SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
moet waarschijnlijk nog door tot elf vanavond..quote:Op dinsdag 2 februari 2016 10:10 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wel vol te houden, nachtje doorhalen?
Of duik je straks nog je nest in?
Pics, wat ben je nou een man of vrouwquote:
Niks hosselboy hij is al van mij, beter stopt hij met hosselen van anderen of andersquote:
Vlak nadat dit gifje stopt dreef ze weg.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 10:24 schreef McNulty het volgende:
zo stel ik mij een meet tussen crip en krio voor
[ afbeelding ]
Strijder.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 10:23 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
moet waarschijnlijk nog door tot elf vanavond..
VOLGENDE TOPIC IS VOOR NG BTW VUILE TOPICKAPERS.
kun je texel zien liggen?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 10:23 schreef Dagoduck het volgende:
Carnaval onder de rivieren is vast leuk, maar hier zitten we zo noordelijk dat het gewoon allemaal zuiplappen met verkleedkleding zijn.
Daarvoor zit mijn dakraam aan de verkeerde kant.quote:
quote:Noel Gallagher stelt dat de muziek die hij tegenwoordig maakt wordt genegeerd. Erg vindt de oud-zanger van Oasis dit niet.
"Dat is waar ik op hoop: complete anonimiteit", vertelt hij in een interview met Rolling Stone. "Ik ben het zat om lastig te worden gevallen door mensen. Dat moet stoppen."
ik las textiel en dacht wat lult hij johquote:
In het zuiden ook hoor.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 10:23 schreef Dagoduck het volgende:
Carnaval onder de rivieren is vast leuk, maar hier zitten we zo noordelijk dat het gewoon allemaal zuiplappen met verkleedkleding zijn.
Hoe ga je maatje?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 10:29 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
In het zuiden ook hoor.
Heb er zin in
Dat denken er wel meerquote:Op dinsdag 2 februari 2016 10:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik las textiel en dacht wat lult hij joh
Ik zat net srs te twijvelen of ik niet beter het woord strijder kon gebruikenquote:Op dinsdag 2 februari 2016 10:26 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Strijder.
En idd ja. Gun me, G's
Twijvelenquote:Op dinsdag 2 februari 2016 10:41 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Ik zat net srs te twijvelen of ik niet beter het woord strijder kon gebruiken.
hoeveel mannen ken je die primer en wenkbrauwpoeder gebruikenquote:Op dinsdag 2 februari 2016 10:24 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Pics, wat ben je nou een man of vrouw
[..]
Niks hosselboy hij is al van mij, beter stopt hij met hosselen van anderen of anders
quote:Op dinsdag 2 februari 2016 10:42 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Ik spreek tegenwoordig amper Nederlands meer, cut me some slack.
Gewoon doen, altijd goed.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 10:41 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Ik zat net srs te twijvelen of ik niet beter het woord strijder kon gebruiken.
The Beatles zijn achteruit gegaan sinds de dood van Paul McCartney.quote:
carnavalquote:Op dinsdag 2 februari 2016 10:42 schreef Oberkullie het volgende:
Als ik ga carnavallen jat ik gewoon een OK set en een mondkapje uit het ziekenhuis
William Campbell heeft hem anders prima vervangenquote:Op dinsdag 2 februari 2016 10:44 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
The Beatles zijn achteruit gegaan sinds de dood van Paul McCartney.
Vind het ook niks hoorquote:
GEWELDIG DAT JE DE REFERENTIE BEGRIJPTquote:Op dinsdag 2 februari 2016 10:47 schreef HPLC het volgende:
[..]
William Campbell heeft hem anders prima vervangen
te druk, kut muziek, lompe dronken horkenquote:
Wat zei ze tegen je toen je dit tegen haar zei?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 10:48 schreef Opsonisatie het volgende:
Er is hier iemand afghanen aan het afkraken doordat ze zogenaamd niet goed Nederlands spreken maar je moet eens horen hoe zij praat...
"IK ZWEER JE MAN, ja man, wat iz dit man, ja toggg, want fucking dit dat blabla whuehahah"
Kapitein Anker manwijven stem heeft ze
Kapitein Ankerquote:Op dinsdag 2 februari 2016 10:48 schreef Opsonisatie het volgende:
Er is hier iemand afghanen aan het afkraken doordat ze zogenaamd niet goed Nederlands spreken maar je moet eens horen hoe zij praat...
"IK ZWEER JE MAN, ja man, wat iz dit man, ja toggg, want fucking dit dat blabla whuehahah"
quote:Op dinsdag 2 februari 2016 10:42 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Ik spreek tegenwoordig amper Nederlands meer, cut me some slack.
Al zijn de gitaarsolo's wel beter geworden met Jimi Hendrix erbij.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 10:44 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
The Beatles zijn achteruit gegaan sinds de dood van Paul McCartney.
Ze is niet mijn probleem ik zweer jequote:Op dinsdag 2 februari 2016 10:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat zei ze tegen je toen je dit tegen haar zei?
Ik kwam in mijn stamboom iemand tegen die heette Klaas Anker.quote:
opgegroeid in Nederland maar zodra ik de kans kreeg weggegaan voor werk, nu tijdelijk terug in verband met eventueel pensioen srs.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 10:46 schreef Opsonisatie het volgende:
Hey ash van waar ben jij dan, dat je amper NL spreekt
Ik vind het zelf wel een grappig complot, geloof er alleen helemaal geen reet vanquote:Op dinsdag 2 februari 2016 10:48 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
GEWELDIG DAT JE DE REFERENTIE BEGRIJPT.
dat ze een kut kangaroo isquote:Op dinsdag 2 februari 2016 10:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat zei ze tegen je toen je dit tegen haar zei?
jij verandert ook sneller van geslacht dan Bruce/Caitlyn jennerquote:Op dinsdag 2 februari 2016 10:49 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
opgegroeid in Nederland maar zodra ik de kans kreeg weggegaan voor werk, nu tijdelijk terug in verband met eventueel pensioen srs.
ben een man btw.
watquote:
Oh leek net zo..quote:Op dinsdag 2 februari 2016 10:49 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ze is niet mijn probleem ik zweer je
one love bruh.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 10:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
te druk, kut muziek, lompe dronken horken
die is toch maar een keer veranderd? ben nu srs btw dat gedoe was een catkillerparodie.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 10:49 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
jij verandert ook sneller van geslacht dan Bruce/Caitlyn jenner
kan jij wel goed abn praten dan?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 10:48 schreef Opsonisatie het volgende:
en dan zelf zeggen dat ze een kanker manwijven stem heeftquote:Op dinsdag 2 februari 2016 10:48 schreef Opsonisatie het volgende:
weet ik het ik verzin ook maar wat omdat ze dat toch niet deedquote:
Waar is hier en welke afkomst is die persoon?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 10:48 schreef Opsonisatie het volgende:
ik vertrouw je niet meer xxquote:Op dinsdag 2 februari 2016 10:51 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
die is toch maar een keer veranderd? ben nu srs btw dat gedoe was een catkillerparodie.
Zo ging ik mijn eerste carnavalquote:Op dinsdag 2 februari 2016 10:42 schreef Oberkullie het volgende:
Als ik ga carnavallen jat ik gewoon een OK set en een mondkapje uit het ziekenhuis
Trquote:Op dinsdag 2 februari 2016 10:51 schreef Matip het volgende:
[..]
en dan zelf zeggen dat ze een kanker manwijven stem heeft
ja maar die boeren die erop afkomen heb ik ook niet veel mee.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 10:48 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Vind het ook niks hoor![]()
Wel eens met een paar vrienden naar Lampegat geweest maar ik trek die hoempamuziek voor geen meter, haha.
een ware hell op aardequote:
dat heb ik met de meeste complotten alhoewel sommige overduidelijk wel waar zijn.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 10:49 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik vind het zelf wel een grappig complot, geloof er alleen helemaal geen reet van
oke ashquote:Op dinsdag 2 februari 2016 10:52 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
ja maar die boeren die erop afkomen heb ik ook niet veel mee.
TRquote:Op dinsdag 2 februari 2016 10:51 schreef Matip het volgende:
[..]
en dan zelf zeggen dat ze een kanker manwijven stem heeft
Beste feestje is huisfeestje of illegalequote:Op dinsdag 2 februari 2016 10:52 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
ja maar die boeren die erop afkomen heb ik ook niet veel mee.
quote:Op dinsdag 2 februari 2016 10:53 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Beste feestje is huisfeestje of illegale
quote:Op dinsdag 2 februari 2016 10:53 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
krakersfeestjes kunnen ook legend zijnquote:Op dinsdag 2 februari 2016 10:53 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik denk serieus dat dat nog steeds een Fylaxparodie is uit begin 2015quote:Op dinsdag 2 februari 2016 10:54 schreef PeZu het volgende:
wie zet er hier zoveel tr's dat hij zo gepariodieert wordt?
Nee want ik werkte op het hoofdkantoor, niet in het magazijn, die is in een andere stad.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 10:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
Heb je geen carnavalskleding uit het magazijn van bol.com gepikt Tardis?
Serieus ja? Wat een droeftoeter ben je dan zegquote:Op dinsdag 2 februari 2016 10:56 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik denk serieus dat dat nog steeds een Fylaxparodie is uit begin 2015
Er vielen toen veel bans omdat hij veel dingen TR'de in deze SC.
Hij is daarom ook nog steeds niet echt populair hier
TR crewbashquote:Op dinsdag 2 februari 2016 10:56 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik denk serieus dat dat nog steeds een Fylaxparodie is uit begin 2015
Er vielen toen veel bans omdat hij veel dingen TR'de in deze SC.
Hij is daarom ook nog steeds niet echt populair hier
en dat is nu fobo modquote:Op dinsdag 2 februari 2016 10:57 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Serieus ja? Wat een droeftoeter ben je dan zeg
quote:Op dinsdag 2 februari 2016 10:57 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Serieus ja? Wat een droeftoeter ben je dan zeg
quote:
Ik heb er twee weken geleden eentje gezet.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 10:58 schreef HPLC het volgende:
Ik heb volgens mij al maanden geen TR meer gezet
quote:Op dinsdag 2 februari 2016 10:58 schreef HPLC het volgende:
Ik heb volgens mij al maanden geen TR meer gezet
Blij dat je geen TR hebt gezet hoor.quote:
Heb wel Opa ge-dm'tquote:Op dinsdag 2 februari 2016 11:02 schreef Matip het volgende:
[..]
Blij dat je geen TR hebt gezet hoor.
Meng Xiang Xing Da Dangquote:Op dinsdag 2 februari 2016 11:09 schreef Crip het volgende:
ziet bij haar best cool uit zo'n hoed op dr hoofddoek.
Ga jij dat ook doen?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 11:09 schreef Crip het volgende:
Mogen ze hoofddoek in china of is dit koreaquote:Op dinsdag 2 februari 2016 11:09 schreef Crip het volgende:
Dat is China, ja blijkbaar. Zelf komt ze uit Maleisië.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 11:11 schreef Che_ het volgende:
[..]
Mogen ze hoofddoek in china of is dit korea
Het is wel echt heel erg hoorquote:Op dinsdag 2 februari 2016 11:09 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik begin langzamerhand een beetje het idee te krijgen dat iedereen gewoon een nieuw account heeftal die zogenaamde 'nieuwe' users, my ass
maar iedereen is bang om z'n anonimiteit te verliezen
![]()
Excluding Ash maar daar heb ik begrip voor
Daar moet ik ook nog eens heen. Maleisiëquote:Op dinsdag 2 februari 2016 11:13 schreef Crip het volgende:
[..]
Dat is China, ja blijkbaar. Zelf komt ze uit Maleisië.
Kan je raden wie ik vroeger was?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 11:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Het is wel echt heel erg hoorald ie gebruikers die niet durven te melden wat voor namen ze hiervoor hadden maar die echt alles mee hebben gekregen en op hun manier nu pas een gebruiker aan hebben gemaakt
kansloos.
Wil ik ook, lijkt me een mooi land. Aziatisch maar Islamitisch.. echt easy om daar te eten. /fattythoughtsquote:Op dinsdag 2 februari 2016 11:14 schreef Che_ het volgende:
[..]
Daar moet ik ook nog eens heen. Maleisië
Schenkstroop?quote:
Eet jij alleen halal?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 11:15 schreef Crip het volgende:
[..]
Wil ik ook, lijkt me een mooi land. Aziatisch maar Islamitisch.. echt easy om daar te eten. /fattythoughts
Meestal wel, soms slip ik en eet ik bij kfc en haat ik mezelf erna.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 11:17 schreef Che_ het volgende:
[..]
Eet jij alleen halal?
Ook mooie natuur. En Malediven
wat vind je van hfc? bestaat srs btw.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 11:19 schreef Crip het volgende:
[..]
Meestal wel, soms slip ik en eet ik bij kfc en haat ik mezelf erna.
Ja indeed, wil echt even weg uit Nederland mayne.
Idd. Fuck hun. Lekker posten op eerste account tochquote:Op dinsdag 2 februari 2016 11:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Het is wel echt heel erg hoorald ie gebruikers die niet durven te melden wat voor namen ze hiervoor hadden maar die echt alles mee hebben gekregen en op hun manier nu pas een gebruiker aan hebben gemaakt
kansloos.
Gaan we samenquote:Op dinsdag 2 februari 2016 11:19 schreef Crip het volgende:
[..]
lolquote:
Mijn vrienden eten ook gewoon bij de KFC terwijl ze weten dat het niet halal is. Ze zeggen dan dat ze gaan doen hoe hun ouders hun hebben opgevoed. Dat kunnen ze niet ineens afwijken.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 11:19 schreef Crip het volgende:
[..]
Heet dat ook echt zo? Ken ik niet, ik woon in Limburg hebben we hie rniet. In rotterdam eet ik wel vaker bij Chickenspot dat vind ik lekkerder dan kfc eigenlijk en halalquote:Op dinsdag 2 februari 2016 11:20 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
wat vind je van hfc? bestaat srs btw.
Ja, waarom je als een dick gedragen en dan opnieuw proberen met een masker op? op internet?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 11:20 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Idd. Fuck hun. Lekker posten op eerste account toch
Die is alleen in Westquote:Op dinsdag 2 februari 2016 11:20 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
wat vind je van hfc? bestaat srs btw.
kfc is nu niet meer halal in nederland maar was het vroeger wel en is het in veel landen nog steeds.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 11:21 schreef rOzjni het volgende:
[..]
Mijn vrienden eten ook gewoon bij de KFC terwijl ze weten dat het niet halal is. Ze zeggen dan dat ze gaan doen hoe hun ouders hun hebben opgevoed. Dat kunnen ze niet ineens afwijken.
hoe dan ook kfc is echt lekker hoor
ja kloptquote:Op dinsdag 2 februari 2016 11:22 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
kfc is nu niet meer halal in nederland maar was het vroeger wel en is het in veel landen nog steeds.
Boks Gquote:Op dinsdag 2 februari 2016 11:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, waarom je als een dick gedragen en dan opnieuw proberen met een masker op? op internet?bange betas
zo werkt het leven niet.
Helaas voeden de meeste mensen dit soort mongooltjes wel.. zoals je hier ook ziet en dan blijven ze terug komen.quote:
ja echt is zels een artikel over op metro.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 11:21 schreef Crip het volgende:
[..]
Heet dat ook echt zo? Ken ik niet, ik woon in Limburg hebben we hie rniet. In rotterdam eet ik wel vaker bij Chickenspot dat vind ik lekkerder dan kfc eigenlijk en halal
Was ik dat?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 11:25 schreef madeliefff het volgende:
Ik heb 1 keer een TR gedaan. Dat was omdat iemand mijn topic gekaapt had haha![]()
ik was mad
hahahaha moest even hardop lachenquote:Op dinsdag 2 februari 2016 11:25 schreef HPLC het volgende:
[..]
Jij gaat eerst maar eens werken bij de AH
maar je herkent ze ook regelmatig aan hun manier van postenquote:Op dinsdag 2 februari 2016 11:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Helaas voeden de meeste mensen dit soort mongooltjes wel.. zoals je hier ook ziet en dan blijven ze terug komen.
Turken zijn echt goed in het starten van zulke dingenquote:Op dinsdag 2 februari 2016 11:25 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
ja echt is zels een artikel over op metro.
http://m.metronieuws.nl/n(...)sterdam-en-nederland
heyquote:Op dinsdag 2 februari 2016 11:25 schreef madeliefff het volgende:
Ik heb 1 keer een TR gedaan. Dat was omdat iemand mijn topic gekaapt had haha![]()
ik was mad
Ja idd. Leuk om ze dan te negeren... gaan ze vaak nog harder schreeuwen en roepen om aandacht.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 11:26 schreef madeliefff het volgende:
[..]
maar je herkent ze ook regelmatig aan hun manier van posten
hebben mods überhaupt iets tegen je gezegd? Vast niet:pquote:Op dinsdag 2 februari 2016 11:30 schreef HPLC het volgende:
[..]
Goede tijd, kan topic helaas niet terugvinden
Nee, heb nog nooit een waarschuwing gehadquote:Op dinsdag 2 februari 2016 11:31 schreef madeliefff het volgende:
[..]
hebben mods überhaupt iets tegen je gezegd? Vast niet:p
Knapquote:Op dinsdag 2 februari 2016 11:34 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nee, heb nog nooit een waarschuwing gehad
goed bezig. K ga zo naar een vriendin, vandaag vrij.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 11:31 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
De was, opruimen, stagebedrijf spammen voor data voor m'n scriptie. Dat soort dingetjes. Jij?
ahwwww. Als ik daarbij kan helpen moet je t maar zeggenquote:Op dinsdag 2 februari 2016 11:34 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nee, heb nog nooit een waarschuwing gehad
Waar moet ik zijn?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 11:39 schreef madeliefff het volgende:
[..]
goed bezig. K ga zo naar een vriendin, vandaag vrij.
Bedankt voor het aanbodquote:Op dinsdag 2 februari 2016 11:39 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ahwwww. Als ik daarbij kan helpen moet je t maar zeggen
Wat, het gebruiken van andermans ideeën?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 11:26 schreef Crip het volgende:
[..]
Turken zijn echt goed in het starten van zulke dingen
Dat kan niet meer mis danquote:Op dinsdag 2 februari 2016 11:42 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nou, die heb ik ooit een hand gegevenRemlof ook haha
En dan toch nog zo'n lange ban krijgen.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 11:42 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nou, die heb ik ooit een hand gegevenRemlof ook haha
?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 11:46 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nou ja, remlof heeft permban, dus dat weet ik niet
Of zou het zo zijn dat Yvonne iedereen die haar een hand heeft gezien keihard weert?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 11:46 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nou ja, remlof heeft permban, dus dat weet ik niet
Dit inderdaad.quote:
Ik weet niet precies hoe en wat, maar volgens mij vond remlof het allemaal niet zo leuk dat fylax berichten voor de fp mocht schrijven.quote:
Is hij dat?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 11:51 schreef Chai het volgende:
Oh sinds januari zit hij op FOK! onder Gutmensch
Zullen allemaal wel positief zijn toch?quote:
Ik zie het, nou ja, problem solvedquote:Op dinsdag 2 februari 2016 11:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Wie noemt zichzelf anders remlof op Wordfeud
Ik denk het overgrote deel wel, ja. Kan het verder niet zien.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 11:53 schreef Matip het volgende:
[..]
Zullen allemaal wel positief zijn toch?
Heb geholpen. Geen dankquote:
Wie heeft je username en ww dan?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 11:57 schreef NoelGallagher het volgende:
Er is ooit iemand geweest die op via mijn account iets fucking ranzigs in het fobo van Danny heeft gezet![]()
srs, was ik echt niet. Als ik het wel echt was, had ik wel de cojones om te zeggen dat ik het was
Frozen-assassin = Catkiller?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 12:00 schreef Chai het volgende:
NWS / Fransman tot twee jaar cel wegens gruwelijke kattenmoord
Ik las Frassman.
Gewoon de resolutie van je RDP-sessie aanpassenquote:Op dinsdag 2 februari 2016 12:07 schreef NoelGallagher het volgende:
Zit ik in 3 terminal servers te werken. Ik wil een 2de beeldscherm
Jeetjequote:Op dinsdag 2 februari 2016 12:00 schreef Chai het volgende:
NWS / Fransman tot twee jaar cel wegens gruwelijke kattenmoord
Ik las Frassman.
neger wat?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 12:08 schreef Matip het volgende:
[..]
Gewoon de resolutie van je RDP-sessie aanpassen
Je zit in 3 terminal servers maar je weet niet wat een rdp sessie is?quote:
vogeltjesdansquote:Op dinsdag 2 februari 2016 12:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je zit in 3 terminal servers maar je weet niet wat een rdp sessie is?
Dat stuk ongeluk ook al een tijdje niet gezien.quote:
mooiquote:Op dinsdag 2 februari 2016 12:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat stuk ongeluk ook al een tijdje niet gezien.
ja, best lekker welquote:Op dinsdag 2 februari 2016 12:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zoiets jaquote:Op dinsdag 2 februari 2016 12:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je zit in 3 terminal servers maar je weet niet wat een rdp sessie is?
Is dit Dima?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 12:30 schreef MAHL het volgende:
R&P / Te slimme meiden - erg onzeker
The fuck
Trol, ruik ik vanaf hierquote:Op dinsdag 2 februari 2016 12:30 schreef MAHL het volgende:
The fuck
Niet meer na die vage opmerking van hem over Irakquote:Op dinsdag 2 februari 2016 12:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 2 februari 2016 12:30 schreef MAHL het volgende:
The fuck
Is hij naar Irak?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 12:32 schreef HPLC het volgende:
[..]
Niet meer na die vage opmerking van hem over Irak
quote:
Laat maar, ik heb alweer gelogen, hij was alweer terug.quote:Maar waarom zou dat gezin nu wel ineens uit irak (irak? De dreiging van IS komt toch uit syrie? Het waren toch geen meereizigers uit andere landen? Toch? TOCH???) kunnen wegvliegen? Waarom krijgt dat hele gezin nu wel een visum? En waarom moet dat naar Nederland? Een korte vlucht naar het ook al veilige Turkije kost veel minder.
dacht ook dat dit een nieuw erno account was, maar blijkt toch al langer te bestaanquote:Op dinsdag 2 februari 2016 12:40 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Duidelijk een trol van jantje-vertonghen? Of Erno-Be. Een van die twee kneuzen.
Symboolpolitiekquote:Op dinsdag 2 februari 2016 12:42 schreef NoelGallagher het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)t-voor-vrouwen.dhtml
Lekker een slag verliezen omdat de commandant een nagel gebroken heeft
Prioriteiten tochquote:Op dinsdag 2 februari 2016 12:42 schreef NoelGallagher het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)t-voor-vrouwen.dhtml
Lekker een slag verliezen omdat de commandant een nagel gebroken heeft
wat hardquote:Op dinsdag 2 februari 2016 12:46 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ja doe maar en als je van spijt komt uithuilen in de groepsapp keer ik je de rug toe
sang, koud zegquote:Op dinsdag 2 februari 2016 12:46 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ja doe maar en als je van spijt komt uithuilen in de groepsapp keer ik je de rug toe
lelijk, terwijl ik je zo hard troost met jouw flaterquote:Op dinsdag 2 februari 2016 12:46 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ik voel je pijnquote:Op dinsdag 2 februari 2016 12:48 schreef MAHL het volgende:
Godverdetiefus middenin de pauze belt een klant op, kwartier vernaggelt.
Wat flater hou je smoel man vogelverschrikkerquote:Op dinsdag 2 februari 2016 12:49 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
lelijk, terwijl ik je zo hard troost met jouw flater
Hoe ga jij daar mee om dan. Langer pauze houden?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 12:49 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik voel je pijnkut is dat he.
Ik wel, maar daar doen ze hier totaal niet moeilijk overquote:Op dinsdag 2 februari 2016 12:51 schreef MAHL het volgende:
[..]
Hoe ga jij daar mee om dan. Langer pauze houden?
Doe eens lief.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 12:51 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Wat flater hou je smoel man vogelverschrikker
was fa2 zei toch dat ik het leuk vond xxquote:Op dinsdag 2 februari 2016 12:51 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Wat flater hou je smoel man vogelverschrikker
dompie.quote:
quote:
Wel prima iddquote:
Iets gemist?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 12:32 schreef HPLC het volgende:
[..]
Niet meer na die vage opmerking van hem over Irak
Lijkt me logisch toch, mag je daar dan niet gewoon zelf je tijd indelen...quote:Op dinsdag 2 februari 2016 12:51 schreef MAHL het volgende:
[..]
Nou, tijdens m'n pauze zit ik gewoon op m'n plek. kan pauze houden wanneer ik wil.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 12:51 schreef MAHL het volgende:
[..]
Dus de wetten der natuur zo tegen jou van hey dat kan zomaar niet, die deur en muur zijn solide!!quote:Op dinsdag 2 februari 2016 13:11 schreef NoelGallagher het volgende:
Loop ik net de Lidl in, kom ik er halvewege de winkel achter dat ie gesloten is
Gesloten om 13.11?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 13:11 schreef NoelGallagher het volgende:
Loop ik net de Lidl in, kom ik er halvewege de winkel achter dat ie gesloten is
Vogeltjesdans dacht dat IS alleen in Syrië zat en niet in Irak en vond het dus vreemd dat mensen vluchten uit Irakquote:
Ja, er komt zo'n bakkerij in de Lidl hier op het industrieterrein. Deuren waren gewoon open, want al die werklui moeten er wel in en uit. Lette ik even niet opquote:Op dinsdag 2 februari 2016 13:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dus de wetten der natuur zo tegen jou van hey dat kan zomaar niet, die deur en muur zijn solide!!
Is wel heel chill btw als je een goeie bakker in de lidl hebt. Hebben we hier ookquote:Op dinsdag 2 februari 2016 13:17 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, er komt zo'n bakkerij in de Lidl hier op het industrieterrein. Deuren waren gewoon open, want al die werklui moeten er wel in en uit. Lette ik even niet op
Wat een lulquote:Op dinsdag 2 februari 2016 13:15 schreef HPLC het volgende:
[..]
Vogeltjesdans dacht dat IS alleen in Syrië zat en niet in Irak en vond het dus vreemd dat mensen vluchten uit Irak
Jeetje zeg, ergens anders verder eten was geen optie?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 13:20 schreef Oberkullie het volgende:
Nou ik heb nou weer iets meegemaakt buiten. Zat op het perron ff een broodje te eten van de AH to go, komt er een vieze tokkie een meter bij me vandaan staan roken![]()
Heb boos gekeken en mijn broodje weer ingepakt.
Inderdaad. Een goedkoop alternatief voor de dure broodjeszaken hierquote:Op dinsdag 2 februari 2016 13:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is wel heel chill btw als je een goeie bakker in de lidl hebt. Hebben we hier ook
[..]
Wat een lul
Dat dit kan in Nederland.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 13:22 schreef RockNijntje het volgende:
Omg wij hebben ook een goede bakker in de Lidl. Komt wel erg dichtbij nu.
Waren geen bankjes meer en ik kan niet staand etenquote:Op dinsdag 2 februari 2016 13:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jeetje zeg, ergens anders verder eten was geen optie?
Spastisch?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 13:24 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Waren geen bankjes meer en ik kan niet staand eten
wij hebben geeneens een lidlquote:Op dinsdag 2 februari 2016 13:22 schreef RockNijntje het volgende:
Omg wij hebben ook een goede bakker in de Lidl. Komt wel erg dichtbij nu.
Het is al heel wat dat ze buiten komt, push haar nou niet meteen zo hard.quote:
Je kan niet staand etenquote:Op dinsdag 2 februari 2016 13:24 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Waren geen bankjes meer en ik kan niet staand eten
Push it to the limit!quote:Op dinsdag 2 februari 2016 13:25 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Het is al heel wat dat ze buiten komt, push haar nou niet meteen zo hard.
Kom dp regelmatig tegen inderdaad.quote:
volgende stap is heroïnequote:Op dinsdag 2 februari 2016 13:27 schreef RockNijntje het volgende:
Ben nu staand aan het eten omdat mijn moeder een demonenbui heeft en ik de woonkamer niet in durf. #rip
wat heb je gedaan?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 13:27 schreef RockNijntje het volgende:
Ben nu staand aan het eten omdat mijn moeder een demonenbui heeft en ik de woonkamer niet in durf. #rip
Oh. Nou ja, moet zij weten.quote:
Niets verkeerds en m'n pa ook niet. Dit gebeurt gewoon wel eensquote:
Hele zakken nog warme verse broodjes met pitjes en nootjes etc. voor een paar cent.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 13:22 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Inderdaad. Een goedkoop alternatief voor de dure broodjeszaken hier
De appel valt niet ver van de boom.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 13:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh. Nou ja, moet zij weten.
[..]
Niets verkeerds en m'n pa ook niet. Dit gebeurt gewoon wel eens. We gaan dan altijd maar naar een andere ruimte dan waar zij is en zien wel wanneer ze weer toenadering zoekt
.
is ze in de overgang?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 13:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[..]
Niets verkeerds en m'n pa ook niet. Dit gebeurt gewoon wel eens. We gaan dan altijd maar naar een andere ruimte dan waar zij is en zien wel wanneer ze weer toenadering zoekt
.
Is je vader bang voorr je moeder?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 13:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[..]
.
Afvoerput van FOKquote:Op dinsdag 2 februari 2016 13:33 schreef hoink581 het volgende:
Nooit in NWS posten. Godverdomme wat een achterlijke mongolen zitten daar.
Begin vaak de dag met NWS lezenquote:Op dinsdag 2 februari 2016 13:33 schreef hoink581 het volgende:
Inderdaad, veel van die kansloze rukkers die graag ministers van defensie zouden gevenquote:Op dinsdag 2 februari 2016 13:33 schreef hoink581 het volgende:
Neh. Het is normaal dat dit eens in de drie/vier maanden gebeurt. Ik weet het ook allemaal niet. Vrouwenquote:
Ben jij bang voor je vader en moeder?quote:
Ze wil jou wel insmeren met Chroom-6quote:Op dinsdag 2 februari 2016 13:34 schreef 2NutZ het volgende:
Ik zou haar zo hard doen he
[ afbeelding ]
Mag wel.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 13:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ze wil jou wel insmeren met Chroom-6
Hahahaha wauw.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 13:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ze wil jou wel insmeren met Chroom-6
Aldus miss 24/7 pms.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 13:38 schreef Stimorol- het volgende:
Mannen die ziek worden zijn echt zo irritant.
Ze worden ziek van jouquote:Op dinsdag 2 februari 2016 13:38 schreef Stimorol- het volgende:
Mannen worden niet ziek.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 13:38 schreef Stimorol- het volgende:
Wedmaar kilquote:Op dinsdag 2 februari 2016 13:51 schreef Neverknown het volgende:
Ik net in pyjama, post halen je weet zelf....
Zegt die vrouw. ''en in de pyjama... moet je ziek worden meid?!''
a bitch ik zit 24/7 in pyjama :S
#besef
quote:
WAT ERRUGquote:
Volgens mij komt ze hier regelmatig voor een orgie met de marinelui.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 13:34 schreef 2NutZ het volgende:
Ik zou haar zo hard doen he
[ afbeelding ]
supquote:Op dinsdag 2 februari 2016 14:02 schreef 2NutZ het volgende:
wijo wat er nu weer gebeurde...echt onmogelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |