Hoe durf je!quote:
quote:Op dinsdag 2 februari 2016 10:16 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik moet eigenlijk ook maar ik vertrouw die tatta kappers niet. 1x gegaan en toen waren m'n krullen schots en scheef geknipt gvd
Hoeoeoeoeoe kunnen mensen dit mooi vinden.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 10:16 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik blijf dit echt weerzinwekkend vinden
Dan had je naar een fatsoenlijke kapper moeten gaan.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 10:16 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik moet eigenlijk ook maar ik vertrouw die tatta kappers niet. 1x gegaan en toen waren m'n krullen schots en scheef geknipt gvd
niet naar ronnie op de albert cuyp gaanquote:Op dinsdag 2 februari 2016 10:16 schreef Opsonisatie het volgende:
Heb je zulk lang haar of?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 10:18 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ben in december naar de kapper geweest om bij te punten. Daarvoor was het januari
Bij mij heeft ze het precies gedaan zoals ik het wilde maar er is zoveel afquote:Op dinsdag 2 februari 2016 10:16 schreef Opsonisatie het volgende:
Yep, sinds vorig jaar, ben er niet ontevreden mee.quote:
hey hosselboy030quote:
T moet je staan hequote:Op dinsdag 2 februari 2016 10:20 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Yep, sinds vorig jaar, ben er niet ontevreden mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |