hebben mods überhaupt iets tegen je gezegd? Vast niet:pquote:Op dinsdag 2 februari 2016 11:30 schreef HPLC het volgende:
[..]
Goede tijd, kan topic helaas niet terugvinden
Nee, heb nog nooit een waarschuwing gehadquote:Op dinsdag 2 februari 2016 11:31 schreef madeliefff het volgende:
[..]
hebben mods überhaupt iets tegen je gezegd? Vast niet:p
Knapquote:Op dinsdag 2 februari 2016 11:34 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nee, heb nog nooit een waarschuwing gehad
goed bezig. K ga zo naar een vriendin, vandaag vrij.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 11:31 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
De was, opruimen, stagebedrijf spammen voor data voor m'n scriptie. Dat soort dingetjes. Jij?
ahwwww. Als ik daarbij kan helpen moet je t maar zeggenquote:Op dinsdag 2 februari 2016 11:34 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nee, heb nog nooit een waarschuwing gehad
Waar moet ik zijn?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 11:39 schreef madeliefff het volgende:
[..]
goed bezig. K ga zo naar een vriendin, vandaag vrij.
Bedankt voor het aanbodquote:Op dinsdag 2 februari 2016 11:39 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ahwwww. Als ik daarbij kan helpen moet je t maar zeggen
Wat, het gebruiken van andermans ideeën?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 11:26 schreef Crip het volgende:
[..]
Turken zijn echt goed in het starten van zulke dingen
Dat kan niet meer mis danquote:Op dinsdag 2 februari 2016 11:42 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nou, die heb ik ooit een hand gegevenRemlof ook haha
En dan toch nog zo'n lange ban krijgen.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 11:42 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nou, die heb ik ooit een hand gegevenRemlof ook haha
?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 11:46 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nou ja, remlof heeft permban, dus dat weet ik niet
Of zou het zo zijn dat Yvonne iedereen die haar een hand heeft gezien keihard weert?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 11:46 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nou ja, remlof heeft permban, dus dat weet ik niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |