Kan ik dan nog met de scooter naar t werk? En dan niet om vijf uur vertrekken he?quote:Op zondag 7 februari 2016 20:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik weet ook een leuk tweekamerappartement met kelderEn het ligt ongeveer op de helft van jullie woon-werkverkeer
* Vijzel graaft in de wasmand.quote:Op zondag 7 februari 2016 21:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Vijzel? Heb je een centimeter ofzo? Zou je de lengte van een goed zittende trui kunnen meten? Van schoudernaad tot onderkant?
Je kunt met de scooter naar het stationquote:Op zondag 7 februari 2016 21:02 schreef Vijzel het volgende:
[..]
Kan ik dan nog met de scooter naar t werk? En dan niet om vijf uur vertrekken he?
Merciquote:Op zondag 7 februari 2016 21:07 schreef Vijzel het volgende:
[..]
* Vijzel graaft in de wasmand.
39 cm.
Omgeving Weird!quote:Op zondag 7 februari 2016 21:01 schreef Vijzel het volgende:
[..]
Waar?
En geen half miljoen qua vraagprijs?
"Mijn dingetje is uitgelubberd" ?quote:Op zondag 7 februari 2016 21:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Owh en ik heb naar mijn deur gekeken. Er zit al een soort van tochtstrip op het gehele kozijn dus daar kan ik niets meer op plakken. Het enige probleem is dus dat ene dingetje van het deurbeslag dus heen en weer kan bewegen in mijn aluminium kozijn. Ik vul morgen wel een reparatie verzoek in bij de verhuurder.
Fiets!quote:
En opgevuld met wit smeermiddel zeker?quote:Op zondag 7 februari 2016 21:39 schreef fietsie het volgende:
Naar die kier moet gewoon gekeken worden....
Ja dat denk ik, wel met flinke noesten erop, for extra pleasurequote:
Hmm, die kende ik niet. Alleen "wig".quote:Op zondag 7 februari 2016 21:44 schreef fietsie het volgende:
Keg is ook een wigvormig stuk hout gemaakt om kieren dicht te rammen, bij lekkage
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |