Zullen we dat samen worden en dan hippe feestjes houden in een bejaardenhuis waardoor we gedreigd worden om weggestuurd te worden?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 10:08 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die krijg ik pas na mijn 25e hoop ik. Ik heb één doel in het leven. 100 worden.
Een forum voor wat 16 jaar geleden jongeren waren.quote:
quote:Op dinsdag 2 februari 2016 10:09 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik hou van jou Matip.
En ook van Chai.
toen ook al nietquote:Op dinsdag 2 februari 2016 10:10 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Een forum wat voor 16 jaar geleden jongeren waren.
Ik loop tegen die tijd nog 4 keer per jaar de marathon.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 10:09 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
100 worden![]()
Dan lig ik hopelijk allang bij m'n nabestaanden op de schoorsteenmantel in zo'n mooi potje.
Goed idee.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 10:09 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zullen we dat samen worden en dan hippe feestjes houden in een bejaardenhuis waardoor we gedreigd worden om weggestuurd te worden?
En onder welke kloon heb je al die jaren gepost?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 10:10 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Beetje rellen, beetje baggeren, beetje dit beetje dat.
Was permban maar Danny begon 2016 goed
Ik ben hier over 7 jaar nog hoorquote:Op dinsdag 2 februari 2016 10:11 schreef Opsonisatie het volgende:
Best wel apart eigenlijk dat er mensen van 16 jaar geleden hier nog steeds rondhangen
Heb paar keer een kloon aangemaakt maar voordat ik kon posten was ik alweer gebandquote:Op dinsdag 2 februari 2016 10:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
En onder welke kloon heb je al die jaren gepost?
quote:Op dinsdag 2 februari 2016 10:12 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik ben hier over 7 jaar nog hoor
Nee, dat weet ik niet. Hoop het niet
Wedden van nietquote:Op dinsdag 2 februari 2016 10:13 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]zal je postduif sturen als je nergens te bekennen bent.
Ik ga na tentamenweek weer weg denk ik
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |