Dat duurt te lang en geeft geen leuk effectquote:Op zondag 7 februari 2016 22:08 schreef Molo het volgende:
[..]
Daglicht en veel UV straling, dat werkt beter
Gedoe is niet tofquote:Op zondag 7 februari 2016 22:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh dat is geen probleem hoor. Het is beter dan wat het eerst was. Maar er is een hoop gedoe de laatste tijd. Dat is tijdelijk gelukkig.
Van die in de zon rokende knetterende huidquote:Op zondag 7 februari 2016 22:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat duurt te lang en geeft geen leuk effect![]()
een voordeelquote:
quote:Op zondag 7 februari 2016 22:08 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik zal niet de 'mannen lezen nooit de verpakking' grap maken
Klote is dat...
Zorg je dat je komende week op werk in ieder geval fysiek even rust pakt?
Dat duurt echt lang hoor, heb het geprobeerd, maar voordat ze zover wasquote:Op zondag 7 februari 2016 22:11 schreef Molo het volgende:
[..]
Van die in de zon rokende knetterende huid
Tijd voor een bril dan?quote:Op zondag 7 februari 2016 22:12 schreef crv het volgende:
[..]ik had op de zak gekeken, maar ze lijken heel veelop elkaar ... Zelfde merk
Sukkeltjequote:Op zondag 7 februari 2016 22:12 schreef crv het volgende:
[..]ik had op de zak gekeken, maar ze lijken heel veelop elkaar ... Zelfde merk
Heat gun erop dan?quote:Op zondag 7 februari 2016 22:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat duurt echt lang hoor, heb het geprobeerd, maar voordat ze zover was
die heb ik alquote:
yepquote:
Opzetten danquote:
mijn leesbril lag bovenquote:
trustquote:Op zondag 7 februari 2016 22:15 schreef Arch-Indar het volgende:
Nog even de hateful 8 afkijken en dan slapen.
Truste alvast!
Mooi is die he!quote:Op zondag 7 februari 2016 22:15 schreef Arch-Indar het volgende:
Nog even de hateful 8 afkijken en dan slapen.
Truste alvast!
ik las fukse alvastquote:Op zondag 7 februari 2016 22:20 schreef Molo het volgende:
[..]
Mooi is die he!
Have fun en tukse alvast!
Mwoah...quote:Op zondag 7 februari 2016 22:20 schreef Molo het volgende:
[..]
Mooi is die he!
Gezien verse baby gebeurt dat vast niet.quote:
Is echt bioscoopfilm he, dan komt het camerawerk echt honderd keer beter uitquote:Op zondag 7 februari 2016 22:29 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Mwoah...
Ik vind hem wat langdradig.. en het blijft een tarantino film... niet mijn meest favoriete zeg maar.
nogal jaquote:Op zondag 7 februari 2016 22:37 schreef Molo het volgende:
Zo even halve burrito uit de oven halen, omnomnom!!!
Hongerlap ik
Geniale film, erg tof!quote:Op zondag 7 februari 2016 22:20 schreef Molo het volgende:
[..]
Mooi is die he!
Hangt ervan af hoe vers, of de baby doorslaapt en of mevrouw er alweer klaar voor is.quote:Op zondag 7 februari 2016 22:33 schreef Molo het volgende:
[..]
Gezien verse baby gebeurt dat vast niet.
Of wel, maar dat hoef ik eigenlijk ook niet te weten
En of meneer er alweer zin in heeft en het aandurft. Is voor een man ook nogal wat. En even omschakelen denk ikquote:Op zondag 7 februari 2016 22:41 schreef drakin het volgende:
[..]
Hangt ervan af hoe vers, of de baby doorslaapt en of mevrouw er alweer klaar voor is.
Mannen kunnen volgens mij niet wachten tot ze weer mogenquote:Op zondag 7 februari 2016 22:44 schreef Molo het volgende:
[..]
En of meneer er alweer zin in heeft en het aandurft. Is voor een man ook nogal wat. En even omschakelen denk ik
Valt in de praktijk tegen. Ook na ziekte of letsel vinden veel mannen het moeilijk om weer gewoon 'los' te gaan. Ook zo na bevalling.quote:Op zondag 7 februari 2016 22:47 schreef drakin het volgende:
[..]
Mannen kunnen volgens mij niet wachten tot ze weer mogen
alien style?quote:Op zondag 7 februari 2016 22:50 schreef Molo het volgende:
[..]
Valt in de praktijk tegen. Ook na ziekte of letsel vinden veel mannen het moeilijk om weer gewoon 'los' te gaan. Ook zo na bevalling.
En daarnaast nog MI wegkrijgen van kinderhoofd wat door hun favo lichaamsopening heen kon scheuren, alien style
quote:Op zondag 7 februari 2016 22:50 schreef Molo het volgende:
[..]
Valt in de praktijk tegen. Ook na ziekte of letsel vinden veel mannen het moeilijk om weer gewoon 'los' te gaan. Ook zo na bevalling.
En daarnaast nog MI wegkrijgen van kinderhoofd wat door hun favo lichaamsopening heen kon scheuren, alien style
Nee was vaginaal begreep ik.quote:Op zondag 7 februari 2016 22:53 schreef drakin het volgende:
[..]
alien style?
Had AI vrouw een keizersnee dan?
Die man die ik toen had kon niet wachten anders.
Ik had een vervelende vent, maar dat duurde nog even voor ik daar achter kwam.quote:Op zondag 7 februari 2016 22:54 schreef Molo het volgende:
[..]
Nee was vaginaal begreep ik.
Maar (totaal)rupturen achterlatend enzo
Mooi toch, van je vent. Of was dat juist vervelend op dat moment?
Nou ja, het willen betekent m.i. niet dat hij ook 'mag' natuurlijkquote:Op zondag 7 februari 2016 22:56 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik had een vervelende vent, maar dat duurde nog even voor ik daar achter kwam.
En nee ik vond dat niet mooi, hij moest maar even wachten.
Je zou alien eens moeten zien om te weten wat echt alien style is.quote:Op zondag 7 februari 2016 22:58 schreef Molo het volgende:
[..]
Nou ja, het willen betekent m.i. niet dat hij ook 'mag' natuurlijk
Maar goed, vervelende vent, gaan we het verder niet meer over hebben.
En alles wat bloederig naar buiten komt is voor mij alien style
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
quote:Op zondag 7 februari 2016 22:59 schreef drakin het volgende:
[..]
Je zou alien eens moeten zien om te weten wat echt alien style is.
bloed vaginaal is gewoon natuurlijk.Ja die ken ik toch allangSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Dan weet je ook waar een alien doorheen gaat als die eruit wilquote:
Ja uiteraard weet ik datquote:Op zondag 7 februari 2016 23:03 schreef drakin het volgende:
[..]
Dan weet je ook waar een alien doorheen gaat als die eruit wil
O gelukkigquote:
Zou wel het mooiste zijn.quote:Op zondag 7 februari 2016 23:06 schreef Molo het volgende:
Zal je zien dat die van mij zichzelf er zo uit weet te werken
Ik zie het allemaal wel, je kunt toch niet voorspellen hoe het gaat lopen. Komt wel zoals het komtquote:Op zondag 7 februari 2016 23:08 schreef drakin het volgende:
[..]
Zou wel het mooiste zijn.
Maar reken gewoon op alle mogelijke scenario's anders valt het heel erg tegen als die van jou er straks niet zo uitfloept.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |