Wat gaat het worden vanavond?quote:
Is dat die uggs snuffer weer?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:57 schreef madeliefff het volgende:
SEX / Fetish: financieel gebruik tworden door een leuke dame new
deze manecht vage mensen soms hoor, net als die gast met zijn schoenenfetish
Tweede.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:45 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nice man, voor een bepaalde tijd of gewoon yolo?
zou jij een man financieel gebruiken?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:57 schreef madeliefff het volgende:
SEX / Fetish: financieel gebruik tworden door een leuke dame new
deze manecht vage mensen soms hoor, net als die gast met zijn schoenenfetish
nee een andere...deze man kickt erop als vrouwen hem financieel uitkleden...en speelt nu met het idee om een levensverzekering te nemen en die te laten uitkeren aan een vrouwquote:
ik wel als hij het leuk vindtquote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:02 schreef McGrath het volgende:
[..]
zou jij een man financieel gebruiken?
nee haha maar als iemand erop kickt heb ik er geen probleem mee om wat geld aan te nemen hoorquote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:02 schreef McGrath het volgende:
[..]
Die kerol he ..quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:02 schreef madeliefff het volgende:
[..]
nee een andere...deze man kickt erop als vrouwen hem financieel uitkleden...en speelt nu met het idee om een levensverzekering te nemen en die te laten uitkeren aan een vrouw
Jij bent er. Dus: Yep.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:05 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Is hier de cursus bloemschikken met homo's?
Hier is de cursus lipstick smeren met opsoquote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:05 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Door homo's, voor homo's. Kom er lekker bijzitten zou ik zeggen!quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:05 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Zonder enige twijfel.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:02 schreef McGrath het volgende:
[..]
Hey ouwequote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:05 schreef Working_Class_Hero het volgende:
ah mooi...quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:06 schreef McGrath het volgende:
[..]
Door homo's, voor homo's. Kom er lekker bijzitten zou ik zeggen!
wowquote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:09 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
doe normaal joh knobbelneus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |