Waarom hebben vrouwen het toch zo makkelijk.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:57 schreef madeliefff het volgende:
SEX / Fetish: financieel gebruik tworden door een leuke dame new
deze manecht vage mensen soms hoor, net als die gast met zijn schoenenfetish
ja zulke mannen zijn echt voor het oprapenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:11 schreef MAHL het volgende:
[..]
Waarom hebben vrouwen het toch zo makkelijk.
niet als een homo?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
wch, zin om hem te omhelzen als een broeder...
Echt hequote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:11 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ga hem eens berijdenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:12 schreef Oberkullie het volgende:
Ik kwam vandaag de geile collega weer tegen
Moet je wel jouw dijen hebbenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:12 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Echt he
Beetje chaturbate beetje sugardaddy en je bent rijke bitch
Murphey's Law trad vandaag in werkingquote:
nou nou alsof dit soort mensen voor het oprapen liggenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:11 schreef MAHL het volgende:
[..]
Een watquote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:13 schreef Remqo het volgende:
[..]
Murphey's Law trad vandaag in werking
Wat is er aan het handje jongenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:13 schreef Remqo het volgende:
[..]
Murphey's Law trad vandaag in werking
Uit frustratie al het haar uit m'n hoofd gepluktquote:
Ja goed prima lekker vanavond bfloos chillen met vriendinnenquote:
zojuist gefapt hieropquote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:15 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja goed prima lekker vanavond bffloos chillen met vriendinnen
Aka ik lig nu halfnaked op bed want weet niet wat ik aan wil doen noch hoe ik m'n make up ga doen #girlstruggles
zou ik niet doen, met jouw kop is het beter zo veel mogelijk bedekt te houden, is beter voor de omgevingquote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:15 schreef Remqo het volgende:
[..]
Uit frustratie al het haar uit m'n hoofd geplukt
Less = morequote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:15 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja goed prima lekker vanavond bffloos chillen met vriendinnen
Aka ik lig nu halfnaked op bed want weet niet wat ik aan wil doen noch hoe ik m'n make up ga doen #girlstruggles
Ken je Murphey's Law niet?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |