Jaren 50 remedie: handjes naar voren en een rietje.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:55 schreef Arch-Indar het volgende:
Anyways...
De billenbijter werd ineens de plasserknijper.... Kinderen... Zucht!
tandjes eruit slaan mag zeker niet hequote:Op zondag 7 februari 2016 13:55 schreef Arch-Indar het volgende:
Anyways...
Backfirequote:Op zondag 7 februari 2016 13:55 schreef Arch-Indar het volgende:
Anyways...
Herkenbare obsessie.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:55 schreef Arch-Indar het volgende:
Anyways...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 7 februari 2016 13:55 schreef Arch-Indar het volgende:
Anyways...
Oude was een dikke platte.quote:Op zondag 7 februari 2016 14:17 schreef Molo het volgende:
Oude, want slaapkamer. Tenzij te weinig ruimte ofzo, dan platte.
quote:Op zondag 7 februari 2016 14:13 schreef Vijzel het volgende:
[..]
Herkenbare obsessie.Hij is gewoon zuinig op zijn gereedschapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Sorry, ik bedoelde de beugelquote:Op zondag 7 februari 2016 14:18 schreef fietsie het volgende:
[..]
Oude was een dikke platte.
Maar 1 van de speakers keer opgeblazen, waardoor nu alle gesproken teksten kut klinken.
Ah ok. Hmz... Ik ga toch nog eens ff meten. Voordeel van nieuw tvtje is ook dat de losse ontvanger wegkan... en dat je dan kan Netflixen...quote:Op zondag 7 februari 2016 14:19 schreef Molo het volgende:
[..]
Sorry, ik bedoelde de beugel
Typ met één hand, met de andere prop ik shoarma in mijn giechel
Wat kost een beetje nieuwe TV eigenlijk tegenwoordig?quote:Op zondag 7 februari 2016 14:21 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ah ok. Hmz... Ik ga toch nog eens ff meten. Voordeel van nieuw tvtje is ook dat de losse ontvanger wegkan... en dat je dan kan Netflixen...
Voor 300,- heb je een 32" met Wifi, Netflix enzquote:Op zondag 7 februari 2016 14:22 schreef Molo het volgende:
[..]
Wat kost een beetje nieuwe TV eigenlijk tegenwoordig?
Ik heb echt geen flauw idee
Ah, mooie prijsquote:Op zondag 7 februari 2016 14:23 schreef fietsie het volgende:
[..]
Voor 300,- heb je een 32" met Wifi, Netflix enz
Ja en die oude kan dan als PC monitor op de hobbyzolder,. daar zitten ze vaak met 3-4 mensen naar 1 scherm te kijken naar voorbeeldfilmpjes op youtube. (Geluid met pc speakertjes)quote:
Ik stelde natuurlijk een domme vraag...quote:Op zondag 7 februari 2016 14:18 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
uiteraard was ik dat,die daar mee kwam![]()
Hier nog nietquote:Op zondag 7 februari 2016 14:56 schreef fietsie het volgende:
Zow. Alle klusjes die -moesten- zijn gedaan
quote:Op zondag 7 februari 2016 14:43 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik stelde natuurlijk een domme vraag...
Dit had ik kunnen weten.
Ja voorkeurskantje is er aardig, en alles zit binnen de grenzen.quote:Op zondag 7 februari 2016 14:59 schreef Molo het volgende:
[..]
Ligt mini AI alweer goed met haar hoofdje?
Ik kwam net in zwangerschapsboekje een kussen tegen wat ze mooi in een houding 'dwingt'
(Ja ik zatrven te bladeren)
quote:Op zondag 7 februari 2016 15:08 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja voorkeurskantje is er aardig, en alles zit binnen de grenzen.
Één keer raden welke ik al jaar of twee hebquote:Op zondag 7 februari 2016 16:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Een boekenwinkel in geweest zonder een boek te kopen.
Ze hadden overigens ook vet leuke boekentassen met leuke teksten erop. Zoals "I like big books and I cannot lie"
Goed bezig!quote:Op zondag 7 februari 2016 16:49 schreef Joosie200 het volgende:
Brabantse gezelligheid. Man, leek wel op bevrijdingsfestival qua drukte. Iedereen sprak me wel aan op de camera die ik in mijn klauwen had.Of ik niet een pro ben. Waar ik vandaan kom, waarom ik niet eens een rood/wit/geel sjaaltje om heb. Is toch heul anders hier in braboland ivm limboland. Bossche bol is verorberd
I like big dicks and I cannot lie?quote:Op zondag 7 februari 2016 16:58 schreef Molo het volgende:
[..]
Één keer raden welke ik al jaar of twee heb
Neeheeeeee, dat ben jij mevrouwtjequote:Op zondag 7 februari 2016 16:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
I like big dicks and I cannot lie?
Heb zelfs aardig wat foto's uit de camera gekregen door continu alvast in te zoomen, snel inschakelen, focus en klik. Voordat het knipperende lichtje kwam en hij zichzelf uitschakelde.quote:Op zondag 7 februari 2016 16:58 schreef Molo het volgende:
[..]
Goed bezig!
Ben je nu alweer onderweg naar huis trouwens?
Boer en boerinquote:Op zondag 7 februari 2016 17:02 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Heb zelfs aardig wat foto's uit de camera gekregen door continu alvast in te zoomen, snel inschakelen, focus en klik. Voordat het knipperende lichtje kwam en hij zichzelf uitschakelde.
Neuh, zit nu bij het DE caféGa dadelijk op mijn gemakje richting de trein. Paar leuke percussiebands zien optreden, prins carnaval van Oeteldonk de ambtsketting zien krijgen van de burgemeester. Idem met het onthullen van boer en boerin Kiel?
Toen ik daarop het wachten was werd ik aangesproken door een groep meiden en even mee staan kletsen.
Nee diegene die jij poste muppetquote:
Naja ik was gewoon lekker bezig met nutteloze quotes voor op tassen.quote:Op zondag 7 februari 2016 17:11 schreef Molo het volgende:
[..]
Nee diegene die jij poste muppet
Ik zit met taart op schoot in de auto, straks lekker babies knuffelen en gezellig eten met familie
Volgens mij wel van bedenkelijke kwaliteit..quote:Op zondag 7 februari 2016 14:23 schreef fietsie het volgende:
[..]
Voor 300,- heb je een 32" met Wifi, Netflix enz
Seems like itquote:Op zondag 7 februari 2016 17:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Boer en boerin![]()
Only in Den Bosch
Leuk dat het gezellig was, hopelijk goede foto's
Ik ben na de optocht nog even de stad ingedoken, maar dinnetje en ik waren er vrij snel klaar mee. Alaaf en tot volgend jaar
Dat ze die uberhaubt hebben durven te makenquote:Op zondag 7 februari 2016 17:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Tunderbirds op tv maar het is de computeranimatie variant ipv de poppenvariant
Ik vind het ook niet kunnen.quote:Op zondag 7 februari 2016 17:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat ze die uberhaubt hebben durven te maken![]()
![]()
Bij Takkewijven denk ik aan Takkie en Vijzelquote:Op zondag 7 februari 2016 17:53 schreef Joosie200 het volgende:
[ afbeelding ]
En ik zag nog her en der takkewijven rondlopenMoest meteen aan Molo denken
Geen idee. Ik vier geen vasteloavendj in het buitenlandquote:Op zondag 7 februari 2016 17:32 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Seems like itDas even afwachten. Ik was wel snel klaar net Den Bosch. Heeft toch minder charme en Brabantse gezelligheid kan dat niet goedmaken. Wil nog wel een keertje terug voor een worstenbroodje.
![]()
What's up met die blauwe/zwarte blazers/jaquet en vol maken met zelf op te naaien patches.Zo goed als 2 v/d 3 zag ik ermee rondlopen in Oeteldonk.
Vijzel?quote:Op zondag 7 februari 2016 17:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Bij Takkewijven denk ik aan Takkie en Vijzel![]()
Buitenland ook echtquote:Op zondag 7 februari 2016 18:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Geen idee. Ik vier geen vasteloavendj in het buitenland
Met deze dagen gaat mijn chauvenisme in de overdrivequote:Op zondag 7 februari 2016 18:19 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Buitenland ook echtBoerenkiel is de standaard in Oeteldonk. Weer wat geleerd. Zie ik toch liever carnaval uit Venetië of Brazilië
Oooooo!quote:
Leuk!quote:Op zondag 7 februari 2016 18:23 schreef Vijzel het volgende:
Er zouden een mannetje of 5/6 komen. Halve huis vol.Was gezellig.
Nu geen honger, maar toch effe avondeten.
Takkewijfquote:
Waren wel creatief en namen het woord letterlijkquote:Op zondag 7 februari 2016 17:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Bij Takkewijven denk ik aan Takkie en Vijzel![]()
En uit welke plaats vertrek je?quote:Op zondag 7 februari 2016 18:26 schreef Arch-Indar het volgende:
Onderweg naar huis weer vanuit carnavals gebied.
kom je op de koffiquote:Op zondag 7 februari 2016 18:26 schreef Arch-Indar het volgende:
Onderweg naar huis weer vanuit carnavals gebied.
Dat mag ookquote:Op zondag 7 februari 2016 18:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Met deze dagen gaat mijn chauvenisme in de overdrive
Nicequote:Op zondag 7 februari 2016 18:32 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Dat mag ookBen terug naar Sassendonk. Mocht op het station nog een gebekvecht tussen vriend en vriendin aanschouwen. Vriend zat te lallen en schreeuwen dat ie dronken was, vriendin zei dat ie moest oprotten maar hij gaf daar geen gehoor aan. Tot de spoorwegpolitie eraan kwam
Toen was ie opeens wel vatbaar voor een gesprek op normale toon voeren. Vriendin ging vervolgens dramaqueen act ten tonele brengen. Je maakt nog eens wat mee op het Oeteldonkse stationquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 7 februari 2016 19:46 schreef Vijzel het volgende:
Leedvermaak hier.En zorgen dat het op Dumpert komtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Leedvermaak hier.En de tuinman? Of komt ze dat dinsdag doen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bis vincit qui se vincit!
Dat is inderdaad voor dinsdag. Ze heeft mazzel dat ik al e.e.a. heb gedaan (hing in de weg bij het spuiten).quote:Op zondag 7 februari 2016 19:48 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
En de tuinman? Of komt ze dat dinsdag doen?
Leedvermaak hier.OmgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verkeerde zuinigheid?
En wanneer komen die kijkers dan?quote:Op zondag 7 februari 2016 19:50 schreef Vijzel het volgende:
[..]
Dat is inderdaad voor dinsdag. Ze heeft mazzel dat ik al e.e.a. heb gedaan (hing in de weg bij het spuiten).
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Geen idee waarom ze t niet heeft geregeld.quote:Op zondag 7 februari 2016 19:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
OmgVerkeerde zuinigheid?
[..]
En wanneer komen die kijkers dan?
Lekker krap allemaal wel.quote:Op zondag 7 februari 2016 19:52 schreef Vijzel het volgende:
[..]
Geen idee waarom ze t niet heeft geregeld.
Woensdag.
Muts is zequote:Op zondag 7 februari 2016 19:52 schreef Vijzel het volgende:
[..]
Geen idee waarom ze t niet heeft geregeld.
Woensdag.
Jaquote:
De inzameling loopt al... Kartonnen dozen, dekentjes en zo worden vast snel geregeld.quote:
Ik ging blikken soep opsturenquote:Op zondag 7 februari 2016 20:05 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
De inzameling loopt al... Kartonnen dozen, dekentjes en zo worden vast snel geregeld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op zondag 7 februari 2016 20:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ging blikken soep opsturenDie heeft ze hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bis vincit qui se vincit!
*opluchting*quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |