Begin vaak de dag met NWS lezenquote:Op dinsdag 2 februari 2016 13:33 schreef hoink581 het volgende:
Nooit in NWS posten. Godverdomme wat een achterlijke mongolen zitten daar.
Inderdaad, veel van die kansloze rukkers die graag ministers van defensie zouden gevenquote:Op dinsdag 2 februari 2016 13:33 schreef hoink581 het volgende:
Nooit in NWS posten. Godverdomme wat een achterlijke mongolen zitten daar.
Neh. Het is normaal dat dit eens in de drie/vier maanden gebeurt. Ik weet het ook allemaal niet. Vrouwenquote:
Ben jij bang voor je vader en moeder?quote:
Ze wil jou wel insmeren met Chroom-6quote:Op dinsdag 2 februari 2016 13:34 schreef 2NutZ het volgende:
Ik zou haar zo hard doen he
[ afbeelding ]
Mag wel.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 13:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ze wil jou wel insmeren met Chroom-6
Hahahaha wauw.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 13:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ze wil jou wel insmeren met Chroom-6
Aldus miss 24/7 pms.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 13:38 schreef Stimorol- het volgende:
Mannen die ziek worden zijn echt zo irritant.
Ze worden ziek van jouquote:Op dinsdag 2 februari 2016 13:38 schreef Stimorol- het volgende:
Mannen worden niet ziek.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 13:38 schreef Stimorol- het volgende:
Wedmaar kilquote:Op dinsdag 2 februari 2016 13:51 schreef Neverknown het volgende:
Ik net in pyjama, post halen je weet zelf....
Zegt die vrouw. ''en in de pyjama... moet je ziek worden meid?!''
a bitch ik zit 24/7 in pyjama :S
#besef
quote:
WAT ERRUGquote:
Volgens mij komt ze hier regelmatig voor een orgie met de marinelui.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 13:34 schreef 2NutZ het volgende:
Ik zou haar zo hard doen he
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |