Jaren 50 remedie: handjes naar voren en een rietje.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:55 schreef Arch-Indar het volgende:
Anyways...
De billenbijter werd ineens de plasserknijper.... Kinderen... Zucht!
tandjes eruit slaan mag zeker niet hequote:Op zondag 7 februari 2016 13:55 schreef Arch-Indar het volgende:
Anyways...
Backfirequote:Op zondag 7 februari 2016 13:55 schreef Arch-Indar het volgende:
Anyways...
Herkenbare obsessie.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:55 schreef Arch-Indar het volgende:
Anyways...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 7 februari 2016 13:55 schreef Arch-Indar het volgende:
Anyways...
Oude was een dikke platte.quote:Op zondag 7 februari 2016 14:17 schreef Molo het volgende:
Oude, want slaapkamer. Tenzij te weinig ruimte ofzo, dan platte.
quote:Op zondag 7 februari 2016 14:13 schreef Vijzel het volgende:
[..]
Herkenbare obsessie.Hij is gewoon zuinig op zijn gereedschapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Sorry, ik bedoelde de beugelquote:Op zondag 7 februari 2016 14:18 schreef fietsie het volgende:
[..]
Oude was een dikke platte.
Maar 1 van de speakers keer opgeblazen, waardoor nu alle gesproken teksten kut klinken.
Ah ok. Hmz... Ik ga toch nog eens ff meten. Voordeel van nieuw tvtje is ook dat de losse ontvanger wegkan... en dat je dan kan Netflixen...quote:Op zondag 7 februari 2016 14:19 schreef Molo het volgende:
[..]
Sorry, ik bedoelde de beugel
Typ met één hand, met de andere prop ik shoarma in mijn giechel
Wat kost een beetje nieuwe TV eigenlijk tegenwoordig?quote:Op zondag 7 februari 2016 14:21 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ah ok. Hmz... Ik ga toch nog eens ff meten. Voordeel van nieuw tvtje is ook dat de losse ontvanger wegkan... en dat je dan kan Netflixen...
Voor 300,- heb je een 32" met Wifi, Netflix enzquote:Op zondag 7 februari 2016 14:22 schreef Molo het volgende:
[..]
Wat kost een beetje nieuwe TV eigenlijk tegenwoordig?
Ik heb echt geen flauw idee
Ah, mooie prijsquote:Op zondag 7 februari 2016 14:23 schreef fietsie het volgende:
[..]
Voor 300,- heb je een 32" met Wifi, Netflix enz
Ja en die oude kan dan als PC monitor op de hobbyzolder,. daar zitten ze vaak met 3-4 mensen naar 1 scherm te kijken naar voorbeeldfilmpjes op youtube. (Geluid met pc speakertjes)quote:
Ik stelde natuurlijk een domme vraag...quote:Op zondag 7 februari 2016 14:18 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
uiteraard was ik dat,die daar mee kwam![]()
Hier nog nietquote:Op zondag 7 februari 2016 14:56 schreef fietsie het volgende:
Zow. Alle klusjes die -moesten- zijn gedaan
quote:Op zondag 7 februari 2016 14:43 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik stelde natuurlijk een domme vraag...
Dit had ik kunnen weten.
Ja voorkeurskantje is er aardig, en alles zit binnen de grenzen.quote:Op zondag 7 februari 2016 14:59 schreef Molo het volgende:
[..]
Ligt mini AI alweer goed met haar hoofdje?
Ik kwam net in zwangerschapsboekje een kussen tegen wat ze mooi in een houding 'dwingt'
(Ja ik zatrven te bladeren)
quote:Op zondag 7 februari 2016 15:08 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja voorkeurskantje is er aardig, en alles zit binnen de grenzen.
Één keer raden welke ik al jaar of twee hebquote:Op zondag 7 februari 2016 16:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Een boekenwinkel in geweest zonder een boek te kopen.
Ze hadden overigens ook vet leuke boekentassen met leuke teksten erop. Zoals "I like big books and I cannot lie"
Goed bezig!quote:Op zondag 7 februari 2016 16:49 schreef Joosie200 het volgende:
Brabantse gezelligheid. Man, leek wel op bevrijdingsfestival qua drukte. Iedereen sprak me wel aan op de camera die ik in mijn klauwen had.Of ik niet een pro ben. Waar ik vandaan kom, waarom ik niet eens een rood/wit/geel sjaaltje om heb. Is toch heul anders hier in braboland ivm limboland. Bossche bol is verorberd
I like big dicks and I cannot lie?quote:Op zondag 7 februari 2016 16:58 schreef Molo het volgende:
[..]
Één keer raden welke ik al jaar of twee heb
Neeheeeeee, dat ben jij mevrouwtjequote:Op zondag 7 februari 2016 16:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
I like big dicks and I cannot lie?
Heb zelfs aardig wat foto's uit de camera gekregen door continu alvast in te zoomen, snel inschakelen, focus en klik. Voordat het knipperende lichtje kwam en hij zichzelf uitschakelde.quote:Op zondag 7 februari 2016 16:58 schreef Molo het volgende:
[..]
Goed bezig!
Ben je nu alweer onderweg naar huis trouwens?
Boer en boerinquote:Op zondag 7 februari 2016 17:02 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Heb zelfs aardig wat foto's uit de camera gekregen door continu alvast in te zoomen, snel inschakelen, focus en klik. Voordat het knipperende lichtje kwam en hij zichzelf uitschakelde.
Neuh, zit nu bij het DE caféGa dadelijk op mijn gemakje richting de trein. Paar leuke percussiebands zien optreden, prins carnaval van Oeteldonk de ambtsketting zien krijgen van de burgemeester. Idem met het onthullen van boer en boerin Kiel?
Toen ik daarop het wachten was werd ik aangesproken door een groep meiden en even mee staan kletsen.
Nee diegene die jij poste muppetquote:
Naja ik was gewoon lekker bezig met nutteloze quotes voor op tassen.quote:Op zondag 7 februari 2016 17:11 schreef Molo het volgende:
[..]
Nee diegene die jij poste muppet
Ik zit met taart op schoot in de auto, straks lekker babies knuffelen en gezellig eten met familie
Volgens mij wel van bedenkelijke kwaliteit..quote:Op zondag 7 februari 2016 14:23 schreef fietsie het volgende:
[..]
Voor 300,- heb je een 32" met Wifi, Netflix enz
Seems like itquote:Op zondag 7 februari 2016 17:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Boer en boerin![]()
Only in Den Bosch
Leuk dat het gezellig was, hopelijk goede foto's
Ik ben na de optocht nog even de stad ingedoken, maar dinnetje en ik waren er vrij snel klaar mee. Alaaf en tot volgend jaar
Dat ze die uberhaubt hebben durven te makenquote:Op zondag 7 februari 2016 17:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Tunderbirds op tv maar het is de computeranimatie variant ipv de poppenvariant
Ik vind het ook niet kunnen.quote:Op zondag 7 februari 2016 17:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat ze die uberhaubt hebben durven te maken![]()
![]()
Bij Takkewijven denk ik aan Takkie en Vijzelquote:Op zondag 7 februari 2016 17:53 schreef Joosie200 het volgende:
[ afbeelding ]
En ik zag nog her en der takkewijven rondlopenMoest meteen aan Molo denken
Geen idee. Ik vier geen vasteloavendj in het buitenlandquote:Op zondag 7 februari 2016 17:32 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Seems like itDas even afwachten. Ik was wel snel klaar net Den Bosch. Heeft toch minder charme en Brabantse gezelligheid kan dat niet goedmaken. Wil nog wel een keertje terug voor een worstenbroodje.
![]()
What's up met die blauwe/zwarte blazers/jaquet en vol maken met zelf op te naaien patches.Zo goed als 2 v/d 3 zag ik ermee rondlopen in Oeteldonk.
Vijzel?quote:Op zondag 7 februari 2016 17:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Bij Takkewijven denk ik aan Takkie en Vijzel![]()
Buitenland ook echtquote:Op zondag 7 februari 2016 18:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Geen idee. Ik vier geen vasteloavendj in het buitenland
Met deze dagen gaat mijn chauvenisme in de overdrivequote:Op zondag 7 februari 2016 18:19 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Buitenland ook echtBoerenkiel is de standaard in Oeteldonk. Weer wat geleerd. Zie ik toch liever carnaval uit Venetië of Brazilië
Oooooo!quote:
Leuk!quote:Op zondag 7 februari 2016 18:23 schreef Vijzel het volgende:
Er zouden een mannetje of 5/6 komen. Halve huis vol.Was gezellig.
Nu geen honger, maar toch effe avondeten.
Takkewijfquote:
Waren wel creatief en namen het woord letterlijkquote:Op zondag 7 februari 2016 17:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Bij Takkewijven denk ik aan Takkie en Vijzel![]()
En uit welke plaats vertrek je?quote:Op zondag 7 februari 2016 18:26 schreef Arch-Indar het volgende:
Onderweg naar huis weer vanuit carnavals gebied.
kom je op de koffiquote:Op zondag 7 februari 2016 18:26 schreef Arch-Indar het volgende:
Onderweg naar huis weer vanuit carnavals gebied.
Dat mag ookquote:Op zondag 7 februari 2016 18:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Met deze dagen gaat mijn chauvenisme in de overdrive
Nicequote:Op zondag 7 februari 2016 18:32 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Dat mag ookBen terug naar Sassendonk. Mocht op het station nog een gebekvecht tussen vriend en vriendin aanschouwen. Vriend zat te lallen en schreeuwen dat ie dronken was, vriendin zei dat ie moest oprotten maar hij gaf daar geen gehoor aan. Tot de spoorwegpolitie eraan kwam
Toen was ie opeens wel vatbaar voor een gesprek op normale toon voeren. Vriendin ging vervolgens dramaqueen act ten tonele brengen. Je maakt nog eens wat mee op het Oeteldonkse stationquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 7 februari 2016 19:46 schreef Vijzel het volgende:
Leedvermaak hier.En zorgen dat het op Dumpert komtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Leedvermaak hier.En de tuinman? Of komt ze dat dinsdag doen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bis vincit qui se vincit!
Dat is inderdaad voor dinsdag. Ze heeft mazzel dat ik al e.e.a. heb gedaan (hing in de weg bij het spuiten).quote:Op zondag 7 februari 2016 19:48 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
En de tuinman? Of komt ze dat dinsdag doen?
Leedvermaak hier.OmgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verkeerde zuinigheid?
En wanneer komen die kijkers dan?quote:Op zondag 7 februari 2016 19:50 schreef Vijzel het volgende:
[..]
Dat is inderdaad voor dinsdag. Ze heeft mazzel dat ik al e.e.a. heb gedaan (hing in de weg bij het spuiten).
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Geen idee waarom ze t niet heeft geregeld.quote:Op zondag 7 februari 2016 19:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
OmgVerkeerde zuinigheid?
[..]
En wanneer komen die kijkers dan?
Lekker krap allemaal wel.quote:Op zondag 7 februari 2016 19:52 schreef Vijzel het volgende:
[..]
Geen idee waarom ze t niet heeft geregeld.
Woensdag.
Muts is zequote:Op zondag 7 februari 2016 19:52 schreef Vijzel het volgende:
[..]
Geen idee waarom ze t niet heeft geregeld.
Woensdag.
Jaquote:
De inzameling loopt al... Kartonnen dozen, dekentjes en zo worden vast snel geregeld.quote:
Ik ging blikken soep opsturenquote:Op zondag 7 februari 2016 20:05 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
De inzameling loopt al... Kartonnen dozen, dekentjes en zo worden vast snel geregeld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op zondag 7 februari 2016 20:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ging blikken soep opsturenDie heeft ze hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bis vincit qui se vincit!
*opluchting*quote:
Ik wist niet eens waar het voor stond en / of waar het te vinden was. En daarna las ik met toenemende verbazing totaal onzinnige topics...quote:
Je doet mijn FHFmodhartje pijnquote:Op zondag 7 februari 2016 20:10 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik wist niet eens waar het voor stond en / of waar het te vinden was. En daarna las ik met toenemende verbazing totaal onzinnige topics...
Theedoek ertussen doen?quote:Op zondag 7 februari 2016 20:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Iemand trouwens een idee wat ik aan mijn deur kan doen? Het waait 's nacht nog wel eens duur het huis omdat iedereen de ramen op heeft staan en dan gaat mijn deur heen en weer in het kozijn. Aandrukken helpt niet.
Als ik mijn deur op slot draai, heb ik er geen last van, maar als ik iets niet prettig vind slapen is het wel het idee dat mijn deur op slot is. Ik word bij wijze liever verkracht in mijn bed dan dat iemand mij niet wakker kan maken omdat er brand uit breekt.quote:Op zondag 7 februari 2016 20:15 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Theedoek ertussen doen?
Beetje testen hoe dik of wat je hem moet doen om hem klem te zetten..
Jups. Eerste kijkers in de vijf jaar dat t te koop staat ofzo.quote:Op zondag 7 februari 2016 19:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Muts is ze![]()
En dat schiet op! Zijn dit de eerste kijkers? Ja toch?
quote:Op zondag 7 februari 2016 20:05 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
De inzameling loopt al... Kartonnen dozen, dekentjes en zo worden vast snel geregeld.
Je hoeft hem ook niet op slot te doen toch? Maar een stuk stof of zo, over de bovenrand, dan zit ie net wat strakker klem, en maakt ie miss wel stuk minder of geen herrie mocht ie toch nog wat trillen.quote:Op zondag 7 februari 2016 20:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als ik mijn deur op slot draai, heb ik er geen last van, maar als ik iets niet prettig vind slapen is het wel het idee dat mijn deur op slot is. Ik word bij wijze liever verkracht in mijn bed dan dat iemand mij niet wakker kan maken omdat er brand uit breekt.
Ik had het over de opener he... de soep mag je ook weggeven natuurlijk. Of ruilen... voor een biertje.quote:
Ik zal eens kijken wat ik kan fixen, want dit is ook geen doen. En ik heb het probleem pas sinds een een week ofzo, beetje vaag.quote:Op zondag 7 februari 2016 20:18 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Je hoeft hem ook niet op slot te doen toch? Maar een stuk stof of zo, over de bovenrand, dan zit ie net wat strakker klem, en maakt ie miss wel stuk minder of geen herrie mocht ie toch nog wat trillen.
quote:Op zondag 7 februari 2016 20:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik naai mijn trui wel om naar een dino trui voor de kleine man dan.
quote:Op zondag 7 februari 2016 20:19 schreef Vijzel het volgende:
[..]
Die is nu dakloos, zijn speelhuisje ligt in stukken in de papierbak.
Met een perforator wat rondjes uit een rubber tochtstripje prikken. Die op drie verschillende hoogtes in het kozijn plakken. Deur kan dan geluidsloos bewegen.quote:Op zondag 7 februari 2016 20:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Iemand trouwens een idee wat ik aan mijn deur kan doen? Het waait 's nacht nog wel eens duur het huis omdat iedereen de ramen op heeft staan en dan gaat mijn deur heen en weer in het kozijn. Aandrukken helpt niet.
Ik heb nog een heel krat bier staan. Tht februari 2016.quote:Op zondag 7 februari 2016 20:19 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik had het over de opener he... de soep mag je ook weggeven natuurlijk. Of ruilen... voor een biertje.
quote:Op zondag 7 februari 2016 20:22 schreef Vijzel het volgende:
[..]
Ik heb nog een heel krat bier staan. Tht februari 2016.
Meet bij Vijzel thuisquote:Op zondag 7 februari 2016 20:22 schreef Vijzel het volgende:
[..]
Moet ik hem een keer ophalen en dan breng ik hem wel bij Huppel?quote:Op zondag 7 februari 2016 20:22 schreef Vijzel het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken wat ik nog kan betekenen voor de kleine man. Ik heb nog wat stof liggen, kijken of ik iets op internet kan opduikelen voor een patroon ofzo.quote:
Deze week effe niet. Nieuw blok begint.quote:Op zondag 7 februari 2016 20:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
[..]
Meet bij Vijzel thuis
Dinsdagavond/nacht lijkt mij een prima plan
quote:Op zondag 7 februari 2016 20:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken wat ik nog kan betekenen voor de kleine man. Ik heb nog wat stof liggen, kijken of ik iets op internet kan opduikelen voor een patroon ofzo.
Nou ja zegquote:
Met die soep was je echt niet weer fokster van het jaar geworden of zo hoor...quote:Op zondag 7 februari 2016 20:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nou ja zeg
Uit de goeiigheid van mijn hart neem ik de moeite voor jou te beslissen wat je nodig hebt. Én dat op te sturen zodat iedereen zegt 'ooooh Cat wat ben jij goed bezig' en zulks.
En dan krijg je dit.![]()
* Vijzel is een ondankbaar kreng.quote:Op zondag 7 februari 2016 20:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nou ja zeg
Uit de goeiigheid van mijn hart neem ik de moeite voor jou te beslissen wat je nodig hebt. Én dat op te sturen zodat iedereen zegt 'ooooh Cat wat ben jij goed bezig' en zulks.
En dan krijg je dit.![]()
Kijk Kitten een nieuwe trui, die heeft Muis voor je gemaakt. Wie is Muis mama?quote:
Muis eet jij over paar jaartjes op met huid en haar...quote:Op zondag 7 februari 2016 20:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kijk Kitten een nieuwe trui, die heeft Muis voor je gemaakt. Wie is Muis mama?
quote:Op zondag 7 februari 2016 20:25 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Met die soep was je echt niet weer fokster van het jaar geworden of zo hoor...
Komt door je achternaamquote:
Jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Was meer een in vorm blijven, zeg maar.quote:Op zondag 7 februari 2016 20:25 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Met die soep was je echt niet weer fokster van het jaar geworden of zo hoor...
Je bent al een nieuwe nier aan het groeien?quote:Op zondag 7 februari 2016 20:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Was meer een in vorm blijven, zeg maar.
Mijn abbo loopt tot 2018 dus ik heb nog effe voor een nieuwe stunt.
quote:Op zondag 7 februari 2016 20:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja
En ondankbare krengen moeten hun huis uit
Het ís mijn huis niet, dat is nou juist het punt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nieren zijn zooooo 2015quote:Op zondag 7 februari 2016 20:28 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Je bent al een nieuwe nier aan het groeien?
Je hebt geen nieuwe meubels nodig toch?quote:Op zondag 7 februari 2016 20:28 schreef Vijzel het volgende:
[..]
Het ís mijn huis niet, dat is nou juist het punt.
"die komt hier poffertjes eten"quote:Op zondag 7 februari 2016 20:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kijk Kitten een nieuwe trui, die heeft Muis voor je gemaakt. Wie is Muis mama?
Ik heb net een 12pack door de afvoer gespoeld..... tht oktober 15...quote:Op zondag 7 februari 2016 20:22 schreef Vijzel het volgende:
[..]
Ik had vandaag best tijd en zin gehadquote:
Ik mag nog veel langer blijven zitten. Deze eerste kijker gaat t waarschijnlijk niet kopen. En dan nog hebben ze nog wel een paar weken nodig voor nog eens kijken, bieden etc. En dan hebben we nog drie maanden.quote:Op zondag 7 februari 2016 20:29 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Je hebt geen nieuwe meubels nodig toch?
* Arch-Indar heeft nog een bank in de aanbieding die wel ongeveer weg moet als jij ook huis uit moet waarschijnlijk...
Zit en ligt heerlijk.
Dat zeg je nu??quote:Op zondag 7 februari 2016 20:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik had vandaag best tijd en zin gehad
*jouquote:Op zondag 7 februari 2016 20:26 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Muis eet jij over paar jaartjes op met huid en haar...
Ik vroeg vanochtend nog dat ik nog iets zocht om te doen vandaag...quote:
Jouw banken zaten ook lekker, maar mijn bank is groter en 1 geheel.quote:Op zondag 7 februari 2016 20:31 schreef Vijzel het volgende:
[..]
Ik mag nog veel langer blijven zitten. Deze eerste kijker gaat t waarschijnlijk niet kopen. En dan nog hebben ze nog wel een paar weken nodig voor nog eens kijken, bieden etc. En dan hebben we nog drie maanden.
En mijn banken zijn vast mooier dan jouw ouwe zitmeubel.
Ik weet trouwens nog een leuk twee slaapkamer appartementjequote:Op zondag 7 februari 2016 20:31 schreef Vijzel het volgende:
[..]
Ik mag nog veel langer blijven zitten. Deze eerste kijker gaat t waarschijnlijk niet kopen. En dan nog hebben ze nog wel een paar weken nodig voor nog eens kijken, bieden etc. En dan hebben we nog drie maanden.
En mijn banken zijn vast mooier dan jouw ouwe zitmeubel.
Ik weet ook een leuk tweekamerappartement met kelderquote:Op zondag 7 februari 2016 20:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik weet trouwens nog een leuk twee slaapkamer appartementje
Alleen gaat jullie woonwerkverkeer dan vast wat lastig worden.
Kijk ons eens huizen hosselenquote:Op zondag 7 februari 2016 20:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik weet ook een leuk tweekamerappartement met kelderEn het ligt ongeveer op de helft van jullie woon-werkverkeer
Waar?quote:Op zondag 7 februari 2016 20:37 schreef Cat22 het volgende:
Of een koopwoning! Middenin de natuur! Met eigen hertjes
Kan ik dan nog met de scooter naar t werk? En dan niet om vijf uur vertrekken he?quote:Op zondag 7 februari 2016 20:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik weet ook een leuk tweekamerappartement met kelderEn het ligt ongeveer op de helft van jullie woon-werkverkeer
* Vijzel graaft in de wasmand.quote:Op zondag 7 februari 2016 21:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Vijzel? Heb je een centimeter ofzo? Zou je de lengte van een goed zittende trui kunnen meten? Van schoudernaad tot onderkant?
Je kunt met de scooter naar het stationquote:Op zondag 7 februari 2016 21:02 schreef Vijzel het volgende:
[..]
Kan ik dan nog met de scooter naar t werk? En dan niet om vijf uur vertrekken he?
Merciquote:Op zondag 7 februari 2016 21:07 schreef Vijzel het volgende:
[..]
* Vijzel graaft in de wasmand.
39 cm.
Omgeving Weird!quote:Op zondag 7 februari 2016 21:01 schreef Vijzel het volgende:
[..]
Waar?
En geen half miljoen qua vraagprijs?
"Mijn dingetje is uitgelubberd" ?quote:Op zondag 7 februari 2016 21:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Owh en ik heb naar mijn deur gekeken. Er zit al een soort van tochtstrip op het gehele kozijn dus daar kan ik niets meer op plakken. Het enige probleem is dus dat ene dingetje van het deurbeslag dus heen en weer kan bewegen in mijn aluminium kozijn. Ik vul morgen wel een reparatie verzoek in bij de verhuurder.
Fiets!quote:
En opgevuld met wit smeermiddel zeker?quote:Op zondag 7 februari 2016 21:39 schreef fietsie het volgende:
Naar die kier moet gewoon gekeken worden....
Ja dat denk ik, wel met flinke noesten erop, for extra pleasurequote:
Hmm, die kende ik niet. Alleen "wig".quote:Op zondag 7 februari 2016 21:44 schreef fietsie het volgende:
Keg is ook een wigvormig stuk hout gemaakt om kieren dicht te rammen, bij lekkage
Zo kom je zeker aan die 30 cm?quote:
Het is koud.quote:Op zondag 7 februari 2016 21:44 schreef Molo het volgende:
Nog steeds geen langharig ruig gezien met fok shirt hier in het dorp trouwens
bonsoir madammequote:
Truequote:
Qua shirt?quote:Op zondag 7 februari 2016 21:56 schreef Molo het volgende:
[..]
True
Wat voor had heb jij?
Ik kom alleen niet zo vaak in 'jouw' gedeelte van ons dorp, meestal net aan de andere kant
Ik bedoelde jas, heb wat last van typtyfusquote:Op zondag 7 februari 2016 21:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Qua shirt?
De print van mijn mok, maar dan op een zwart shirt, zo'n 25cm doorsnede.
[ afbeelding ]
Wat is mijn kant van ons durp?
dat gaat, meer last van andere onderdelen nu zoals schouderquote:Op zondag 7 februari 2016 21:49 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Goedenavond.
Hoe is het met de rug?
Oef.... Ik heb blijkbaar toch teveel gedronken... snap er niks van.quote:Op zondag 7 februari 2016 21:56 schreef Molo het volgende:
[..]
True
Wat voor had heb jij?
Ik kom alleen niet zo vaak in 'jouw' gedeelte van ons dorp, meestal net aan de andere kant
Haha. Ligt er aan bij wie ik ben. Omgeving Jumbo of het Balkon.quote:Op zondag 7 februari 2016 21:59 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik bedoelde jas, heb wat last van typtyfus
West toch? Ik woon helemaal in oost he
Had = jasquote:Op zondag 7 februari 2016 22:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Oef.... Ik heb blijkbaar toch teveel gedronken... snap er niks van.
Oh ik dacht dat je 'fulltime' bij Balkon woondequote:Op zondag 7 februari 2016 22:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Haha. Ligt er aan bij wie ik ben. Omgeving Jumbo of het Balkon.
De verdeling is officieel doordeweeks op het Balkon. Maar ik kom doordeweeks ook geregeld bij m'n vader langs.quote:Op zondag 7 februari 2016 22:05 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je 'fulltime' bij Balkon woonde
O noesquote:Op zondag 7 februari 2016 22:06 schreef crv het volgende:
Dacht rustig aan te doen want schouder voelt aan of die eraf valt, dacht tegel nog even laatste stukje dicht zodat ik volgende week kan voegen
Dus emmer met 'lijm' en water gevuld na 5 keer lijm en water verder bijvullen en niet snappen waarom het niet op dikte kwam, kwam ik erachter dat ik voegsel had gemaakt![]()
Dus heel de dag op mijn knieen en arm staat in de fik
Flink mantelzorger nog steeds?quote:Op zondag 7 februari 2016 22:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De verdeling is officieel doordeweeks op het Balkon. Maar ik kom doordeweeks ook geregeld bij m'n vader langs.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Kill them with fire?quote:
Ik zal niet de 'mannen lezen nooit de verpakking' grap makenquote:Op zondag 7 februari 2016 22:06 schreef crv het volgende:
Dacht rustig aan te doen want schouder voelt aan of die eraf valt, dacht tegel nog even laatste stukje dicht zodat ik volgende week kan voegen
Dus emmer met 'lijm' en water gevuld na 5 keer lijm en water verder bijvullen en niet snappen waarom het niet op dikte kwam, kwam ik erachter dat ik voegsel had gemaakt![]()
Dus heel de dag op mijn knieen en arm staat in de fik
Daglicht en veel UV straling, dat werkt beterquote:
quote:Op zondag 7 februari 2016 22:07 schreef Molo het volgende:
[..]
Flink mantelzorger nog steeds?Oh dat is geen probleem hoor. Het is beter dan wat het eerst was. Maar er is een hoop gedoe de laatste tijd. Dat is tijdelijk gelukkig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
Dat duurt te lang en geeft geen leuk effectquote:Op zondag 7 februari 2016 22:08 schreef Molo het volgende:
[..]
Daglicht en veel UV straling, dat werkt beter
Gedoe is niet tofquote:Op zondag 7 februari 2016 22:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh dat is geen probleem hoor. Het is beter dan wat het eerst was. Maar er is een hoop gedoe de laatste tijd. Dat is tijdelijk gelukkig.
Van die in de zon rokende knetterende huidquote:Op zondag 7 februari 2016 22:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat duurt te lang en geeft geen leuk effect![]()
een voordeelquote:
quote:Op zondag 7 februari 2016 22:08 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik zal niet de 'mannen lezen nooit de verpakking' grap maken
Klote is dat...
Zorg je dat je komende week op werk in ieder geval fysiek even rust pakt?
Dat duurt echt lang hoor, heb het geprobeerd, maar voordat ze zover wasquote:Op zondag 7 februari 2016 22:11 schreef Molo het volgende:
[..]
Van die in de zon rokende knetterende huid
Tijd voor een bril dan?quote:Op zondag 7 februari 2016 22:12 schreef crv het volgende:
[..]ik had op de zak gekeken, maar ze lijken heel veelop elkaar ... Zelfde merk
Sukkeltjequote:Op zondag 7 februari 2016 22:12 schreef crv het volgende:
[..]ik had op de zak gekeken, maar ze lijken heel veelop elkaar ... Zelfde merk
Heat gun erop dan?quote:Op zondag 7 februari 2016 22:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat duurt echt lang hoor, heb het geprobeerd, maar voordat ze zover was
die heb ik alquote:
yepquote:
Opzetten danquote:
mijn leesbril lag bovenquote:
trustquote:Op zondag 7 februari 2016 22:15 schreef Arch-Indar het volgende:
Nog even de hateful 8 afkijken en dan slapen.
Truste alvast!
Mooi is die he!quote:Op zondag 7 februari 2016 22:15 schreef Arch-Indar het volgende:
Nog even de hateful 8 afkijken en dan slapen.
Truste alvast!
ik las fukse alvastquote:Op zondag 7 februari 2016 22:20 schreef Molo het volgende:
[..]
Mooi is die he!
Have fun en tukse alvast!
Mwoah...quote:Op zondag 7 februari 2016 22:20 schreef Molo het volgende:
[..]
Mooi is die he!
Gezien verse baby gebeurt dat vast niet.quote:
Is echt bioscoopfilm he, dan komt het camerawerk echt honderd keer beter uitquote:Op zondag 7 februari 2016 22:29 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Mwoah...
Ik vind hem wat langdradig.. en het blijft een tarantino film... niet mijn meest favoriete zeg maar.
nogal jaquote:Op zondag 7 februari 2016 22:37 schreef Molo het volgende:
Zo even halve burrito uit de oven halen, omnomnom!!!
Hongerlap ik
Geniale film, erg tof!quote:Op zondag 7 februari 2016 22:20 schreef Molo het volgende:
[..]
Mooi is die he!
Hangt ervan af hoe vers, of de baby doorslaapt en of mevrouw er alweer klaar voor is.quote:Op zondag 7 februari 2016 22:33 schreef Molo het volgende:
[..]
Gezien verse baby gebeurt dat vast niet.
Of wel, maar dat hoef ik eigenlijk ook niet te weten
En of meneer er alweer zin in heeft en het aandurft. Is voor een man ook nogal wat. En even omschakelen denk ikquote:Op zondag 7 februari 2016 22:41 schreef drakin het volgende:
[..]
Hangt ervan af hoe vers, of de baby doorslaapt en of mevrouw er alweer klaar voor is.
Mannen kunnen volgens mij niet wachten tot ze weer mogenquote:Op zondag 7 februari 2016 22:44 schreef Molo het volgende:
[..]
En of meneer er alweer zin in heeft en het aandurft. Is voor een man ook nogal wat. En even omschakelen denk ik
Valt in de praktijk tegen. Ook na ziekte of letsel vinden veel mannen het moeilijk om weer gewoon 'los' te gaan. Ook zo na bevalling.quote:Op zondag 7 februari 2016 22:47 schreef drakin het volgende:
[..]
Mannen kunnen volgens mij niet wachten tot ze weer mogen
alien style?quote:Op zondag 7 februari 2016 22:50 schreef Molo het volgende:
[..]
Valt in de praktijk tegen. Ook na ziekte of letsel vinden veel mannen het moeilijk om weer gewoon 'los' te gaan. Ook zo na bevalling.
En daarnaast nog MI wegkrijgen van kinderhoofd wat door hun favo lichaamsopening heen kon scheuren, alien style
quote:Op zondag 7 februari 2016 22:50 schreef Molo het volgende:
[..]
Valt in de praktijk tegen. Ook na ziekte of letsel vinden veel mannen het moeilijk om weer gewoon 'los' te gaan. Ook zo na bevalling.
En daarnaast nog MI wegkrijgen van kinderhoofd wat door hun favo lichaamsopening heen kon scheuren, alien style
Nee was vaginaal begreep ik.quote:Op zondag 7 februari 2016 22:53 schreef drakin het volgende:
[..]
alien style?
Had AI vrouw een keizersnee dan?
Die man die ik toen had kon niet wachten anders.
Ik had een vervelende vent, maar dat duurde nog even voor ik daar achter kwam.quote:Op zondag 7 februari 2016 22:54 schreef Molo het volgende:
[..]
Nee was vaginaal begreep ik.
Maar (totaal)rupturen achterlatend enzo
Mooi toch, van je vent. Of was dat juist vervelend op dat moment?
Nou ja, het willen betekent m.i. niet dat hij ook 'mag' natuurlijkquote:Op zondag 7 februari 2016 22:56 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik had een vervelende vent, maar dat duurde nog even voor ik daar achter kwam.
En nee ik vond dat niet mooi, hij moest maar even wachten.
Je zou alien eens moeten zien om te weten wat echt alien style is.quote:Op zondag 7 februari 2016 22:58 schreef Molo het volgende:
[..]
Nou ja, het willen betekent m.i. niet dat hij ook 'mag' natuurlijk
Maar goed, vervelende vent, gaan we het verder niet meer over hebben.
En alles wat bloederig naar buiten komt is voor mij alien style
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
quote:Op zondag 7 februari 2016 22:59 schreef drakin het volgende:
[..]
Je zou alien eens moeten zien om te weten wat echt alien style is.
bloed vaginaal is gewoon natuurlijk.Ja die ken ik toch allangSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan weet je ook waar een alien doorheen gaat als die eruit wilquote:
Ja uiteraard weet ik datquote:Op zondag 7 februari 2016 23:03 schreef drakin het volgende:
[..]
Dan weet je ook waar een alien doorheen gaat als die eruit wil
O gelukkigquote:
Zou wel het mooiste zijn.quote:Op zondag 7 februari 2016 23:06 schreef Molo het volgende:
Zal je zien dat die van mij zichzelf er zo uit weet te werken
Ik zie het allemaal wel, je kunt toch niet voorspellen hoe het gaat lopen. Komt wel zoals het komtquote:Op zondag 7 februari 2016 23:08 schreef drakin het volgende:
[..]
Zou wel het mooiste zijn.
Maar reken gewoon op alle mogelijke scenario's anders valt het heel erg tegen als die van jou er straks niet zo uitfloept.
quote:
quote:Op zondag 7 februari 2016 23:10 schreef Molo het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij hebt geen iPhone
Dit account is niet meer in gebruik.
Goddammit!quote:
Ik hou wel erg van knuffelen maar ken je helemaal niet, dat is misschien wat ongemakkelijkquote:
Destijds heb ik gewoon gevraagd hoe het bij mijn mam ging, de kans is groot dat het soortgelijk is.quote:Op zondag 7 februari 2016 23:09 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik zie het allemaal wel, je kunt toch niet voorspellen hoe het gaat lopen. Komt wel zoals het komt
Mijn moeder lijkt totaal niet op mij qua karakter, lichaamsbouw en tot nu toe ook in de zwangerschap niet. Dus dat ga ik maar niet doen, die vergelijking makenquote:Op zondag 7 februari 2016 23:13 schreef drakin het volgende:
[..]
Destijds heb ik gewoon gevraagd hoe het bij mijn mam ging, de kans is groot dat het soortgelijk is.
Dus ik was op het ergste voorbereid.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bis vincit qui se vincit!
Ja, 1 bevalling was echt genoegquote:Op zondag 7 februari 2016 23:14 schreef Molo het volgende:
[..]
Mijn moeder lijkt totaal niet op mij qua karakter, lichaamsbouw en tot nu toe ook in de zwangerschap niet. Dus dat ga ik maar niet doen, die vergelijking maken![]()
Jij hebt 1 kind toch?
quote:Op zondag 7 februari 2016 23:15 schreef Arch-Indar het volgende:
spoiler van hateful 8 hieronder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
quote:Op zondag 7 februari 2016 23:17 schreef Molo het volgende:
[..]Filmhuisfilm... * Spezza19 zit Mr. Nobody te kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit account is niet meer in gebruik.
zeg maar niks meer nuquote:
Caligula hierquote:Op zondag 7 februari 2016 23:20 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Filmhuisfilm... * Spezza19 zit Mr. Nobody te kijken
Die ken ik niet, even opzoeken.quote:Op zondag 7 februari 2016 23:20 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Filmhuisfilm... * Spezza19 zit Mr. Nobody te kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op zondag 7 februari 2016 23:28 schreef Bos81 het volgende:
![]()
Ah dat is altijd rot... Gecondoleerd BosjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 7 februari 2016 23:28 schreef Bos81 het volgende:
![]()
Gecondoleerd BosSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
Hij is vanmorgen bediend. Hij was al enige tijd terminaal...quote:Op zondag 7 februari 2016 23:33 schreef drakin het volgende:
Vanmorgen was ik er niet, wat was er met je oom vanmorgen gebeurd, of was hij erg ziek?
Ik weet niet wat bediend betekend, maar is dat dat hij voor de oversteek hulp gehad heeft?quote:Op zondag 7 februari 2016 23:35 schreef Bos81 het volgende:
Bedankt.
[..]
Hij is vanmorgen bediend. Hij was al enige tijd terminaal...
Ik heb er wel vrede mee. 78 is wel een respectabele leeftijd.
Dat is een ritueel uit de katholieke kerk. Voorbereiding op 'het gaan'.quote:Op zondag 7 februari 2016 23:38 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik weet niet wat bediend betekend, maar is dat dat hij voor de oversteek hulp gehad heeft?
Terminaal is vreselijk, vooral als er pijn bij komt kijken.
En velen zullen nooit de 78 halen, dus dat is zeker een respectabele leeftijd.
Ja dat bedoel ikquote:Op zondag 7 februari 2016 23:43 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat is een ritueel uit de katholieke kerk. Voorbereiding op 'het gaan'.
Als Bos dat tenminste bedoeld
Ik ben totaal niet bekend met Katholieke dingen.quote:Op zondag 7 februari 2016 23:43 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat is een ritueel uit de katholieke kerk. Voorbereiding op 'het gaan'.
Als Bos dat tenminste bedoeld
Ah ok.quote:Op zondag 7 februari 2016 23:46 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ben totaal niet bekend met Katholieke dingen.
Dus eigenlijk was het zo erg dat jullie wisten dat hij vandaag wel zou gaan?quote:Op zondag 7 februari 2016 23:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik
De ziekenzalving
De ziektenzalving wordt ook wel 'bedienen' genoemd. De zieke, de familie van de zieke en de priester bidden samen en de zieke wordt gezalfd. Het is een vorm van afscheid nemen en naar de dood toeleven.
Net op tijd ouwe!quote:Op zondag 7 februari 2016 23:47 schreef Koen66 het volgende:
Nog ff een postje drukken op de zondagavond
Is dat waken speciaal Katholiek ook dan?quote:Op zondag 7 februari 2016 23:47 schreef Molo het volgende:
[..]
Ah ok.
Nou, dit zijn mooie rituelen, vind ik
Net als bij overledene waken e.d.
Geen flauw idee, ik ken het zelf alleen van katholieken, maar denk dat het vast ook bij andere geloven of levenswijzen hoortquote:Op zondag 7 februari 2016 23:49 schreef drakin het volgende:
[..]
Is dat waken speciaal Katholiek ook dan?
vanochtend voelde ik me zwaar kut, vanmiddag ging wel dus meegeweest naar verjaardagquote:Op zondag 7 februari 2016 23:48 schreef Molo het volgende:
[..]
Net op tijd ouwe!
Vandaag beetje bijgetankt?
Koenquote:
En hoe is het nu?quote:Op zondag 7 februari 2016 23:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vanochtend voelde ik me zwaar kut, vanmiddag ging wel dus meegeweest naar verjaardag
Ik ken het niet, tenminste niet vanuit een geloof of met die naam.quote:Op zondag 7 februari 2016 23:49 schreef Molo het volgende:
[..]
Geen flauw idee, ik ken het zelf alleen van katholieken, maar denk dat het vast ook bij andere geloven of levenswijzen hoort
het gaat, behalve dat al m'n botten zo ongeveer pijn doenquote:
Zit net even verder te denken en weet dat Hindoestanen ook iets dergelijks doen. Ik vind het wel mooi, bij je dierbare zijn en die niet alleen laten.quote:Op zondag 7 februari 2016 23:51 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ken het niet, tenminste niet vanuit een geloof of met die naam.
Zal vast ook wel iets dergelijk hier zijn, maar Katholieken zijn hier zeldzaam.
quote:Op zondag 7 februari 2016 23:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het gaat, behalve dat al m'n botten zo ongeveer pijn doen
Het was aardig over allemaal, beetje een terugvalquote:Op zondag 7 februari 2016 23:54 schreef Molo het volgende:
[..]
Morgen even goed checken of werken gaat dus he. En zuinig zijn op jezelf
wat heb je gedaan?quote:Op zondag 7 februari 2016 23:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het gaat, behalve dat al m'n botten zo ongeveer pijn doen
Hier wel goed geloof ikquote:
Beter uitzieken dus meneertje!quote:Op zondag 7 februari 2016 23:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Het was aardig over allemaal, beetje een terugval
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |