Dat ze die uberhaubt hebben durven te makenquote:Op zondag 7 februari 2016 17:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Tunderbirds op tv maar het is de computeranimatie variant ipv de poppenvariant
Ik vind het ook niet kunnen.quote:Op zondag 7 februari 2016 17:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat ze die uberhaubt hebben durven te maken![]()
![]()
Bij Takkewijven denk ik aan Takkie en Vijzelquote:Op zondag 7 februari 2016 17:53 schreef Joosie200 het volgende:
[ afbeelding ]
En ik zag nog her en der takkewijven rondlopenMoest meteen aan Molo denken
Geen idee. Ik vier geen vasteloavendj in het buitenlandquote:Op zondag 7 februari 2016 17:32 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Seems like itDas even afwachten. Ik was wel snel klaar net Den Bosch. Heeft toch minder charme en Brabantse gezelligheid kan dat niet goedmaken. Wil nog wel een keertje terug voor een worstenbroodje.
![]()
What's up met die blauwe/zwarte blazers/jaquet en vol maken met zelf op te naaien patches.Zo goed als 2 v/d 3 zag ik ermee rondlopen in Oeteldonk.
Vijzel?quote:Op zondag 7 februari 2016 17:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Bij Takkewijven denk ik aan Takkie en Vijzel![]()
Buitenland ook echtquote:Op zondag 7 februari 2016 18:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Geen idee. Ik vier geen vasteloavendj in het buitenland
Met deze dagen gaat mijn chauvenisme in de overdrivequote:Op zondag 7 februari 2016 18:19 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Buitenland ook echtBoerenkiel is de standaard in Oeteldonk. Weer wat geleerd. Zie ik toch liever carnaval uit Venetië of Brazilië
Oooooo!quote:
Leuk!quote:Op zondag 7 februari 2016 18:23 schreef Vijzel het volgende:
Er zouden een mannetje of 5/6 komen. Halve huis vol.Was gezellig.
Nu geen honger, maar toch effe avondeten.
Takkewijfquote:
Waren wel creatief en namen het woord letterlijkquote:Op zondag 7 februari 2016 17:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Bij Takkewijven denk ik aan Takkie en Vijzel![]()
En uit welke plaats vertrek je?quote:Op zondag 7 februari 2016 18:26 schreef Arch-Indar het volgende:
Onderweg naar huis weer vanuit carnavals gebied.
kom je op de koffiquote:Op zondag 7 februari 2016 18:26 schreef Arch-Indar het volgende:
Onderweg naar huis weer vanuit carnavals gebied.
Dat mag ookquote:Op zondag 7 februari 2016 18:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Met deze dagen gaat mijn chauvenisme in de overdrive
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |