Maar je houdt er stiekem wel van, gezien al de keren dat je FOK! verliet en even zovaak weer terugkeerde.quote:Op zondag 7 februari 2016 17:08 schreef Braddie het volgende:
[..]
Klopt, maar sommige mensen verwachten/denken dat ik in het echt net zo ben als op FOK! En dat is niet zo, dat probeer ik hier mee te verduidelijken.
Er hangt nu zo`n imago aan mij dat het best vervelend begint te worden. Zelfs al post ik iets serieus dan zijn er nog users die mij gaan afzeiken puur omdat ik "Braddie" Ben en volgens FOK! "Verstandelijk beperkt" etc etc.
Klopt, en soms zijn het ook echt gewoon aandachtsschreeuwen omdat ik niet hou van alleen zijn of whatever (Vandaar dat ik op dit forum zit.. Ben ik toch een beetje "Onder de mensen" )quote:Op zondag 7 februari 2016 17:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar je houdt er stiekem wel van, gezien al de keren dat je FOK! verliet en even zovaak weer terugkeerde.
Als je het zo vreselijk vindt, dump dan dit account, begin opnieuw, en laat je betere ik zien. Maar dat doe je ook niet.
Het punt is dat ik niet weet bij sommige users wat wel/niet serieus is..quote:Op zondag 7 februari 2016 17:12 schreef NanKing het volgende:
Je probeert teveel. Als je nou eens gewoon meepost en niet de hele tijd dit soort topics aanmaakt, of een topic waar je weer eens voor de tigste keer 'afscheid' neemt, is er niet zo'n probleem.
De laatste tijd zag ik je redelijk normaal posten maar sinds een paar dagen ben je weer lekker bezig.
Ergo, je doet het jezelf aan hier op FOK!
Dit bedoel ik dus. Dit is geen "Ik ga weg" Topic. Maar een topic waarin ik wat probeer te verduidelijken.quote:Op zondag 7 februari 2016 17:13 schreef SnoepTomaatje het volgende:
Is dit je 45e ' ik ga weg en kom NOOOOOOIIIT meer terug' jank-topic?
quote:Een nieuw account heb ik zovaak geprobeerd, maar mensen zijn er (Zelfs al post ik niet over onderwerpen die mij normaliter interesseren) Met amper 24 uur al achter..
quote:
Zoals Nanking al zei: je doet het jezelf aan.quote:Op zondag 7 februari 2016 17:13 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dit bedoel ik dus. Dit is geen "Ik ga weg" Topic. Maar een topic waarin ik wat probeer te verduidelijken.
Klopt..quote:Op zondag 7 februari 2016 17:14 schreef SnoepTomaatje het volgende:
[..]
Zoals Nanking al zei: je doet het jezelf aan.
Heb je goedkeuring van willekeurige internetuser nodig in je leven dan?quote:Op zondag 7 februari 2016 17:13 schreef Braddie het volgende:
[..]
Het punt is dat ik niet weet bij sommige users wat wel/niet serieus is..
Ik post vaak in Slowchats, en de ene keer praat ik uren met mensen en is het leuk, en de andere keer post ik 3 berichtjes en is het "" Van hun kant.. Dus vandaar.
En om eerlijk te zijn, soms dan weet ik ook niet wat ik fout doe...
Wiens goedkeuring heb je nodig dan?quote:Op zondag 7 februari 2016 17:17 schreef Braddie het volgende:
[..]
Klopt..
Maar ik probeer vaak gewoon mee te posten maar dan word er óf alsnog vaak op me gereageerd alsof ik een of andere mongool ben. Óf ze reageren wel normaal tegen me maar dat is dan ook na een paar posts weer weg omdat er iemand "Braddie is viesdik" Post of dergelijk.
Nou kan ik wel zeggen "Waait wel over" Maar een aantal van die posts die soms worden opgehaald hier door users zijn 5-6-7-8 jaar oud, en daar word ik dan nog steeds op afgerekend.
Dus vandaar..
Je hebt een imago, daar kom je nu eenmaal niet zo simpel vanaf. Zeker niet als je het zelf in stand houdtquote:Op zondag 7 februari 2016 17:13 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dit bedoel ik dus. Dit is geen "Ik ga weg" Topic. Maar een topic waarin ik wat probeer te verduidelijken.
Het is niet dat ik goedkeuring nodig heb. Maar het is vervelend dat er zo gereageerd word door een aantal users met zo`n haat houding. Alles wat ik post/doe(Maakt niet uit welk subforum) Word ik wel naar beneden gehaald door sommige gebruikers.quote:Op zondag 7 februari 2016 17:17 schreef NanKing het volgende:
[..]
Heb je goedkeuring van willekeurige internetuser nodig in je leven dan?
Post gewoon mee forceer jezelf niet zo.
Een kloon aanmaken ga ik niet meer doen.quote:Op zondag 7 februari 2016 17:18 schreef SnoepTomaatje het volgende:
[..]
Wiens goedkeuring heb je nodig dan?
kloon maken, gewoon normaal posten, en gesneer negeren.
Laten we eerlijk zijn; het is leuk om iemand te narren die ook maar blijft happen.
dit. Stop nou eens met het vestigen van de aandacht op jezelf en eventuele negatieve aspecten uit verleden of heden en doe gewoon je ding.quote:Op zondag 7 februari 2016 17:12 schreef NanKing het volgende:
Je probeert teveel. Als je nou eens gewoon meepost en niet de hele tijd dit soort topics aanmaakt, of een topic waar je weer eens voor de tigste keer 'afscheid' neemt, is er niet zo'n probleem.
De laatste tijd zag ik je redelijk normaal posten maar sinds een paar dagen ben je weer lekker bezig.
Ergo, je doet het jezelf aan hier op FOK!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |