SPOILER: hihiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben geil
Ja nou weten we het wel.quote:Op zondag 21 februari 2016 12:51 schreef defokkingfoker het volgende: Ik herken dit dit is fap behang Doppe-kop | 20-02-16 @ 20:41 | + 24 -
RIP 2008-2016quote:Op zondag 7 februari 2016 21:11 schreef Braddie het volgende:
Toch wel jammer dat het verwijderen van het account niet mogelijk. Nu is de verleiding tot posten zeer groot. En dat is natuurlijk voor velen hartstikke fijn. Maar ik zelf merk toch dat ik er in belemmerd word, omdat (wat ik ook al aangaf in een R&P "huil" Topic) Ik toch best een flap-uit ben.
Dus ik hoop stiekem dat een moderator dit leest en óf een streep door mijn account zet. óf mijn account compleet door de shredder haalt. Want eerlijk is eerlijk, ondanks dat ik een paar uur geleden een troll topic opende, vind ik toch echt na 8 jaar FOK! Wel mooi geweest.
Aan alles komt een eind, en zo ook aan Braddie met z`n FOK! Account.
Het ga jullie allemaal goed, en wie weet zie ik ooit eens een van jullie bij een optreden van de band, of in de kroeg of dergelijk.
quote:Op zondag 21 februari 2016 13:02 schreef Oberkullie het volgende:
Wat is dit voor kk user ben je geobsedeerd door Braddie of wat, stakker.
quote:Op zondag 7 februari 2016 17:00 schreef Braddie het volgende:
Hier op FOK! Ben ik haast een legende, heb ik weliswaar aan mijn eigen post gedrag en posthistorie te danken, maar mensen denken ook oprecht dat ik in het echt zo ben. En deels is dat wel zo, maar ook zéér zeker niet.
rustig chickie.quote:Op zondag 21 februari 2016 13:02 schreef Oberkullie het volgende:
Wat is dit voor kk user ben je geobsedeerd door Braddie of wat, stakker.
wow ik heb er maar 1 gehadquote:Op zondag 21 februari 2016 13:24 schreef McGrath het volgende:
[..]
wat waren dat voor snaps gisteren dan
heb na meer dan een jaar nog dagelijks dat ik me moet verzetten tegen de zinquote:Op zondag 21 februari 2016 13:32 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
wat goed!Na 3 maanden wordt het allemaal minder en denk je er soms nog aan.
Heb er eigenlijk helemaal geen last van gehad. Ga aankomend weekend wel weg met vrienden die allemaal roken, dan krijg ik het wel moeilijkquote:
nou nou echt moeilijkquote:Op zondag 21 februari 2016 13:33 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Heb er eigenlijk helemaal geen last van gehad. Ga aankomend weekend wel weg met vrienden die allemaal roken, dan krijg ik het wel moeilijk
Heb jij het toch wel makkelijk zonder vriendenquote:
Ach na 3 jaar heb ik het ook nog lastig, maar het is onzin ernaar te snakken. Ik word kotsmisselijk van rokende mensen die erna naast mij komen zitten.quote:Op zondag 21 februari 2016 13:32 schreef zeer het volgende:
[..]
heb na meer dan een jaar nog dagelijks dat ik me moet verzetten tegen de zin
sneer naar jezelf ditquote:Op zondag 21 februari 2016 13:34 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Heb jij het toch wel makkelijk zonder vrienden
dat heb ik met dikke mensenquote:Op zondag 21 februari 2016 13:34 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ach na 3 jaar heb ik het ook nog lastig, maar het is onzin ernaar te snakken. Ik word kotsmisselijk van rokende mensen die erna naast mij komen zitten.
kweenie, vind het inmiddels wel aardig stinken als mensen van die goedkope prut sigaretten rokenquote:Op zondag 21 februari 2016 13:33 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Heb er eigenlijk helemaal geen last van gehad. Ga aankomend weekend wel weg met vrienden die allemaal roken, dan krijg ik het wel moeilijk
Roken ze allemaal?quote:Op zondag 21 februari 2016 13:33 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
oh ok ik niet, ruikt zo lekker smerig juistquote:Op zondag 21 februari 2016 13:34 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ach na 3 jaar heb ik het ook nog lastig, maar het is onzin ernaar te snakken. Ik word kotsmisselijk van rokende mensen die erna naast mij komen zitten.
camel is het ergst.quote:Op zondag 21 februari 2016 13:36 schreef zeer het volgende:
[..]
kweenie, vind het inmiddels wel aardig stinken als mensen van die goedkope prut sigaretten roken
Ik snap je volledig. Ik heb precies dezelfde fixatie met anale seks.quote:Op zondag 21 februari 2016 13:37 schreef zeer het volgende:
[..]
oh ok ik niet, ruikt zo lekker smerig juist![]()
beetje het zelfde als met anale seks snap, je denkt van blegh daar komt poep uit maar het lonkt wel
quote:Op zondag 21 februari 2016 13:38 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik snap je volledig. Ik heb precies dezelfde fixatie met anale seks.
wow ben ik jouw vriend ;squote:Op zondag 21 februari 2016 13:38 schreef Stimorol- het volgende:
Moet wel zeggen dat mijn vriend extra geil om te zien was toen hij ook nog rookte.
quote:Op zondag 21 februari 2016 13:35 schreef Le_Professeur het volgende:
Mijn longen zijn zo roze als twee zalmfilets
ik heb die quit now app, kun je zien hoeveel je al bespaard hebt en hoelang je gestopt bent, hielp me op het begin wel.quote:Op zondag 21 februari 2016 13:39 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
2 roken alleen nog als we met de groep weg zijn. Die hebben de discipline van een natte krant
Dat zijn Crip haar tietenquote:Op zondag 21 februari 2016 13:46 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Hier wil ik wel even naar kijken
altijd standaard nonchalante stoppels-baard-a-like je weet wel wat ik bedoelquote:Op zondag 21 februari 2016 13:46 schreef Crip het volgende:
[..]
Als je een baard hebt word stimo instanat
Askim waar is die foto van die ene man met baard waar ik echt srs wild van werdquote:Op zondag 21 februari 2016 13:46 schreef Crip het volgende:
[..]
Als je een baard hebt word stimo instanat
pls post mijn foto niet weerquote:Op zondag 21 februari 2016 13:48 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Askim waar is die foto van die ene man met baard waar ik echt srs wild van werd
gemiddelde broccoli stronkquote:Op zondag 21 februari 2016 13:51 schreef Stimorol- het volgende:
weet iemand wat een medium stalk broccoli is?
denk dat je best een normale broccoli kan gebruikenquote:Op zondag 21 februari 2016 13:53 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
is dat gewoon een kleine broccoli?
Ik word niet goed van die Engelse meal plans ma man
Ja, ik doe vaak beetje vlees met een hele broccoli eten. Vult als een malle.quote:Op zondag 21 februari 2016 13:54 schreef zeer het volgende:
[..]
denk dat je best een normale broccoli kan gebruiken
of 2 of 3 want broccoli is nice
snap het, ik eet vaak 400 gram snijbonenquote:Op zondag 21 februari 2016 13:55 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja, ik doe vaak beetje vlees met een hele broccoli eten. Vult als een malle.
Ik hou wel van gevuld worden. Snap je.
gatverdamme man.quote:Op zondag 21 februari 2016 13:56 schreef zeer het volgende:
[..]
snap het, ik eet vaak 400 gram snijbonen
Ja lekker ehhhhh ff koken, ijskoud water, dan in de pad met wat kerriequote:Op zondag 21 februari 2016 13:57 schreef Crip het volgende:
Ik hou van brocolli. Ik kan een hele brocolli eten en dan zit ik propvol
Maar ik kook het letterlijk 3 minutenquote:Op zondag 21 februari 2016 14:00 schreef Crip het volgende:
Neeeee ik kookbrocolli niet dan is het vies. Ik gril het,wok het in de pan met wel chili oestersaus en knoflook. Of ik eet hetrauw
Ik zit eigenlijk nooit vol van groenten en al helemaal niet langdurig, vind het dan ook vreemd dat dat wordt aangeraden om die redenen.quote:Op zondag 21 februari 2016 13:57 schreef Crip het volgende:
Ik hou van brocolli. Ik kan een hele brocolli eten en dan zit ik propvol
dan moet je meer groenten etenquote:Op zondag 21 februari 2016 14:06 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Ik zit eigenlijk nooit vol van groenten en al helemaal niet langdurig, vind het dan ook vreemd dat dat wordt aangeraden om die redenen.
vind rauw lekker maar dt eetik dan zo als snack met dipsausjequote:Op zondag 21 februari 2016 14:02 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Maar ik kook het letterlijk 3 minutenDan is het nog hard, heeft het een bite.. Rauw lijkt het mij erg vies eigenlijk?
jenkersquote:Op zondag 21 februari 2016 13:48 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Dat heeft zij aardige jenkers
als dit geen matten wordt..quote:Op zondag 21 februari 2016 14:08 schreef zeer het volgende:
[..]
ja maar jij bent verder echt een sukkeltje
Zullen we het dan maar even duidelijk maken:quote:
ben jij een travo?quote:Op zondag 21 februari 2016 14:11 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Zullen we het dan maar even duidelijk maken:
Ik ben geen vrouw of transgender!
Snap srs niet hoe sommigen daar uberhaupt bijkwamen btw.
in de oven met kip is het echt super lekkerquote:Op zondag 21 februari 2016 14:08 schreef Crip het volgende:
[..]
vind rauw lekker maar dt eetik dan zo als snack met dipsausje
Beter gewoon alleen die kip.quote:Op zondag 21 februari 2016 14:12 schreef anti-loper het volgende:
[..]
in de oven met kip is het echt super lekker
wel gezond.quote:Op zondag 21 februari 2016 14:08 schreef Crip het volgende:
[..]
vind rauw lekker maar dt eetik dan zo als snack met dipsausje
quote:Op zondag 21 februari 2016 14:09 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Srs al eet ik zon hele bloemkool op heb ik nog steeds honger.
quote:
quote:Op zondag 21 februari 2016 14:12 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Beter gewoon alleen die kip.
weet je wie nog meer de restanten van een genocide oploste door het in de oven te mieterenquote:Op zondag 21 februari 2016 14:12 schreef anti-loper het volgende:
[..]
in de oven met kip is het echt super lekker
quote:Op zondag 21 februari 2016 14:12 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Beter gewoon alleen die kip.
Superlekkerquote:
quote:Op zondag 21 februari 2016 14:14 schreef zeer het volgende:
[..]
weet je wie nog meer de restanten van een genocide oploste door het in de oven te mieteren
de bakker?quote:Op zondag 21 februari 2016 14:14 schreef zeer het volgende:
[..]
weet je wie nog meer de restanten van een genocide oploste door het in de oven te mieteren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |