Hier op FOK! Ben ik haast een legende, heb ik weliswaar aan mijn eigen post gedrag en posthistorie te danken, maar mensen denken ook oprecht dat ik in het echt zo ben. En deels is dat wel zo, maar ook zéér zeker niet.
Ik zeik veel, in het echt, op FOK! Op vrienden familie kenissen. Zeer zeker waar. Ik kan ook niet autorijden, heb struggles met relaties/daten en whatnot.
Maar ik ben niet de autistische mongool die mensen denken dat ik ben, zodra mensen mij nog niet in het echt hebben gezien (Dus op een meeting of dergelijk) Vind ik het ongegrond dat mensen zo denken (Niet alleen over mij, maar ook over andere users)
Ik kan een aantal users van hier ook echt wel de huid vol schelden (En ook vaak zat gedaan) Maar dat is achter de computer, en daar ben je vaak toch "Anders" Dan in het echt zeg maar. Dus het zou zomaar kunnen dat we bij een meet gezellig een biertje zitten te drinken en er om lachen omdat ze mij aardig vinden en omdat ik hun aardig vind.
Het is internet. Ik post echt heel veel, en veel dingen neem ik ook geen blad voor de mond en ik zeg wat ik denk. Maar aan de andere kant ben ik ook iemand die ook met bepaalde dingen terughoudend is, ondanks dat ik mezelf heel snel laat kennen wat de meeste hier natuurlijk fantastisch vinden.
Iedereen is zoals 'ie is. Maar er moet wel zeker onderscheid gemaakt worden tussen "in het echt" en "Internet" Want niemand is op het internet zoals 'ie in het echt is, nogmaals. Al kan ik begrijpen en er volkomen inkomen dat mensen dat wel denken en tot op zekere hoogte * verwachten * bij mij.
Sorry voor deze misschien wat overdreven post, maar ik moest het gewoon even kwijt.
En ik weet dat het internet is, en dat het niet hoort te boeien wat mensen van mij denken "Want het is maar internet" Maar er ligt vrij veel informatie bloot over mij, en ik heb dat ook deels (Nogmaals, zeker door mijn postgedrag) Aan mezelf te danken.. Maar ik moest dit gewoon echt even kwijt

En ook voor andere users waar wat gegevens van bekend zijn, óók die mensen zijn anders op't internet dan in't echt. Alleen is het (En dat begrijp ik wel) Een heel stuk makkelijker om te typen wat je zegt/denkt vanachter je computer, dan omdat te doen terwijl je ergens met wat mensen staat in een kroeg of wat dan ook een biertje / colaatje te nuttigen. (Ben je vaak toch nét even wat terughoudender)
Anyways. Dit lange bericht moest echt even uit mijn systeem, en dit subforum leek me daar uitermate voor geschikt