voor de gezelligheidquote:Op zondag 21 februari 2016 14:58 schreef anti-loper het volgende:
[..]
ik snap niet waarom je hier op zit eingelijk
vrouwtje , huisje boompje alles. ga kinderen maken jij
Het park kost ook niks, beetje op een kleedje. als je dan wil gaan bbq'en ben je wel wat geld kwijt.quote:Op zondag 21 februari 2016 15:14 schreef xcachet het volgende:
[..]
Maar daar beleef ik niet meer zoveel plezier aan.
Lekker bij de fontein in het Vondelpark kijken hoevaak de container in de fik vliegt door de wegwerpbarbecuesquote:Op zondag 21 februari 2016 15:15 schreef McGrath het volgende:
[..]
Het park kost ook niks, beetje op een kleedje. als je dan wil gaan bbq'en ben je wel wat geld kwijt.
Winkelen zonder geld vind ik wel leuk.quote:Op zondag 21 februari 2016 15:13 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hardlopen kost niet zo veel. Als je maar niet op je kamertje blijft zitten, dan is er genoeg te doen. Oké terrasje pakken zonder geld wordt wel een beetje awkward.
Mooie actie en goal van die poolquote:Op zondag 21 februari 2016 15:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
Jeetje, Ajax scoort. Het is een wonder
Haha, window shopper (iemand die kijkt en niets koopt, red.)quote:Op zondag 21 februari 2016 15:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Winkelen zonder geld vind ik wel leuk.Of nou ja in de binnenstad rondlopen en rondkijken en dingen passen in winkels.
Ik kijk naar Marseille - AS Saint Etiennequote:Op zondag 21 februari 2016 15:17 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Mooie actie en goal van die pool
zijn daar geen speciale containers voor bbq's? bij het vroesenpark in roffa wel.quote:Op zondag 21 februari 2016 15:16 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Lekker bij de fontein in het Vondelpark kijken hoevaak de container in de fik vliegt door de wegwerpbarbecues
Blackburn - West Hamquote:Op zondag 21 februari 2016 15:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik kijk naar Marseille - AS Saint Etienne
Waarom niet?quote:Op zondag 21 februari 2016 15:14 schreef xcachet het volgende:
[..]
Maar daar beleef ik niet meer zoveel plezier aan.
Wat is daar nou leuk aan? Je ziet iets prachtigs hangen en dat ga je passen er van bewust zijnde dat je geen geld hebt om het te kopen.quote:Op zondag 21 februari 2016 15:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Winkelen zonder geld vind ik wel leuk.Of nou ja in de binnenstad rondlopen en rondkijken en dingen passen in winkels.
Aah bedankt voor de uitleg man.quote:Op zondag 21 februari 2016 15:17 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Haha, window shopper (iemand die kijkt en niets koopt, red.)
Nou, niet na een goeie workout hoor. Moet je maar eens proberen.. lekker hardgelopen, biertje pakken op terras en dan weg proberen te hollen..quote:Op zondag 21 februari 2016 15:14 schreef McGrath het volgende:
[..]
Als je eerst even gaat trainen en hardlopen kan je bij het terrasje ook snel genoeg weg rennen.
Aah ok. Waarom die wedstrijd?quote:Op zondag 21 februari 2016 15:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik kijk naar Marseille - AS Saint Etienne
Doe je dit nou expres?quote:Op zondag 21 februari 2016 15:17 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Haha, window shopper (iemand die kijkt en niets koopt, red.)
watquote:Op zondag 21 februari 2016 15:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Zo bedoel ik het dan ook niet, ik moet zo nog even gaan hardlopen.quote:Op zondag 21 februari 2016 15:20 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nou, niet na een goeie workout hoor. Moet je maar eens proberen.. lekker hardgelopen, biertje pakken op terras en dan weg proberen te hollen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |