ja kloptquote:Op dinsdag 2 februari 2016 11:22 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
kfc is nu niet meer halal in nederland maar was het vroeger wel en is het in veel landen nog steeds.
Boks Gquote:Op dinsdag 2 februari 2016 11:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, waarom je als een dick gedragen en dan opnieuw proberen met een masker op? op internet?bange betas
zo werkt het leven niet.
Helaas voeden de meeste mensen dit soort mongooltjes wel.. zoals je hier ook ziet en dan blijven ze terug komen.quote:
ja echt is zels een artikel over op metro.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 11:21 schreef Crip het volgende:
[..]
Heet dat ook echt zo? Ken ik niet, ik woon in Limburg hebben we hie rniet. In rotterdam eet ik wel vaker bij Chickenspot dat vind ik lekkerder dan kfc eigenlijk en halal
Was ik dat?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 11:25 schreef madeliefff het volgende:
Ik heb 1 keer een TR gedaan. Dat was omdat iemand mijn topic gekaapt had haha![]()
ik was mad
hahahaha moest even hardop lachenquote:Op dinsdag 2 februari 2016 11:25 schreef HPLC het volgende:
[..]
Jij gaat eerst maar eens werken bij de AH
maar je herkent ze ook regelmatig aan hun manier van postenquote:Op dinsdag 2 februari 2016 11:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Helaas voeden de meeste mensen dit soort mongooltjes wel.. zoals je hier ook ziet en dan blijven ze terug komen.
Turken zijn echt goed in het starten van zulke dingenquote:Op dinsdag 2 februari 2016 11:25 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
ja echt is zels een artikel over op metro.
http://m.metronieuws.nl/n(...)sterdam-en-nederland
heyquote:Op dinsdag 2 februari 2016 11:25 schreef madeliefff het volgende:
Ik heb 1 keer een TR gedaan. Dat was omdat iemand mijn topic gekaapt had haha![]()
ik was mad
Ja idd. Leuk om ze dan te negeren... gaan ze vaak nog harder schreeuwen en roepen om aandacht.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 11:26 schreef madeliefff het volgende:
[..]
maar je herkent ze ook regelmatig aan hun manier van posten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |