dat ik weer binnenkort foetsie ben voor een half jaar ofzo
ik deed het al voor braddiequote:
jawelquote:Op zondag 21 februari 2016 14:38 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Voor Braddie bestond Fok! nog niet.
jaquote:Op zondag 21 februari 2016 14:39 schreef Ashqelon het volgende:
Ik had vroeger lang haar voor een jongen en toen laten afknippen maar zit er aan te denken het weer lang te laten groeien.
Wil iemand pics voor advies?
pics in pm/dm graagquote:Op zondag 21 februari 2016 14:39 schreef Ashqelon het volgende:
Ik had vroeger lang haar voor een jongen en toen laten afknippen maar zit er aan te denken het weer lang te laten groeien.
Gwn opskeerquote:Op zondag 21 februari 2016 14:39 schreef Ashqelon het volgende:
en dan bovenkant langquote:
Laat me je entertainen.quote:Op zondag 21 februari 2016 14:35 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Ja man.
Ik was er ook een weekje uit. Fok begint echt saai te worden man. Denk dat ik weer binnenkort foetsie ben voor een half jaar ofzo
hmmmmmmquote:
Hehe waar ben je nu?quote:Op zondag 21 februari 2016 14:39 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Tuurlijk niet G <333
zieke wind alles hier wajo
Spaanse tijd is datquote:
Thuis, op de veluwequote:
Lijk wel gekquote:Op zondag 21 februari 2016 14:43 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nog uit eten geweest met die dude?![]()
oeh, waar op de veluwe woon jij?quote:Op zondag 21 februari 2016 14:45 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Thuis, op de veluwe
Ajax kijkend, in de ijdele hoop dat ze punten laten liggen. Tegen beter weten in natuurlijk, want ze winnen wel thuis van Excelsior. Maar je weet het nooit
Hehe that makes three of us.quote:Op zondag 21 februari 2016 14:48 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik las het en dacht hetzelfde. Daarna zag ik jouw post
ja, zoiets las ik gisteren in de sc tochquote:Op zondag 21 februari 2016 14:50 schreef xcachet het volgende:
[..]
Oh, je hebt het over een ander dan ik dacht.
Nee niet gedaan. Ben daar te pussy voor ja.
Ja klopt.quote:Op zondag 21 februari 2016 14:53 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ja, zoiets las ik gisteren in de sc toch
anders had je nu misschien wel in een greppel gelegen
ik doe met je meequote:Op zondag 21 februari 2016 14:35 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Ja man.
Ga je mee naar het vispaleisquote:Op zondag 21 februari 2016 14:53 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ja wij zijn er niet. Kom vanavond maar terug
No offense, maar als je als chick niet kan scoren ben je of lelijk of batshit crazy.quote:Op zondag 21 februari 2016 14:56 schreef xcachet het volgende:
[..]
Maar moet er nog wel een fixen voordat ik terug ga
Kan anders echt nie
Je kan ook gewoon eerst hallo terugzeggen hoor.quote:Op zondag 21 februari 2016 14:43 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nog uit eten geweest met die dude?![]()
Nee, stel je voorquote:Op zondag 21 februari 2016 14:56 schreef xcachet het volgende:
[..]
Maar moet er nog wel een fixen voordat ik terug ga
Kan anders echt nie
ik snap niet waarom je hier op zit eingelijkquote:
Beide. Dat maakt het extra lastigquote:Op zondag 21 februari 2016 14:57 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
No offense, maar als je als chick niet kan scoren ben je of lelijk of batshit crazy.
halloquote:Op zondag 21 februari 2016 14:57 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon eerst hallo terugzeggen hoor.
Wijze woordenquote:Op zondag 21 februari 2016 14:57 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
No offense, maar als je als chick niet kan scoren ben je of lelijk of batshit crazy.
Klinkt als een plek waar je je helemaal misselijk kunt eten aan goede visquote:Op zondag 21 februari 2016 14:59 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het vispaleis is maar het klinkt als iets raars
Uiteraard, net m'n nest uitquote:
Nee, weet je wat het probleem is. In een andere taal valt er bij mij eerder een stilte. En als ik ergens een hekel aan heb zijn het ongemakkelijke stiltesquote:Op zondag 21 februari 2016 14:59 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Vind je niet lelijk hoor =$. En je komt nog redelijk sane over.
wat slecht ditquote:Op zondag 21 februari 2016 14:59 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Vind je niet lelijk hoor =$. En je komt nog redelijk sane over.
Dan moet je het in je mond nemenquote:Op zondag 21 februari 2016 15:01 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee, weet je wat het probleem is. In een andere taal valt er bij mij eerder een stilte. En als ik ergens een hekel aan heb zijn het ongemakkelijke stiltes
Bedankt voor dit formidabele adviesquote:Op zondag 21 februari 2016 15:01 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dan moet je het in je mond nemen
wow je gaat toch niet opvolgen?quote:Op zondag 21 februari 2016 15:02 schreef xcachet het volgende:
[..]
Bedankt voor dit formidabele advies
Zeker, zeker genieten weerquote:Op zondag 21 februari 2016 15:01 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Klinkt als een plek waar je je helemaal misselijk kunt eten aan goede vis.
[..]
Uiteraard, net m'n nest uit. Jij?
Besefte later pas dat ik zulke opmerken eerder bij Chloro of Stimo moet makenquote:
Bij je volle verstandquote:
Praat dan ook gewoon normaal Nederlands asfhjaerbfajquote:Op zondag 21 februari 2016 15:03 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Besefte later pas dat ik zulke opmerken eerder bij Chloro of Stimo moet maken.
[..]
Bij je volle verstand.
tuurlijk welquote:Op zondag 21 februari 2016 15:03 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
wow je gaat toch niet opvolgen?
Putjes scheppen een optie?quote:Op zondag 21 februari 2016 15:08 schreef xcachet het volgende:
Ik besefte vanmorgen dat ik ziek lang zomervakantie heb maar geen cent om uit te geven
Ga 3 weken medicijnen testen ofzo.quote:Op zondag 21 februari 2016 15:08 schreef xcachet het volgende:
Ik besefte vanmorgen dat ik ziek lang zomervakantie heb maar geen cent om uit te geven
Vind het anders aardig winderig.quote:
Vind dat laatste anders ook geen normaal Nederlandsquote:Op zondag 21 februari 2016 15:05 schreef xcachet het volgende:
[..]
Praat dan ook gewoon normaal Nederlands asfhjaerbfaj
Je wordt toch Rijke tatta met vloggen vrouwelijke enzo knolquote:Op zondag 21 februari 2016 15:08 schreef xcachet het volgende:
Niet genoeg diploma's voorquote:Op zondag 21 februari 2016 15:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Putjes scheppen een optie?
goeiequote:Op zondag 21 februari 2016 15:11 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Je wordt toch Rijke tatta met vloggen vrouwelijke enzo knol
Ik weet niet hoe dit bij jou werkt, maar als ik druk dan plas ik eerst en dan komt de bruine beer pas kijken.quote:Op zondag 21 februari 2016 15:11 schreef defokkingfoker het volgende:
Wat doen jullie? Eerst pissen en dan poepen of andersom?
Zojuist heb ik eerst gepoept en toen gepist, terwijl ik het normaal andersom doe.
Reden hiervoor is; eerst moet je je inspannen om de drol langs je kringspier te krijgen. Na dit inspannen ontspan je je even van de dikke drol door even op je tel te zitten. Maar nu dacht ik, waarom niet op je tel zitten en meteen pissen? ?? Jezus wat was dat lekker. Lekker pissen en Fokken tegelijk. Denk dat ik dat vaker ga doen.
Btw: tijdens het typen van dit heb ik enkele straaltjes pis uit mijn dick gespoten
Hardlopen kost niet zo veel. Als je maar niet op je kamertje blijft zitten, dan is er genoeg te doen. Oké terrasje pakken zonder geld wordt wel een beetje awkward.quote:Op zondag 21 februari 2016 15:08 schreef xcachet het volgende:
hhihihihi xdquote:Op zondag 21 februari 2016 15:12 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Kan je wel veel inspiratie uit putten xD
Ren dan gewoon weg. Ben heus wel een beetje insanequote:Op zondag 21 februari 2016 15:13 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hardlopen kost niet zo veel. Als je maar niet op je kamertje blijft zitten, dan is er genoeg te doen. Oké terrasje pakken zonder geld wordt wel een beetje awkward.
Strand kost niets.quote:Op zondag 21 februari 2016 15:08 schreef xcachet het volgende:
Als je eerst even gaat trainen en hardlopen kan je bij het terrasje ook snel genoeg weg rennen.quote:Op zondag 21 februari 2016 15:13 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hardlopen kost niet zo veel. Als je maar niet op je kamertje blijft zitten, dan is er genoeg te doen. Oké terrasje pakken zonder geld wordt wel een beetje awkward.
voor de gezelligheidquote:Op zondag 21 februari 2016 14:58 schreef anti-loper het volgende:
[..]
ik snap niet waarom je hier op zit eingelijk
vrouwtje , huisje boompje alles. ga kinderen maken jij
Het park kost ook niks, beetje op een kleedje. als je dan wil gaan bbq'en ben je wel wat geld kwijt.quote:Op zondag 21 februari 2016 15:14 schreef xcachet het volgende:
[..]
Maar daar beleef ik niet meer zoveel plezier aan.
Lekker bij de fontein in het Vondelpark kijken hoevaak de container in de fik vliegt door de wegwerpbarbecuesquote:Op zondag 21 februari 2016 15:15 schreef McGrath het volgende:
[..]
Het park kost ook niks, beetje op een kleedje. als je dan wil gaan bbq'en ben je wel wat geld kwijt.
Winkelen zonder geld vind ik wel leuk.quote:Op zondag 21 februari 2016 15:13 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Mooie actie en goal van die poolquote:Op zondag 21 februari 2016 15:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
Jeetje, Ajax scoort. Het is een wonder
Haha, window shopper (iemand die kijkt en niets koopt, red.)quote:Op zondag 21 februari 2016 15:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Winkelen zonder geld vind ik wel leuk.Of nou ja in de binnenstad rondlopen en rondkijken en dingen passen in winkels.
Ik kijk naar Marseille - AS Saint Etiennequote:Op zondag 21 februari 2016 15:17 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Mooie actie en goal van die pool
zijn daar geen speciale containers voor bbq's? bij het vroesenpark in roffa wel.quote:Op zondag 21 februari 2016 15:16 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Lekker bij de fontein in het Vondelpark kijken hoevaak de container in de fik vliegt door de wegwerpbarbecues
Blackburn - West Hamquote:Op zondag 21 februari 2016 15:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik kijk naar Marseille - AS Saint Etienne
Waarom niet?quote:Op zondag 21 februari 2016 15:14 schreef xcachet het volgende:
[..]
Maar daar beleef ik niet meer zoveel plezier aan.
Wat is daar nou leuk aan? Je ziet iets prachtigs hangen en dat ga je passen er van bewust zijnde dat je geen geld hebt om het te kopen.quote:Op zondag 21 februari 2016 15:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Winkelen zonder geld vind ik wel leuk.Of nou ja in de binnenstad rondlopen en rondkijken en dingen passen in winkels.
Aah bedankt voor de uitleg man.quote:Op zondag 21 februari 2016 15:17 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Haha, window shopper (iemand die kijkt en niets koopt, red.)
Nou, niet na een goeie workout hoor. Moet je maar eens proberen.. lekker hardgelopen, biertje pakken op terras en dan weg proberen te hollen..quote:Op zondag 21 februari 2016 15:14 schreef McGrath het volgende:
[..]
Als je eerst even gaat trainen en hardlopen kan je bij het terrasje ook snel genoeg weg rennen.
Aah ok. Waarom die wedstrijd?quote:Op zondag 21 februari 2016 15:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik kijk naar Marseille - AS Saint Etienne
Doe je dit nou expres?quote:Op zondag 21 februari 2016 15:17 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Haha, window shopper (iemand die kijkt en niets koopt, red.)
watquote:Op zondag 21 februari 2016 15:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Zo bedoel ik het dan ook niet, ik moet zo nog even gaan hardlopen.quote:Op zondag 21 februari 2016 15:20 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nou, niet na een goeie workout hoor. Moet je maar eens proberen.. lekker hardgelopen, biertje pakken op terras en dan weg proberen te hollen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |