Muis eet jij over paar jaartjes op met huid en haar...quote:Op zondag 7 februari 2016 20:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kijk Kitten een nieuwe trui, die heeft Muis voor je gemaakt. Wie is Muis mama?
quote:Op zondag 7 februari 2016 20:25 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Met die soep was je echt niet weer fokster van het jaar geworden of zo hoor...
Komt door je achternaamquote:
Jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Was meer een in vorm blijven, zeg maar.quote:Op zondag 7 februari 2016 20:25 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Met die soep was je echt niet weer fokster van het jaar geworden of zo hoor...
Je bent al een nieuwe nier aan het groeien?quote:Op zondag 7 februari 2016 20:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Was meer een in vorm blijven, zeg maar.
Mijn abbo loopt tot 2018 dus ik heb nog effe voor een nieuwe stunt.
quote:Op zondag 7 februari 2016 20:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja
En ondankbare krengen moeten hun huis uit
Het ís mijn huis niet, dat is nou juist het punt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nieren zijn zooooo 2015quote:Op zondag 7 februari 2016 20:28 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Je bent al een nieuwe nier aan het groeien?
Je hebt geen nieuwe meubels nodig toch?quote:Op zondag 7 februari 2016 20:28 schreef Vijzel het volgende:
[..]
Het ís mijn huis niet, dat is nou juist het punt.
"die komt hier poffertjes eten"quote:Op zondag 7 februari 2016 20:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kijk Kitten een nieuwe trui, die heeft Muis voor je gemaakt. Wie is Muis mama?
Ik heb net een 12pack door de afvoer gespoeld..... tht oktober 15...quote:Op zondag 7 februari 2016 20:22 schreef Vijzel het volgende:
[..]
Ik heb nog een heel krat bier staan. Tht februari 2016.
Ik had vandaag best tijd en zin gehadquote:
Ik mag nog veel langer blijven zitten. Deze eerste kijker gaat t waarschijnlijk niet kopen. En dan nog hebben ze nog wel een paar weken nodig voor nog eens kijken, bieden etc. En dan hebben we nog drie maanden.quote:Op zondag 7 februari 2016 20:29 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Je hebt geen nieuwe meubels nodig toch?
* Arch-Indar heeft nog een bank in de aanbieding die wel ongeveer weg moet als jij ook huis uit moet waarschijnlijk...
Zit en ligt heerlijk.
Dat zeg je nu??quote:Op zondag 7 februari 2016 20:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik had vandaag best tijd en zin gehad
*jouquote:Op zondag 7 februari 2016 20:26 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Muis eet jij over paar jaartjes op met huid en haar...
Ik vroeg vanochtend nog dat ik nog iets zocht om te doen vandaag...quote:
Jouw banken zaten ook lekker, maar mijn bank is groter en 1 geheel.quote:Op zondag 7 februari 2016 20:31 schreef Vijzel het volgende:
[..]
Ik mag nog veel langer blijven zitten. Deze eerste kijker gaat t waarschijnlijk niet kopen. En dan nog hebben ze nog wel een paar weken nodig voor nog eens kijken, bieden etc. En dan hebben we nog drie maanden.
En mijn banken zijn vast mooier dan jouw ouwe zitmeubel.
Ik weet trouwens nog een leuk twee slaapkamer appartementjequote:Op zondag 7 februari 2016 20:31 schreef Vijzel het volgende:
[..]
Ik mag nog veel langer blijven zitten. Deze eerste kijker gaat t waarschijnlijk niet kopen. En dan nog hebben ze nog wel een paar weken nodig voor nog eens kijken, bieden etc. En dan hebben we nog drie maanden.
En mijn banken zijn vast mooier dan jouw ouwe zitmeubel.
Ik weet ook een leuk tweekamerappartement met kelderquote:Op zondag 7 februari 2016 20:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik weet trouwens nog een leuk twee slaapkamer appartementje
Alleen gaat jullie woonwerkverkeer dan vast wat lastig worden.
Kijk ons eens huizen hosselenquote:Op zondag 7 februari 2016 20:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik weet ook een leuk tweekamerappartement met kelderEn het ligt ongeveer op de helft van jullie woon-werkverkeer
Waar?quote:Op zondag 7 februari 2016 20:37 schreef Cat22 het volgende:
Of een koopwoning! Middenin de natuur! Met eigen hertjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |