Omdat je dat zei.quote:Op zondag 21 februari 2016 14:11 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Zullen we het dan maar even duidelijk maken:
Ik ben geen vrouw of transgender!
Snap srs niet hoe sommigen daar uberhaupt bijkwamen btw.
quote:Op dinsdag 2 februari 2016 10:41 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
hoeveel mannen ken je die primer en wenkbrauwpoeder gebruiken?
quote:
quote:Op zondag 14 februari 2016 20:00 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Dacht dat dat toch onderhand wel duidelijk was.
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 17:25 schreef Ashqelon het volgende:
@Opso hoe kom je erbij dat ik geen vrouw ben?
gaat wel goed manquote:
Ook niet als je een hele broccoli eet?quote:Op zondag 21 februari 2016 14:06 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Ik zit eigenlijk nooit vol van groenten en al helemaal niet langdurig, vind het dan ook vreemd dat dat wordt aangeraden om die redenen.
Beetje respect voor de originele garde newbie.quote:Op zondag 21 februari 2016 14:08 schreef zeer het volgende:
[..]
ja maar jij bent verder echt een sukkeltje
les je dat yeahhquote:Op zondag 21 februari 2016 14:19 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hey, ik ben een cougarMaar les net dat je chick bent. nvm.
wow en je houdt van anale seks...quote:Op zondag 21 februari 2016 14:19 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Heb wel iets met oudere vrouwenquote:Op zondag 21 februari 2016 14:19 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
stuur je picca gr grquote:Op zondag 21 februari 2016 14:20 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Heb wel iets met oudere vrouwen.
Wait wut, een chick met een baard?
Wait wut impliceer je nu dat mn Turksheid iets te maken heeft met mn al dan niet veelvuldig gebruik maken van leugens?quote:Op zondag 21 februari 2016 14:19 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mi gado je liegt wel veel! Ben je toevallig ook Turks?
Nope, ik kan kofte en iskender eigenlijk ook min of meer onbeperkt eten maar zit na een halve pizza dan wel weer helemaal vol.quote:Op zondag 21 februari 2016 14:17 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ook niet als je een hele broccoli eet?
best, ik had ook wat griep verschijnselen laatst, het heerst op moment wel, mensen zijn ook gelijk 2 weken ziek en alles ;s .quote:Op zondag 21 februari 2016 14:17 schreef anti-loper het volgende:
[..]
gaat wel goed man
herstellende van een griepje
hoe gaat met jou ? :-)
plsquote:Op zondag 21 februari 2016 14:18 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Beetje respect voor de originele garde newbie.
Voorbeelden?quote:Op zondag 21 februari 2016 14:16 schreef zeer het volgende:
[..]
en omdat al z'n posts zo van een oud wijf hadden kunnen afkomen
hoe oud ben jij danquote:Op zondag 21 februari 2016 14:19 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
He jij was toch ook zogenaamd een vrouw.quote:Op zondag 21 februari 2016 14:17 schreef Catkiller het volgende:
Blijft toch alleen Conchita als optie over
Nee is echt zoquote:Op zondag 21 februari 2016 14:26 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
He jij was toch ook zogenaamd een vrouw.
Ja man.quote:Op zondag 21 februari 2016 14:24 schreef zeer het volgende:
[..]
best, ik had ook wat griep verschijnselen laatst, het heerst op moment wel, mensen zijn ook gelijk 2 weken ziek en alles ;s .
Braddie na doenquote:Op zondag 21 februari 2016 14:35 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Ja man.
Ik was er ook een weekje uit. Fok begint echt saai te worden man. Denk dat ik weer binnenkort foetsie ben voor een half jaar ofzo
ik deed het al voor braddiequote:
jawelquote:Op zondag 21 februari 2016 14:38 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Voor Braddie bestond Fok! nog niet.
jaquote:Op zondag 21 februari 2016 14:39 schreef Ashqelon het volgende:
Ik had vroeger lang haar voor een jongen en toen laten afknippen maar zit er aan te denken het weer lang te laten groeien.
Wil iemand pics voor advies?
pics in pm/dm graagquote:Op zondag 21 februari 2016 14:39 schreef Ashqelon het volgende:
Ik had vroeger lang haar voor een jongen en toen laten afknippen maar zit er aan te denken het weer lang te laten groeien.
Gwn opskeerquote:Op zondag 21 februari 2016 14:39 schreef Ashqelon het volgende:
en dan bovenkant langquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |