Kan ik dan nog met de scooter naar t werk? En dan niet om vijf uur vertrekken he?quote:Op zondag 7 februari 2016 20:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik weet ook een leuk tweekamerappartement met kelderEn het ligt ongeveer op de helft van jullie woon-werkverkeer
* Vijzel graaft in de wasmand.quote:Op zondag 7 februari 2016 21:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Vijzel? Heb je een centimeter ofzo? Zou je de lengte van een goed zittende trui kunnen meten? Van schoudernaad tot onderkant?
Je kunt met de scooter naar het stationquote:Op zondag 7 februari 2016 21:02 schreef Vijzel het volgende:
[..]
Kan ik dan nog met de scooter naar t werk? En dan niet om vijf uur vertrekken he?
Merciquote:Op zondag 7 februari 2016 21:07 schreef Vijzel het volgende:
[..]
* Vijzel graaft in de wasmand.
39 cm.
Omgeving Weird!quote:Op zondag 7 februari 2016 21:01 schreef Vijzel het volgende:
[..]
Waar?
En geen half miljoen qua vraagprijs?
"Mijn dingetje is uitgelubberd" ?quote:Op zondag 7 februari 2016 21:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Owh en ik heb naar mijn deur gekeken. Er zit al een soort van tochtstrip op het gehele kozijn dus daar kan ik niets meer op plakken. Het enige probleem is dus dat ene dingetje van het deurbeslag dus heen en weer kan bewegen in mijn aluminium kozijn. Ik vul morgen wel een reparatie verzoek in bij de verhuurder.
Fiets!quote:
En opgevuld met wit smeermiddel zeker?quote:Op zondag 7 februari 2016 21:39 schreef fietsie het volgende:
Naar die kier moet gewoon gekeken worden....
Ja dat denk ik, wel met flinke noesten erop, for extra pleasurequote:
Hmm, die kende ik niet. Alleen "wig".quote:Op zondag 7 februari 2016 21:44 schreef fietsie het volgende:
Keg is ook een wigvormig stuk hout gemaakt om kieren dicht te rammen, bij lekkage
Zo kom je zeker aan die 30 cm?quote:
Het is koud.quote:Op zondag 7 februari 2016 21:44 schreef Molo het volgende:
Nog steeds geen langharig ruig gezien met fok shirt hier in het dorp trouwens
bonsoir madammequote:
Truequote:
Qua shirt?quote:Op zondag 7 februari 2016 21:56 schreef Molo het volgende:
[..]
True
Wat voor had heb jij?
Ik kom alleen niet zo vaak in 'jouw' gedeelte van ons dorp, meestal net aan de andere kant
Ik bedoelde jas, heb wat last van typtyfusquote:Op zondag 7 februari 2016 21:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Qua shirt?
De print van mijn mok, maar dan op een zwart shirt, zo'n 25cm doorsnede.
[ afbeelding ]
Wat is mijn kant van ons durp?
dat gaat, meer last van andere onderdelen nu zoals schouderquote:Op zondag 7 februari 2016 21:49 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Goedenavond.
Hoe is het met de rug?
Oef.... Ik heb blijkbaar toch teveel gedronken... snap er niks van.quote:Op zondag 7 februari 2016 21:56 schreef Molo het volgende:
[..]
True
Wat voor had heb jij?
Ik kom alleen niet zo vaak in 'jouw' gedeelte van ons dorp, meestal net aan de andere kant
Haha. Ligt er aan bij wie ik ben. Omgeving Jumbo of het Balkon.quote:Op zondag 7 februari 2016 21:59 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik bedoelde jas, heb wat last van typtyfus
West toch? Ik woon helemaal in oost he
Had = jasquote:Op zondag 7 februari 2016 22:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Oef.... Ik heb blijkbaar toch teveel gedronken... snap er niks van.
Oh ik dacht dat je 'fulltime' bij Balkon woondequote:Op zondag 7 februari 2016 22:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Haha. Ligt er aan bij wie ik ben. Omgeving Jumbo of het Balkon.
De verdeling is officieel doordeweeks op het Balkon. Maar ik kom doordeweeks ook geregeld bij m'n vader langs.quote:Op zondag 7 februari 2016 22:05 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je 'fulltime' bij Balkon woonde
O noesquote:Op zondag 7 februari 2016 22:06 schreef crv het volgende:
Dacht rustig aan te doen want schouder voelt aan of die eraf valt, dacht tegel nog even laatste stukje dicht zodat ik volgende week kan voegen
Dus emmer met 'lijm' en water gevuld na 5 keer lijm en water verder bijvullen en niet snappen waarom het niet op dikte kwam, kwam ik erachter dat ik voegsel had gemaakt![]()
Dus heel de dag op mijn knieen en arm staat in de fik
Flink mantelzorger nog steeds?quote:Op zondag 7 februari 2016 22:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De verdeling is officieel doordeweeks op het Balkon. Maar ik kom doordeweeks ook geregeld bij m'n vader langs.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Kill them with fire?quote:
Ik zal niet de 'mannen lezen nooit de verpakking' grap makenquote:Op zondag 7 februari 2016 22:06 schreef crv het volgende:
Dacht rustig aan te doen want schouder voelt aan of die eraf valt, dacht tegel nog even laatste stukje dicht zodat ik volgende week kan voegen
Dus emmer met 'lijm' en water gevuld na 5 keer lijm en water verder bijvullen en niet snappen waarom het niet op dikte kwam, kwam ik erachter dat ik voegsel had gemaakt![]()
Dus heel de dag op mijn knieen en arm staat in de fik
Daglicht en veel UV straling, dat werkt beterquote:
quote:Op zondag 7 februari 2016 22:07 schreef Molo het volgende:
[..]
Flink mantelzorger nog steeds?Oh dat is geen probleem hoor. Het is beter dan wat het eerst was. Maar er is een hoop gedoe de laatste tijd. Dat is tijdelijk gelukkig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |