Je doet mijn FHFmodhartje pijnquote:Op zondag 7 februari 2016 20:10 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik wist niet eens waar het voor stond en / of waar het te vinden was. En daarna las ik met toenemende verbazing totaal onzinnige topics...
Theedoek ertussen doen?quote:Op zondag 7 februari 2016 20:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Iemand trouwens een idee wat ik aan mijn deur kan doen? Het waait 's nacht nog wel eens duur het huis omdat iedereen de ramen op heeft staan en dan gaat mijn deur heen en weer in het kozijn. Aandrukken helpt niet.
Als ik mijn deur op slot draai, heb ik er geen last van, maar als ik iets niet prettig vind slapen is het wel het idee dat mijn deur op slot is. Ik word bij wijze liever verkracht in mijn bed dan dat iemand mij niet wakker kan maken omdat er brand uit breekt.quote:Op zondag 7 februari 2016 20:15 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Theedoek ertussen doen?
Beetje testen hoe dik of wat je hem moet doen om hem klem te zetten..
Jups. Eerste kijkers in de vijf jaar dat t te koop staat ofzo.quote:Op zondag 7 februari 2016 19:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Muts is ze![]()
En dat schiet op! Zijn dit de eerste kijkers? Ja toch?
quote:Op zondag 7 februari 2016 20:05 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
De inzameling loopt al... Kartonnen dozen, dekentjes en zo worden vast snel geregeld.
Je hoeft hem ook niet op slot te doen toch? Maar een stuk stof of zo, over de bovenrand, dan zit ie net wat strakker klem, en maakt ie miss wel stuk minder of geen herrie mocht ie toch nog wat trillen.quote:Op zondag 7 februari 2016 20:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als ik mijn deur op slot draai, heb ik er geen last van, maar als ik iets niet prettig vind slapen is het wel het idee dat mijn deur op slot is. Ik word bij wijze liever verkracht in mijn bed dan dat iemand mij niet wakker kan maken omdat er brand uit breekt.
Ik had het over de opener he... de soep mag je ook weggeven natuurlijk. Of ruilen... voor een biertje.quote:
Ik zal eens kijken wat ik kan fixen, want dit is ook geen doen. En ik heb het probleem pas sinds een een week ofzo, beetje vaag.quote:Op zondag 7 februari 2016 20:18 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Je hoeft hem ook niet op slot te doen toch? Maar een stuk stof of zo, over de bovenrand, dan zit ie net wat strakker klem, en maakt ie miss wel stuk minder of geen herrie mocht ie toch nog wat trillen.
quote:Op zondag 7 februari 2016 20:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik naai mijn trui wel om naar een dino trui voor de kleine man dan.
quote:Op zondag 7 februari 2016 20:19 schreef Vijzel het volgende:
[..]
Die is nu dakloos, zijn speelhuisje ligt in stukken in de papierbak.
Met een perforator wat rondjes uit een rubber tochtstripje prikken. Die op drie verschillende hoogtes in het kozijn plakken. Deur kan dan geluidsloos bewegen.quote:Op zondag 7 februari 2016 20:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Iemand trouwens een idee wat ik aan mijn deur kan doen? Het waait 's nacht nog wel eens duur het huis omdat iedereen de ramen op heeft staan en dan gaat mijn deur heen en weer in het kozijn. Aandrukken helpt niet.
Ik heb nog een heel krat bier staan. Tht februari 2016.quote:Op zondag 7 februari 2016 20:19 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik had het over de opener he... de soep mag je ook weggeven natuurlijk. Of ruilen... voor een biertje.
quote:Op zondag 7 februari 2016 20:22 schreef Vijzel het volgende:
[..]
Ik heb nog een heel krat bier staan. Tht februari 2016.
Meet bij Vijzel thuisquote:Op zondag 7 februari 2016 20:22 schreef Vijzel het volgende:
[..]
Moet ik hem een keer ophalen en dan breng ik hem wel bij Huppel?quote:Op zondag 7 februari 2016 20:22 schreef Vijzel het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken wat ik nog kan betekenen voor de kleine man. Ik heb nog wat stof liggen, kijken of ik iets op internet kan opduikelen voor een patroon ofzo.quote:
Deze week effe niet. Nieuw blok begint.quote:Op zondag 7 februari 2016 20:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
[..]
Meet bij Vijzel thuis
Dinsdagavond/nacht lijkt mij een prima plan
quote:Op zondag 7 februari 2016 20:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken wat ik nog kan betekenen voor de kleine man. Ik heb nog wat stof liggen, kijken of ik iets op internet kan opduikelen voor een patroon ofzo.
Nou ja zegquote:
Met die soep was je echt niet weer fokster van het jaar geworden of zo hoor...quote:Op zondag 7 februari 2016 20:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nou ja zeg
Uit de goeiigheid van mijn hart neem ik de moeite voor jou te beslissen wat je nodig hebt. Én dat op te sturen zodat iedereen zegt 'ooooh Cat wat ben jij goed bezig' en zulks.
En dan krijg je dit.![]()
* Vijzel is een ondankbaar kreng.quote:Op zondag 7 februari 2016 20:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nou ja zeg
Uit de goeiigheid van mijn hart neem ik de moeite voor jou te beslissen wat je nodig hebt. Én dat op te sturen zodat iedereen zegt 'ooooh Cat wat ben jij goed bezig' en zulks.
En dan krijg je dit.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |