SPOILER: hihiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben geil
Ja nou weten we het wel.quote:Op zondag 21 februari 2016 12:51 schreef defokkingfoker het volgende: Ik herken dit dit is fap behang Doppe-kop | 20-02-16 @ 20:41 | + 24 -
RIP 2008-2016quote:Op zondag 7 februari 2016 21:11 schreef Braddie het volgende:
Toch wel jammer dat het verwijderen van het account niet mogelijk. Nu is de verleiding tot posten zeer groot. En dat is natuurlijk voor velen hartstikke fijn. Maar ik zelf merk toch dat ik er in belemmerd word, omdat (wat ik ook al aangaf in een R&P "huil" Topic) Ik toch best een flap-uit ben.
Dus ik hoop stiekem dat een moderator dit leest en óf een streep door mijn account zet. óf mijn account compleet door de shredder haalt. Want eerlijk is eerlijk, ondanks dat ik een paar uur geleden een troll topic opende, vind ik toch echt na 8 jaar FOK! Wel mooi geweest.
Aan alles komt een eind, en zo ook aan Braddie met z`n FOK! Account.
Het ga jullie allemaal goed, en wie weet zie ik ooit eens een van jullie bij een optreden van de band, of in de kroeg of dergelijk.
quote:Op zondag 21 februari 2016 13:02 schreef Oberkullie het volgende:
Wat is dit voor kk user ben je geobsedeerd door Braddie of wat, stakker.
quote:Op zondag 7 februari 2016 17:00 schreef Braddie het volgende:
Hier op FOK! Ben ik haast een legende, heb ik weliswaar aan mijn eigen post gedrag en posthistorie te danken, maar mensen denken ook oprecht dat ik in het echt zo ben. En deels is dat wel zo, maar ook zéér zeker niet.
rustig chickie.quote:Op zondag 21 februari 2016 13:02 schreef Oberkullie het volgende:
Wat is dit voor kk user ben je geobsedeerd door Braddie of wat, stakker.
wow ik heb er maar 1 gehadquote:Op zondag 21 februari 2016 13:24 schreef McGrath het volgende:
[..]
wat waren dat voor snaps gisteren dan
heb na meer dan een jaar nog dagelijks dat ik me moet verzetten tegen de zinquote:Op zondag 21 februari 2016 13:32 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
wat goed!Na 3 maanden wordt het allemaal minder en denk je er soms nog aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |