quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
quote:Op zondag 7 februari 2016 23:10 schreef Molo het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij hebt geen iPhone
Dit account is niet meer in gebruik.
Goddammit!quote:
Ik hou wel erg van knuffelen maar ken je helemaal niet, dat is misschien wat ongemakkelijkquote:
Destijds heb ik gewoon gevraagd hoe het bij mijn mam ging, de kans is groot dat het soortgelijk is.quote:Op zondag 7 februari 2016 23:09 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik zie het allemaal wel, je kunt toch niet voorspellen hoe het gaat lopen. Komt wel zoals het komt
Mijn moeder lijkt totaal niet op mij qua karakter, lichaamsbouw en tot nu toe ook in de zwangerschap niet. Dus dat ga ik maar niet doen, die vergelijking makenquote:Op zondag 7 februari 2016 23:13 schreef drakin het volgende:
[..]
Destijds heb ik gewoon gevraagd hoe het bij mijn mam ging, de kans is groot dat het soortgelijk is.
Dus ik was op het ergste voorbereid.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bis vincit qui se vincit!
Ja, 1 bevalling was echt genoegquote:Op zondag 7 februari 2016 23:14 schreef Molo het volgende:
[..]
Mijn moeder lijkt totaal niet op mij qua karakter, lichaamsbouw en tot nu toe ook in de zwangerschap niet. Dus dat ga ik maar niet doen, die vergelijking maken![]()
Jij hebt 1 kind toch?
quote:Op zondag 7 februari 2016 23:15 schreef Arch-Indar het volgende:
spoiler van hateful 8 hieronder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
quote:Op zondag 7 februari 2016 23:17 schreef Molo het volgende:
[..]Filmhuisfilm... * Spezza19 zit Mr. Nobody te kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit account is niet meer in gebruik.
zeg maar niks meer nuquote:
Caligula hierquote:Op zondag 7 februari 2016 23:20 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Filmhuisfilm... * Spezza19 zit Mr. Nobody te kijken
Die ken ik niet, even opzoeken.quote:Op zondag 7 februari 2016 23:20 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Filmhuisfilm... * Spezza19 zit Mr. Nobody te kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op zondag 7 februari 2016 23:28 schreef Bos81 het volgende:
![]()
Ah dat is altijd rot... Gecondoleerd BosjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
quote:Op zondag 7 februari 2016 23:28 schreef Bos81 het volgende:
![]()
Gecondoleerd BosSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
Hij is vanmorgen bediend. Hij was al enige tijd terminaal...quote:Op zondag 7 februari 2016 23:33 schreef drakin het volgende:
Vanmorgen was ik er niet, wat was er met je oom vanmorgen gebeurd, of was hij erg ziek?
Ik weet niet wat bediend betekend, maar is dat dat hij voor de oversteek hulp gehad heeft?quote:Op zondag 7 februari 2016 23:35 schreef Bos81 het volgende:
Bedankt.
[..]
Hij is vanmorgen bediend. Hij was al enige tijd terminaal...
Ik heb er wel vrede mee. 78 is wel een respectabele leeftijd.
Dat is een ritueel uit de katholieke kerk. Voorbereiding op 'het gaan'.quote:Op zondag 7 februari 2016 23:38 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik weet niet wat bediend betekend, maar is dat dat hij voor de oversteek hulp gehad heeft?
Terminaal is vreselijk, vooral als er pijn bij komt kijken.
En velen zullen nooit de 78 halen, dus dat is zeker een respectabele leeftijd.
Ja dat bedoel ikquote:Op zondag 7 februari 2016 23:43 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat is een ritueel uit de katholieke kerk. Voorbereiding op 'het gaan'.
Als Bos dat tenminste bedoeld
Ik ben totaal niet bekend met Katholieke dingen.quote:Op zondag 7 februari 2016 23:43 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat is een ritueel uit de katholieke kerk. Voorbereiding op 'het gaan'.
Als Bos dat tenminste bedoeld
Ah ok.quote:Op zondag 7 februari 2016 23:46 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ben totaal niet bekend met Katholieke dingen.
Dus eigenlijk was het zo erg dat jullie wisten dat hij vandaag wel zou gaan?quote:Op zondag 7 februari 2016 23:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik
De ziekenzalving
De ziektenzalving wordt ook wel 'bedienen' genoemd. De zieke, de familie van de zieke en de priester bidden samen en de zieke wordt gezalfd. Het is een vorm van afscheid nemen en naar de dood toeleven.
Net op tijd ouwe!quote:Op zondag 7 februari 2016 23:47 schreef Koen66 het volgende:
Nog ff een postje drukken op de zondagavond
Is dat waken speciaal Katholiek ook dan?quote:Op zondag 7 februari 2016 23:47 schreef Molo het volgende:
[..]
Ah ok.
Nou, dit zijn mooie rituelen, vind ik
Net als bij overledene waken e.d.
Geen flauw idee, ik ken het zelf alleen van katholieken, maar denk dat het vast ook bij andere geloven of levenswijzen hoortquote:Op zondag 7 februari 2016 23:49 schreef drakin het volgende:
[..]
Is dat waken speciaal Katholiek ook dan?
vanochtend voelde ik me zwaar kut, vanmiddag ging wel dus meegeweest naar verjaardagquote:Op zondag 7 februari 2016 23:48 schreef Molo het volgende:
[..]
Net op tijd ouwe!
Vandaag beetje bijgetankt?
Koenquote:
En hoe is het nu?quote:Op zondag 7 februari 2016 23:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vanochtend voelde ik me zwaar kut, vanmiddag ging wel dus meegeweest naar verjaardag
Ik ken het niet, tenminste niet vanuit een geloof of met die naam.quote:Op zondag 7 februari 2016 23:49 schreef Molo het volgende:
[..]
Geen flauw idee, ik ken het zelf alleen van katholieken, maar denk dat het vast ook bij andere geloven of levenswijzen hoort
het gaat, behalve dat al m'n botten zo ongeveer pijn doenquote:
Zit net even verder te denken en weet dat Hindoestanen ook iets dergelijks doen. Ik vind het wel mooi, bij je dierbare zijn en die niet alleen laten.quote:Op zondag 7 februari 2016 23:51 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ken het niet, tenminste niet vanuit een geloof of met die naam.
Zal vast ook wel iets dergelijk hier zijn, maar Katholieken zijn hier zeldzaam.
quote:Op zondag 7 februari 2016 23:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het gaat, behalve dat al m'n botten zo ongeveer pijn doen
Het was aardig over allemaal, beetje een terugvalquote:Op zondag 7 februari 2016 23:54 schreef Molo het volgende:
[..]
Morgen even goed checken of werken gaat dus he. En zuinig zijn op jezelf
wat heb je gedaan?quote:Op zondag 7 februari 2016 23:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het gaat, behalve dat al m'n botten zo ongeveer pijn doen
Hier wel goed geloof ikquote:
Beter uitzieken dus meneertje!quote:Op zondag 7 februari 2016 23:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Het was aardig over allemaal, beetje een terugval
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |