Ik zit eigenlijk nooit vol van groenten en al helemaal niet langdurig, vind het dan ook vreemd dat dat wordt aangeraden om die redenen.quote:Op zondag 21 februari 2016 13:57 schreef Crip het volgende:
Ik hou van brocolli. Ik kan een hele brocolli eten en dan zit ik propvol
dan moet je meer groenten etenquote:Op zondag 21 februari 2016 14:06 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Ik zit eigenlijk nooit vol van groenten en al helemaal niet langdurig, vind het dan ook vreemd dat dat wordt aangeraden om die redenen.
vind rauw lekker maar dt eetik dan zo als snack met dipsausjequote:Op zondag 21 februari 2016 14:02 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Maar ik kook het letterlijk 3 minutenDan is het nog hard, heeft het een bite.. Rauw lijkt het mij erg vies eigenlijk?
jenkersquote:Op zondag 21 februari 2016 13:48 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Dat heeft zij aardige jenkers
als dit geen matten wordt..quote:Op zondag 21 februari 2016 14:08 schreef zeer het volgende:
[..]
ja maar jij bent verder echt een sukkeltje
Zullen we het dan maar even duidelijk maken:quote:
ben jij een travo?quote:Op zondag 21 februari 2016 14:11 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Zullen we het dan maar even duidelijk maken:
Ik ben geen vrouw of transgender!
Snap srs niet hoe sommigen daar uberhaupt bijkwamen btw.
in de oven met kip is het echt super lekkerquote:Op zondag 21 februari 2016 14:08 schreef Crip het volgende:
[..]
vind rauw lekker maar dt eetik dan zo als snack met dipsausje
Beter gewoon alleen die kip.quote:Op zondag 21 februari 2016 14:12 schreef anti-loper het volgende:
[..]
in de oven met kip is het echt super lekker
wel gezond.quote:Op zondag 21 februari 2016 14:08 schreef Crip het volgende:
[..]
vind rauw lekker maar dt eetik dan zo als snack met dipsausje
quote:Op zondag 21 februari 2016 14:09 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Srs al eet ik zon hele bloemkool op heb ik nog steeds honger.
quote:
quote:Op zondag 21 februari 2016 14:12 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Beter gewoon alleen die kip.
weet je wie nog meer de restanten van een genocide oploste door het in de oven te mieterenquote:Op zondag 21 februari 2016 14:12 schreef anti-loper het volgende:
[..]
in de oven met kip is het echt super lekker
quote:Op zondag 21 februari 2016 14:12 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Beter gewoon alleen die kip.
Superlekkerquote:
quote:Op zondag 21 februari 2016 14:14 schreef zeer het volgende:
[..]
weet je wie nog meer de restanten van een genocide oploste door het in de oven te mieteren
de bakker?quote:Op zondag 21 februari 2016 14:14 schreef zeer het volgende:
[..]
weet je wie nog meer de restanten van een genocide oploste door het in de oven te mieteren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |