SPOILER: hihiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik jou ook, hoor. Maar onze werelden kunnen nooit één worden.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 17:23 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Stiekem wil ik je nog steeds weet je.
Snap nu ineens dat hiernamaals, misschien dat het dan wel mogelijk is.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 17:24 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik jou ook, hoor. Maar onze werelden kunnen nooit één worden.
Insallah. Stiekem crave ik bbcquote:Op vrijdag 19 februari 2016 17:24 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Snap nu ineens dat hiernamaals, misschien dat het dan wel mogelijk is.
en waarom nu vakken vullen dan?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 17:04 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wtf, mijn onderzoeksrapport was 81 pagina's (wel incl. uitgebreide enquêtes voor 3 doelgroepen), m'n adviesrapport was 44 pagina's (40 excl. bijlagen).
Wait wut dacht dat ze juist op blond viel.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 17:32 schreef Crip het volgende:
stimo is instanat als je haar een foto van een allochtoon met baard laat zien
Ik snap het niet, mijn ovulatie periode is voorbij en still instanat binnen no time.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 17:32 schreef Crip het volgende:
stimo is instanat als je haar een foto van een allochtoon met baard laat zien
bah neequote:Op vrijdag 19 februari 2016 17:34 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Wait wut dacht dat ze juist op blond viel.
Hehehe.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 17:34 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik snap het niet, mijn ovulatie periode is voorbij en still instanat binnen no time.
Crip, het leven verveel me. WAnneer meeten we en checken we of we irl ook zo fantastisch zijn?
dat zeg ik toch net gvdquote:Op vrijdag 19 februari 2016 17:37 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Oh was opso dan. Waar val je wel op dan.
allochtoon, donker, baard, sws dominant, sws een echte man.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 17:37 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Oh was opso dan. Waar val je wel op dan.
Overdrijf pls. Als je preggers werd op je 10e ofzo jaquote:Op vrijdag 19 februari 2016 17:38 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
maar is weird ha ik had je moeder kunnen zijn..
:Sss straffen? Omdat ik eerder wegging?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 17:40 schreef Crip het volgende:
[..]
Dat wilde ik ook met jou doen toen ik je bekeek op stream.x
Nee.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 17:42 schreef Crip het volgende:
chai ik zag net vega filet american in de winkel, heb je dat wel eens gehad?
Allochtoon als in specifiek middle eastern of gewoon alles met een kleurtje?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 17:37 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
allochtoon, donker, baard, sws dominant, sws een echte man.
Ben 32 he. Hoef geen luffy tuffy shit.
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 17:43 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Allochtoon als in specifiek middle eastern of gewoon alles met een kleurtje?
Ik neem maar aan dat je met baard stoppelbaardachtig iets bedoeld kan me nauwelijks voorstellen dat er mensen zijn die echte baarden aantrekkelijk vinden.
eet je vega tegenwoordig?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 17:42 schreef Crip het volgende:
chai ik zag net vega filet american in de winkel, heb je dat wel eens gehad?
Beter hou je je bek over mijn vorige opleiding.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 17:32 schreef Ashqelon het volgende:
@hoink zit Tardis srs op NHTV? Pretschool pur sang.
Oh oke tja ieder z'n ding dan maar..quote:Op vrijdag 19 februari 2016 17:44 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
QUA BAARD WEL DIT
nou ik ga me omkleden maar.
Wrm, is toch fijn voor mensen die vegetarisch zijn of zoals ik vaak vega dingen halen in de winkel omdat ik het anders niet mag hebben?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 17:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
vega filet americainMan man man, wat verzinnen ze tegenwoordig verschrikkelijke troep
ik zag vandaag een poster met vegetarische kip. Zijn ze vergeten dat kip gewoon een dier is?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 17:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
vega filet americainMan man man, wat verzinnen ze tegenwoordig verschrikkelijke troep
Ken je de vegetarische traiteur? Heb daar zelfs vegetarische shoarma gegeten.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 17:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nee, ik hang het motto aan: 'Een dag geen vlees is een dag niet geleefd'quote:Op vrijdag 19 februari 2016 17:48 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Ken je de vegetarische traiteur? Heb daar zelfs vegetarische shoarma gegeten.
ik ben altijd ready voor tc met jouquote:
cutequote:Op vrijdag 19 februari 2016 17:51 schreef anti-loper het volgende:
[..]
ik ben altijd ready voor tc met jou
oh hehe sozquote:Op vrijdag 19 februari 2016 17:47 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Beter hou je je bek over mijn vorige opleiding.
wie is choloquote:Op vrijdag 19 februari 2016 17:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja, was gezellig met Cholo vanmiddag, boh wat was ze sexy
stop itquote:
vegetarische kroket is ook tof.quote:
Ik deed laatst boodschappen was ik mijn pak eieren vergeten en toen riepen ze meneer naar me en toen liep ik terug om het op te halenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 17:54 schreef Crip het volgende:
Vroeg een man met een lichtblauwe fleece trui in de AH of hij er werkte, bleek het zo'n kakker te zijn. Hij voelde zich zwaar beledigd
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 17:54 schreef Crip het volgende:
Vroeg een man met een lichtblauwe fleece trui in de AH of hij er werkte, bleek het zo'n kakker te zijn. Hij voelde zich zwaar beledigd
waarom lach jequote:
Ja ik zeg altijd ''Mag ik u wat vragen, u werkt hier toch?''quote:Op vrijdag 19 februari 2016 17:56 schreef McGrath het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
maar wat is dat voor vraag, ik vraag altijd waar dingen liggen en nooit of ze werken.
wel beleefd van je.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 17:59 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja ik zeg altijd ''Mag ik u wat vragen, u werkt hier toch?''
weenie wrm gaat automatisch.
Zure matjessmaak met visolie.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:05 schreef Crip het volgende:
Ik heb gehoord dat stimo's kutvocht straight up gravy is.
Hardopquote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:05 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat stimo's kutvocht straight up gravy is.
baasquote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:08 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Jij
hoe is het met die schedel G
Nice man. Waarom maak je er geen topic voor aan?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
baasligt nog in de vriezer
zondag wss even een cirkelzaagje op de achterkant zetten en het brein drainen. Daarna ingraveren
![]()
ja, beter m&m's etenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:13 schreef Opsonisatie het volgende:
Why the FUCK zijn chocoladesoesjes overal uitverkocht/niet op voorraad?!is er een bacterie op gevonden ofzo
Lekker geurtje ook?quote:
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:13 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nice man. Waarom maak je er geen topic voor aan?![]()
Vind wel interessant namelijk
was dat alles? ik kijk ze weleens met groterequote:
on my wayquote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:14 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nee vnv girlsnight we hebben soesjes nodig.
En een male stripper, kom jij?
inb4 che commentquote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:14 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Mag ik ook komen ik kan hydraterende gezichtsmaskers meenemenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:14 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
jij bent echt die hard.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:14 schreef madeliefff het volgende:
[..]
was dat alles? ik kijk ze weleens met grotere
ik las een malle stripper, ik kom wel even langs, ben in de buurt.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:14 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Gratis tips voor jou Gquote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:14 schreef Murdera het volgende:
[..]dat is wel een idee ja. Ik zal in elk geval een fotorapportage maken
goede tip
Alle fok!chicks met hydraterende gezichtsmaskers zijn welkomquote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:15 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Mag ik ook komen ik kan hydraterende gezichtsmaskers meenemen
Ben je in groningen?!quote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:16 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik las een malle stripper, ik kom wel even langs, ben in de buurt.
vay vay stripper zelfsquote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:14 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
wel naar binnen gaan he, niet stiekem weer een gluuravond houdenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:15 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Mag ik ook komen ik kan hydraterende gezichtsmaskers meenemen
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:17 schreef NoelGallagher het volgende:
dacht vanavond rustig maar vanavond koala hard:D:D
oh je hebt geluk had bijna op verzenden gedrukt naar je nevenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:18 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wow abi ben jij hier
Ik bedoel een man die strips kon bezorgen
nog steeds geen wifi? hoe komt dat?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:20 schreef Oberkullie het volgende:
YES JONGENS DIVORCE SEIZOEN 2 IS BINNEN
Niet in de stad, wel in de provincie.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:17 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Alle fok!chicks met hydraterende gezichtsmaskers zijn welkom
[..]
Ben je in groningen?!
dit boeit mijn neef vrij weinigquote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:19 schreef anti-loper het volgende:
[..]
oh je hebt geluk had bijna op verzenden gedrukt naar je neven
Spannend, ik ook. Zie je bij oceans. Xoxoquote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:20 schreef McGrath het volgende:
[..]
Niet in de stad, wel in de provincie.
Ik heb sws heel weinig mee-eters etcquote:
wow tot zo.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:21 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
dit boeit mijn neef vrij weinig
[..]
Spannend, ik ook. Zie je bij oceans. Xoxo
mag ik ook mee doenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:21 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
dit boeit mijn neef vrij weinig
[..]
Spannend, ik ook. Zie je bij oceans. Xoxo
ik woon niet in groningen, ben daar alleen nu.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:23 schreef madeliefff het volgende:
veel mesnen uit groningen hier pff
ik heb een meter terry pratchet boeken gekregenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:16 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Gratis tips voor jou G
waarom ben je hier maar zo weinig eigenlijk?
gelukkig, ik voelde me al zo eenzaamquote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:23 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik woon niet in groningen, ben daar alleen nu.
waar moet ik je gezelschap komen houden?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:24 schreef madeliefff het volgende:
[..]
gelukkig, ik voelde me al zo eenzaam
wel echt een toffe stad. Was er vorig weekend voor bowie museumquote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:23 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik woon niet in groningen, ben daar alleen nu.
zaanstadquote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:24 schreef McGrath het volgende:
[..]
waar moet ik je gezelschap komen houden?
altijd filmpje maken en naar madelieffff sturenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:21 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ik heb sws heel weinig mee-eters etcmaar als ik er een spot omnomnom..
haha, heldquote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik heb een meter terry pratchet boeken gekregenen een baan waar ik wel werk met een chille baas. Dus ik ben eigenlijk alleen online als ik doorgesnoven ben of wat gezopen heb
nu net borrel gehad dus
wtf staat hierquote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:26 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
haha, held
Ja, mijn neus is net gevuld want vanavond naar de bertverderrie
vanavond ff een bitch btken
'Foutje' van dat tyfus Tele2quote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:20 schreef madeliefff het volgende:
[..]
nog steeds geen wifi? hoe komt dat?
als je even zo'n tele2 nerdje pijpt zet ie zo je wifi weer aan.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:29 schreef Oberkullie het volgende:
Tele2 oplichters nep criminelen opgelicht diefstal duur slecht amateurs faalbedrijf omdat het niet kan
Gr
maar srs, Selena is wel waar voor d'r geld hoorquote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:29 schreef Montelly het volgende:
Op de gok naar UP getogen en Selena was beschikbaar dus gelijk het in haar agenda beschikbare half uur afgetikt. Al snel bleek dat het veel te lang geleden was dat ik haar bezocht had (11-'13). Selena is wat mij betreft in alle opzichten verrukkelijk. Wat een mooie appetijtelijke meid is zij, egaal gebruind nog van haar vakantie alweer een tijdje terug, normaal postuur met lekker grote Marokkaanse billen, mooi en leuk open gezicht, prachtige borsten en last but not least zo'n aantrekkelijke en lieve persoonlijkheid met wie het samenzijn een groot genot is.
Dit bleek ook op bed waar we elkaar na wat lekker maar iets minder diep tongzoenen al snel in 69 lagen te verwennen. Selena smaakt heerlijk fris en om haar flinke malse billen op je gezicht te hebben is natuurlijk ook absoluut geen straf. Had me voorgenomen om het met Selena neukend langer dan 1 standje vol te houden maar jullie begrijpen het al...niet gelukt dus. Wat wil je ook met zo'n zalige romige beauty in close cowgirl en al tongend op je die je met haar heerlijke kut uitmelkt, veel te lekker natuurlijk. Nou ja, een groter compliment kan ik Selena niet geven en die rest dat komt de volgende keer dan wel...
Selena is voor mij onweerstaanbaar en behoort samen met koningin Maria en Nina tot de absolute top van dit huis, tot snel heerlijkheid het was super, XXX.
"Selena"
Hahaha die recensies ook
Ik kreeg meer aandacht met een mannen icon, al die behoeftige vrouwenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:30 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hoe gaat het? Krijg je al meer aandacht met je vrouwen icon?
Mooi zo. Goed, want weekend en kaartjes gekocht voor barca - sevillaquote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:31 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik kreeg meer aandacht met een mannen icon, al die behoeftige vrouwen
Maar gaat wel goed, met jou?
drank of luchtjequote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:32 schreef NoelGallagher het volgende:
wtf moet ik voor kado halen voor een man? hij is jarig namelijk
Jaa Sevillaquote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:32 schreef xcachet het volgende:
[..]
Mooi zo. Goed, want weekend en kaartjes gekocht voor barca - sevilla
Blijkbaar heeft hij zo zijn best gedaan dat ik de 23ste weer wordt aangesloten.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:30 schreef McGrath het volgende:
[..]
als je even zo'n tele2 nerdje pijpt zet ie zo je wifi weer aan.
condoomsquote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:32 schreef NoelGallagher het volgende:
Wat een aardige jongen, bij mij duurde het ook ooit 3 weken.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:32 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Blijkbaar heeft hij zo zijn vest gedaan dat ik de 23ste weer wordt aangesloten.
Heeft dan verdomme 3 weken geduurd
Barca-Sevilla is wel een mooi affiche ja. Maar verwacht wel een makkelijke 3-0 of 3-1 of zo.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:33 schreef xcachet het volgende:
[..]
Echt een bazen wedstrijd volgens mijGa met mijn broer en oudste broertje. Mega veel zin in.
Ja jezus wat dacht je van bierquote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:32 schreef NoelGallagher het volgende:
De laatste keer was ook een makkelijke 3-1 en werd na 2-0 voor een 2-2 gelijkquote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:34 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Barca-Sevilla is wel een mooi affiche ja. Maar verwacht wel een makkelijke 3-0 of 3-1 of zo.
mooi bierpakketje ofzo hequote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:35 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ja jezus wat dacht je van bier
Jaa, is leukquote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:33 schreef xcachet het volgende:
[..]
Echt een bazen wedstrijd volgens mijGa met mijn broer en oudste broertje. Mega veel zin in.
Moet zeggen dat dat wel mee valt op de eerste ring.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:35 schreef NoelGallagher het volgende:
enige jammere bij barca is al dat toeristenpubliek. no offence cachet
Wat ben je ook een goede vrouwquote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:35 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ja jezus wat dacht je van bier
hoppa eerste ring alles. nice, veel plezierquote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:35 schreef xcachet het volgende:
[..]
Moet zeggen dat dat wel mee valt op de eerste ring.
Nja, tegen Valencia konden ze ook 7 keer scorenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:35 schreef xcachet het volgende:
[..]
De laatste keer was ook een makkelijke 3-1 en werd na 2-0 voor een 2-2 gelijkBen er toch liever als ze veel scoren.
Valencia is dan ook bagger. Nevillequote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:36 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nja, tegen Valencia konden ze ook 7 keer scoren
Ja, tweede is het duurst dacht ik en bovenste het goedkoopst. Daar zitten de toeristenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:36 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
hoppa eerste ring alles. nice, veel plezier
Hadden ze tegen Valencia niet een paar spelers uit het B team ingezet of zo?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:36 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Gisteren wel flink gescoord.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:36 schreef McGrath het volgende:
[..]
Valencia is dan ook bagger. Neville
Volgens mij de eerste wedstrijd niet.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:37 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hadden ze tegen Valencia niet een paar spelers uit het B team ingezet of zo?
Ulsterquote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:36 schreef Toto69 het volgende:
[..]
He joh. Met je snor.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:43 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Val je niet zo op. Ze zijn daar allemaal lelijk.
Nice man, voor een bepaalde tijd of gewoon yolo?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:44 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Werk, maar als het heel goed bevalt misschien wel.
Nou nouquote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:31 schreef xcachet het volgende:
Een gozer vroeg aan mij vandaag in de metro waar ik vandaan kwam om vervolgens weg te lopen. Echt raar
Wat gaat het worden vanavond?quote:
Is dat die uggs snuffer weer?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:57 schreef madeliefff het volgende:
SEX / Fetish: financieel gebruik tworden door een leuke dame new
deze manecht vage mensen soms hoor, net als die gast met zijn schoenenfetish
Tweede.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:45 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nice man, voor een bepaalde tijd of gewoon yolo?
zou jij een man financieel gebruiken?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:57 schreef madeliefff het volgende:
nee een andere...deze man kickt erop als vrouwen hem financieel uitkleden...en speelt nu met het idee om een levensverzekering te nemen en die te laten uitkeren aan een vrouwquote:
ik wel als hij het leuk vindtquote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:02 schreef McGrath het volgende:
[..]
zou jij een man financieel gebruiken?
nee haha maar als iemand erop kickt heb ik er geen probleem mee om wat geld aan te nemen hoorquote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:02 schreef McGrath het volgende:
[..]
Die kerol he ..quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:02 schreef madeliefff het volgende:
[..]
nee een andere...deze man kickt erop als vrouwen hem financieel uitkleden...en speelt nu met het idee om een levensverzekering te nemen en die te laten uitkeren aan een vrouw
Jij bent er. Dus: Yep.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:05 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Is hier de cursus bloemschikken met homo's?
Hier is de cursus lipstick smeren met opsoquote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:05 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Door homo's, voor homo's. Kom er lekker bijzitten zou ik zeggen!quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:05 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Zonder enige twijfel.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:02 schreef McGrath het volgende:
[..]
Hey ouwequote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:05 schreef Working_Class_Hero het volgende:
ah mooi...quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:06 schreef McGrath het volgende:
[..]
Door homo's, voor homo's. Kom er lekker bijzitten zou ik zeggen!
wowquote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:09 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
doe normaal joh knobbelneus
Waarom hebben vrouwen het toch zo makkelijk.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:57 schreef madeliefff het volgende:
ja zulke mannen zijn echt voor het oprapenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:11 schreef MAHL het volgende:
[..]
Waarom hebben vrouwen het toch zo makkelijk.
niet als een homo?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
wch, zin om hem te omhelzen als een broeder...
Echt hequote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:11 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ga hem eens berijdenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:12 schreef Oberkullie het volgende:
Ik kwam vandaag de geile collega weer tegen
Moet je wel jouw dijen hebbenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:12 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Echt he
Beetje chaturbate beetje sugardaddy en je bent rijke bitch
Murphey's Law trad vandaag in werkingquote:
nou nou alsof dit soort mensen voor het oprapen liggenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:11 schreef MAHL het volgende:
[..]
Een watquote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:13 schreef Remqo het volgende:
[..]
Murphey's Law trad vandaag in werking
Wat is er aan het handje jongenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:13 schreef Remqo het volgende:
[..]
Murphey's Law trad vandaag in werking
Uit frustratie al het haar uit m'n hoofd gepluktquote:
Ja goed prima lekker vanavond bfloos chillen met vriendinnenquote:
zojuist gefapt hieropquote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:15 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja goed prima lekker vanavond bffloos chillen met vriendinnen
Aka ik lig nu halfnaked op bed want weet niet wat ik aan wil doen noch hoe ik m'n make up ga doen #girlstruggles
zou ik niet doen, met jouw kop is het beter zo veel mogelijk bedekt te houden, is beter voor de omgevingquote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:15 schreef Remqo het volgende:
[..]
Uit frustratie al het haar uit m'n hoofd geplukt
Less = morequote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:15 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja goed prima lekker vanavond bffloos chillen met vriendinnen
Aka ik lig nu halfnaked op bed want weet niet wat ik aan wil doen noch hoe ik m'n make up ga doen #girlstruggles
Ken je Murphey's Law niet?quote:
Nope ken ik niet sorryquote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:16 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ken je Murphey's Law niet?
Alles wat mis kan gaan, gaat ook mis.
Er kan van alles mis gaan, maar lelijker dan jou worden gaat niemand lukken.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:15 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
zou ik niet doen, met jouw kop is het beter zo veel mogelijk bedekt te houden, is beter voor de omgeving
Wtf is dit ik ga het nu opzoekenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:17 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
grappig, zeker omdat je een product van die wet bent
je doet anders aardig je bestquote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:17 schreef Remqo het volgende:
[..]
Er kan van alles mis gaan, maar lelijker dan jou worden gaat niemand lukken.
ga googlen ofzo ik hou niet van tajinequote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:17 schreef Che_ het volgende:
Crip geef eens goeie tajine recept (zonder kaneel, suiker, rozijnen, pruimen, überhaupt iets zoets)
ow fuk... shitstorm incommingquote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:17 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wtf is dit ik ga het nu opzoeken
Het is een streven, een onhaalbaar streven, dat wel.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:17 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
je doet anders aardig je best
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:18 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ow fuk... shitstorm incomming
Nepmarokkaan in nepstad met nepleven in een land met nepparlementquote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:17 schreef Crip het volgende:
[..]
ga googlen ofzo ik hou niet van tajine
Hammertimequote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
zin om remqo met zijn eigen banhammer in elkaar te rammen
JAWEL, JULLIE DOEN DAT WEL... EN NOG ERGER... SOMS SAMEN ZELFS!!! LESBOISME IS HEET DATquote:
Het is complex jaquote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:21 schreef McGrath het volgende:
[..]
ja hij gedraagt zich nu echt als een wijf.
als hij dat wel zou zijn zou hij meervoudig gehandicapt zijn, dat is sneu hoorquote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
Hij is erachter gekomen dat hij geen Brabander is... ja, dan is alles kut
Ik had een vrij eenvoudige klus, maar ik kreeg de pers niet goed afgesteld waardoor het drukwerk niet goed sluit, dus kan ik de boel uit gaan zoeken, en ik was al wat humeurig vandaag.quote:
kom nu naar je toe, vervelende bejaardequote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:22 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
als hij dat wel zou zijn zou hij meervoudig gehandicapt zijn, dat is sneu hoor
dit is pas drukwerkquote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:23 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik had een vrij eenvoudige klus, maar ik kreeg de pers niet goed afgesteld waardoor het drukwerk niet goed sluit, dus kan ik de boel uit gaan zoeken, en ik was al wat humeurig vandaag.
bier staat koudquote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
kom nu naar je toe, vervelende bejaarde
Alles aan mij is nep.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:19 schreef Che_ het volgende:
[..]
Nepmarokkaan in nepstad met nepleven in een land met nepparlement
Harry Slingerquote:
Jij kan ook echt helemaal niks hequote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:23 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik had een vrij eenvoudige klus, maar ik kreeg de pers niet goed afgesteld waardoor het drukwerk niet goed sluit, dus kan ik de boel uit gaan zoeken, en ik was al wat humeurig vandaag.
De boel verprutsen, dat is ook een kunstquote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:26 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Jij kan ook echt helemaal niks he
Ah joh... ik zou volgende week vrij zijn, gaat niet door.... geeft niets, ik bedoel met kerst was het hetzelfde verhaalquote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:27 schreef Remqo het volgende:
[..]
De boel verprutsen, dat is ook een kunst
Fsv frankfurt...quote:
nee dat net nietquote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:26 schreef McGrath het volgende:
[..]
Heb je wat aan je borsten laten doen dan?
Je hebt wel een hart voor de zaak, gelukkig zijn ze ook hard voor jouquote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:29 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ah joh... ik zou volgende week vrij zijn, gaat niet door.... geeft niets, ik bedoel met kerst was het hetzelfde verhaalheb 10 weken vrij staan, kan het alleen niet opnemen....
dit dus... nee ik heb hart voor mijn klanten... volgende week moet een installatie verplicht afstoken... dus ja... kan moeilijk zeggen, doe maar een week later met je eihoofd, lulquote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:30 schreef Remqo het volgende:
[..]
Je hebt wel een hart voor de zaak, gelukkig zijn ze ook hard voor jou
Kids van nu hebben nooit 56k modem gekendquote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:18 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wat lul je
Jij bent geboren toen glazvezel al nieuwe standaard was
En zo is er altijd wel wat.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:32 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
dit dus... nee ik heb hart voor mijn klanten... volgende week moet een installatie verplicht afstoken... dus ja... kan moeilijk zeggen, doe maar een week later met je eihoofd, lul
Fsv blijft 1-2 tot einde matchquote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:34 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik heb ingezet op Getafe over 3.5 corners & Nice over 3.5 corners.
bewijs
[ afbeelding ]
Ach wij houden van jequote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:27 schreef Remqo het volgende:
[..]
De boel verprutsen, dat is ook een kunst
Nee ingezet dat het zo blijft tot einde.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:36 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hoe weet je dat.
18;30 begonnen toch
Dat moest er nog eens bij komenquote:
Oh. Quote/inzet?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:37 schreef Montelly het volgende:
[..]
Nee ingezet dat het zo blijft tot einde.
Precies!quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:12 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Echt he
Beetje chaturbate beetje sugardaddy en je bent rijke bitch
Hou op.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Moet jij niet naar de Reichsparteitag? Vreemd..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |