is ze in de overgang?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 13:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh. Nou ja, moet zij weten.
[..]
Niets verkeerds en m'n pa ook niet. Dit gebeurt gewoon wel eens. We gaan dan altijd maar naar een andere ruimte dan waar zij is en zien wel wanneer ze weer toenadering zoekt
.
Is je vader bang voorr je moeder?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 13:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh. Nou ja, moet zij weten.
[..]
Niets verkeerds en m'n pa ook niet. Dit gebeurt gewoon wel eens. We gaan dan altijd maar naar een andere ruimte dan waar zij is en zien wel wanneer ze weer toenadering zoekt
.
Afvoerput van FOKquote:Op dinsdag 2 februari 2016 13:33 schreef hoink581 het volgende:
Nooit in NWS posten. Godverdomme wat een achterlijke mongolen zitten daar.
Begin vaak de dag met NWS lezenquote:Op dinsdag 2 februari 2016 13:33 schreef hoink581 het volgende:
Inderdaad, veel van die kansloze rukkers die graag ministers van defensie zouden gevenquote:Op dinsdag 2 februari 2016 13:33 schreef hoink581 het volgende:
Neh. Het is normaal dat dit eens in de drie/vier maanden gebeurt. Ik weet het ook allemaal niet. Vrouwenquote:
Ben jij bang voor je vader en moeder?quote:
Ze wil jou wel insmeren met Chroom-6quote:Op dinsdag 2 februari 2016 13:34 schreef 2NutZ het volgende:
Ik zou haar zo hard doen he
[ afbeelding ]
Mag wel.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 13:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ze wil jou wel insmeren met Chroom-6
Hahahaha wauw.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 13:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ze wil jou wel insmeren met Chroom-6
Aldus miss 24/7 pms.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 13:38 schreef Stimorol- het volgende:
Mannen die ziek worden zijn echt zo irritant.
Ze worden ziek van jouquote:Op dinsdag 2 februari 2016 13:38 schreef Stimorol- het volgende:
Mannen worden niet ziek.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 13:38 schreef Stimorol- het volgende:
Wedmaar kilquote:Op dinsdag 2 februari 2016 13:51 schreef Neverknown het volgende:
Ik net in pyjama, post halen je weet zelf....
Zegt die vrouw. ''en in de pyjama... moet je ziek worden meid?!''
a bitch ik zit 24/7 in pyjama :S
#besef
quote:
WAT ERRUGquote:
Volgens mij komt ze hier regelmatig voor een orgie met de marinelui.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 13:34 schreef 2NutZ het volgende:
Ik zou haar zo hard doen he
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |