quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
quote:Op zondag 7 februari 2016 23:10 schreef Molo het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij hebt geen iPhone
Dit account is niet meer in gebruik.
Goddammit!quote:
Ik hou wel erg van knuffelen maar ken je helemaal niet, dat is misschien wat ongemakkelijkquote:
Destijds heb ik gewoon gevraagd hoe het bij mijn mam ging, de kans is groot dat het soortgelijk is.quote:Op zondag 7 februari 2016 23:09 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik zie het allemaal wel, je kunt toch niet voorspellen hoe het gaat lopen. Komt wel zoals het komt
Mijn moeder lijkt totaal niet op mij qua karakter, lichaamsbouw en tot nu toe ook in de zwangerschap niet. Dus dat ga ik maar niet doen, die vergelijking makenquote:Op zondag 7 februari 2016 23:13 schreef drakin het volgende:
[..]
Destijds heb ik gewoon gevraagd hoe het bij mijn mam ging, de kans is groot dat het soortgelijk is.
Dus ik was op het ergste voorbereid.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bis vincit qui se vincit!
Ja, 1 bevalling was echt genoegquote:Op zondag 7 februari 2016 23:14 schreef Molo het volgende:
[..]
Mijn moeder lijkt totaal niet op mij qua karakter, lichaamsbouw en tot nu toe ook in de zwangerschap niet. Dus dat ga ik maar niet doen, die vergelijking maken![]()
Jij hebt 1 kind toch?
quote:Op zondag 7 februari 2016 23:15 schreef Arch-Indar het volgende:
spoiler van hateful 8 hieronder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
quote:Op zondag 7 februari 2016 23:17 schreef Molo het volgende:
[..]Filmhuisfilm... * Spezza19 zit Mr. Nobody te kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit account is niet meer in gebruik.
zeg maar niks meer nuquote:
Caligula hierquote:Op zondag 7 februari 2016 23:20 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Filmhuisfilm... * Spezza19 zit Mr. Nobody te kijken
Die ken ik niet, even opzoeken.quote:Op zondag 7 februari 2016 23:20 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Filmhuisfilm... * Spezza19 zit Mr. Nobody te kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op zondag 7 februari 2016 23:28 schreef Bos81 het volgende:
![]()
Ah dat is altijd rot... Gecondoleerd BosjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
quote:Op zondag 7 februari 2016 23:28 schreef Bos81 het volgende:
![]()
Gecondoleerd BosSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
Hij is vanmorgen bediend. Hij was al enige tijd terminaal...quote:Op zondag 7 februari 2016 23:33 schreef drakin het volgende:
Vanmorgen was ik er niet, wat was er met je oom vanmorgen gebeurd, of was hij erg ziek?
Ik weet niet wat bediend betekend, maar is dat dat hij voor de oversteek hulp gehad heeft?quote:Op zondag 7 februari 2016 23:35 schreef Bos81 het volgende:
Bedankt.
[..]
Hij is vanmorgen bediend. Hij was al enige tijd terminaal...
Ik heb er wel vrede mee. 78 is wel een respectabele leeftijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |