SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
moet waarschijnlijk nog door tot elf vanavond..quote:Op dinsdag 2 februari 2016 10:10 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wel vol te houden, nachtje doorhalen?
Of duik je straks nog je nest in?
Pics, wat ben je nou een man of vrouwquote:
Niks hosselboy hij is al van mij, beter stopt hij met hosselen van anderen of andersquote:
Vlak nadat dit gifje stopt dreef ze weg.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 10:24 schreef McNulty het volgende:
zo stel ik mij een meet tussen crip en krio voor
[ afbeelding ]
Strijder.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 10:23 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
moet waarschijnlijk nog door tot elf vanavond..
VOLGENDE TOPIC IS VOOR NG BTW VUILE TOPICKAPERS.
kun je texel zien liggen?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 10:23 schreef Dagoduck het volgende:
Carnaval onder de rivieren is vast leuk, maar hier zitten we zo noordelijk dat het gewoon allemaal zuiplappen met verkleedkleding zijn.
Daarvoor zit mijn dakraam aan de verkeerde kant.quote:
quote:Noel Gallagher stelt dat de muziek die hij tegenwoordig maakt wordt genegeerd. Erg vindt de oud-zanger van Oasis dit niet.
"Dat is waar ik op hoop: complete anonimiteit", vertelt hij in een interview met Rolling Stone. "Ik ben het zat om lastig te worden gevallen door mensen. Dat moet stoppen."
ik las textiel en dacht wat lult hij johquote:
In het zuiden ook hoor.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 10:23 schreef Dagoduck het volgende:
Carnaval onder de rivieren is vast leuk, maar hier zitten we zo noordelijk dat het gewoon allemaal zuiplappen met verkleedkleding zijn.
Hoe ga je maatje?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 10:29 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
In het zuiden ook hoor.
Heb er zin in
Dat denken er wel meerquote:Op dinsdag 2 februari 2016 10:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik las textiel en dacht wat lult hij joh
Ik zat net srs te twijvelen of ik niet beter het woord strijder kon gebruikenquote:Op dinsdag 2 februari 2016 10:26 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Strijder.
En idd ja. Gun me, G's
Twijvelenquote:Op dinsdag 2 februari 2016 10:41 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Ik zat net srs te twijvelen of ik niet beter het woord strijder kon gebruiken.
hoeveel mannen ken je die primer en wenkbrauwpoeder gebruikenquote:Op dinsdag 2 februari 2016 10:24 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Pics, wat ben je nou een man of vrouw
[..]
Niks hosselboy hij is al van mij, beter stopt hij met hosselen van anderen of anders
quote:Op dinsdag 2 februari 2016 10:42 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Ik spreek tegenwoordig amper Nederlands meer, cut me some slack.
Gewoon doen, altijd goed.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 10:41 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Ik zat net srs te twijvelen of ik niet beter het woord strijder kon gebruiken.
The Beatles zijn achteruit gegaan sinds de dood van Paul McCartney.quote:
carnavalquote:Op dinsdag 2 februari 2016 10:42 schreef Oberkullie het volgende:
Als ik ga carnavallen jat ik gewoon een OK set en een mondkapje uit het ziekenhuis
William Campbell heeft hem anders prima vervangenquote:Op dinsdag 2 februari 2016 10:44 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
The Beatles zijn achteruit gegaan sinds de dood van Paul McCartney.
Vind het ook niks hoorquote:
GEWELDIG DAT JE DE REFERENTIE BEGRIJPTquote:Op dinsdag 2 februari 2016 10:47 schreef HPLC het volgende:
[..]
William Campbell heeft hem anders prima vervangen
te druk, kut muziek, lompe dronken horkenquote:
Wat zei ze tegen je toen je dit tegen haar zei?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 10:48 schreef Opsonisatie het volgende:
Er is hier iemand afghanen aan het afkraken doordat ze zogenaamd niet goed Nederlands spreken maar je moet eens horen hoe zij praat...
"IK ZWEER JE MAN, ja man, wat iz dit man, ja toggg, want fucking dit dat blabla whuehahah"
Kapitein Anker manwijven stem heeft ze
Kapitein Ankerquote:Op dinsdag 2 februari 2016 10:48 schreef Opsonisatie het volgende:
Er is hier iemand afghanen aan het afkraken doordat ze zogenaamd niet goed Nederlands spreken maar je moet eens horen hoe zij praat...
"IK ZWEER JE MAN, ja man, wat iz dit man, ja toggg, want fucking dit dat blabla whuehahah"
quote:Op dinsdag 2 februari 2016 10:42 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Ik spreek tegenwoordig amper Nederlands meer, cut me some slack.
Al zijn de gitaarsolo's wel beter geworden met Jimi Hendrix erbij.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 10:44 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
The Beatles zijn achteruit gegaan sinds de dood van Paul McCartney.
Ze is niet mijn probleem ik zweer jequote:Op dinsdag 2 februari 2016 10:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat zei ze tegen je toen je dit tegen haar zei?
Ik kwam in mijn stamboom iemand tegen die heette Klaas Anker.quote:
opgegroeid in Nederland maar zodra ik de kans kreeg weggegaan voor werk, nu tijdelijk terug in verband met eventueel pensioen srs.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 10:46 schreef Opsonisatie het volgende:
Hey ash van waar ben jij dan, dat je amper NL spreekt
Ik vind het zelf wel een grappig complot, geloof er alleen helemaal geen reet vanquote:Op dinsdag 2 februari 2016 10:48 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
GEWELDIG DAT JE DE REFERENTIE BEGRIJPT.
dat ze een kut kangaroo isquote:Op dinsdag 2 februari 2016 10:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat zei ze tegen je toen je dit tegen haar zei?
jij verandert ook sneller van geslacht dan Bruce/Caitlyn jennerquote:Op dinsdag 2 februari 2016 10:49 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
opgegroeid in Nederland maar zodra ik de kans kreeg weggegaan voor werk, nu tijdelijk terug in verband met eventueel pensioen srs.
ben een man btw.
watquote:
Oh leek net zo..quote:Op dinsdag 2 februari 2016 10:49 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ze is niet mijn probleem ik zweer je
one love bruh.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 10:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
te druk, kut muziek, lompe dronken horken
die is toch maar een keer veranderd? ben nu srs btw dat gedoe was een catkillerparodie.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 10:49 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
jij verandert ook sneller van geslacht dan Bruce/Caitlyn jenner
kan jij wel goed abn praten dan?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 10:48 schreef Opsonisatie het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |