He jij was toch ook zogenaamd een vrouw.quote:Op zondag 21 februari 2016 14:17 schreef Catkiller het volgende:
Blijft toch alleen Conchita als optie over
Nee is echt zoquote:Op zondag 21 februari 2016 14:26 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
He jij was toch ook zogenaamd een vrouw.
Ja man.quote:Op zondag 21 februari 2016 14:24 schreef zeer het volgende:
[..]
best, ik had ook wat griep verschijnselen laatst, het heerst op moment wel, mensen zijn ook gelijk 2 weken ziek en alles ;s .
Braddie na doenquote:Op zondag 21 februari 2016 14:35 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Ja man.
Ik was er ook een weekje uit. Fok begint echt saai te worden man. Denk dat ik weer binnenkort foetsie ben voor een half jaar ofzo
ik deed het al voor braddiequote:
jawelquote:Op zondag 21 februari 2016 14:38 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Voor Braddie bestond Fok! nog niet.
jaquote:Op zondag 21 februari 2016 14:39 schreef Ashqelon het volgende:
Ik had vroeger lang haar voor een jongen en toen laten afknippen maar zit er aan te denken het weer lang te laten groeien.
Wil iemand pics voor advies?
pics in pm/dm graagquote:Op zondag 21 februari 2016 14:39 schreef Ashqelon het volgende:
Ik had vroeger lang haar voor een jongen en toen laten afknippen maar zit er aan te denken het weer lang te laten groeien.
Gwn opskeerquote:Op zondag 21 februari 2016 14:39 schreef Ashqelon het volgende:
en dan bovenkant langquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |