SPOILER: hihiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik jou ook, hoor. Maar onze werelden kunnen nooit één worden.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 17:23 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Stiekem wil ik je nog steeds weet je.
Snap nu ineens dat hiernamaals, misschien dat het dan wel mogelijk is.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 17:24 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik jou ook, hoor. Maar onze werelden kunnen nooit één worden.
Insallah. Stiekem crave ik bbcquote:Op vrijdag 19 februari 2016 17:24 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Snap nu ineens dat hiernamaals, misschien dat het dan wel mogelijk is.
en waarom nu vakken vullen dan?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 17:04 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wtf, mijn onderzoeksrapport was 81 pagina's (wel incl. uitgebreide enquêtes voor 3 doelgroepen), m'n adviesrapport was 44 pagina's (40 excl. bijlagen).
Wait wut dacht dat ze juist op blond viel.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 17:32 schreef Crip het volgende:
stimo is instanat als je haar een foto van een allochtoon met baard laat zien
Ik snap het niet, mijn ovulatie periode is voorbij en still instanat binnen no time.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 17:32 schreef Crip het volgende:
stimo is instanat als je haar een foto van een allochtoon met baard laat zien
bah neequote:Op vrijdag 19 februari 2016 17:34 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Wait wut dacht dat ze juist op blond viel.
Hehehe.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 17:34 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik snap het niet, mijn ovulatie periode is voorbij en still instanat binnen no time.
Crip, het leven verveel me. WAnneer meeten we en checken we of we irl ook zo fantastisch zijn?
dat zeg ik toch net gvdquote:Op vrijdag 19 februari 2016 17:37 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Oh was opso dan. Waar val je wel op dan.
allochtoon, donker, baard, sws dominant, sws een echte man.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 17:37 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Oh was opso dan. Waar val je wel op dan.
Overdrijf pls. Als je preggers werd op je 10e ofzo jaquote:Op vrijdag 19 februari 2016 17:38 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
maar is weird ha ik had je moeder kunnen zijn..
:Sss straffen? Omdat ik eerder wegging?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 17:40 schreef Crip het volgende:
[..]
Dat wilde ik ook met jou doen toen ik je bekeek op stream.x
Nee.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 17:42 schreef Crip het volgende:
chai ik zag net vega filet american in de winkel, heb je dat wel eens gehad?
Allochtoon als in specifiek middle eastern of gewoon alles met een kleurtje?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 17:37 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
allochtoon, donker, baard, sws dominant, sws een echte man.
Ben 32 he. Hoef geen luffy tuffy shit.
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 17:43 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Allochtoon als in specifiek middle eastern of gewoon alles met een kleurtje?
Ik neem maar aan dat je met baard stoppelbaardachtig iets bedoeld kan me nauwelijks voorstellen dat er mensen zijn die echte baarden aantrekkelijk vinden.
eet je vega tegenwoordig?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 17:42 schreef Crip het volgende:
chai ik zag net vega filet american in de winkel, heb je dat wel eens gehad?
Beter hou je je bek over mijn vorige opleiding.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 17:32 schreef Ashqelon het volgende:
@hoink zit Tardis srs op NHTV? Pretschool pur sang.
Oh oke tja ieder z'n ding dan maar..quote:Op vrijdag 19 februari 2016 17:44 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
QUA BAARD WEL DIT
nou ik ga me omkleden maar.
Wrm, is toch fijn voor mensen die vegetarisch zijn of zoals ik vaak vega dingen halen in de winkel omdat ik het anders niet mag hebben?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 17:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
vega filet americainMan man man, wat verzinnen ze tegenwoordig verschrikkelijke troep
ik zag vandaag een poster met vegetarische kip. Zijn ze vergeten dat kip gewoon een dier is?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 17:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
vega filet americainMan man man, wat verzinnen ze tegenwoordig verschrikkelijke troep
Ken je de vegetarische traiteur? Heb daar zelfs vegetarische shoarma gegeten.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 17:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nee, ik hang het motto aan: 'Een dag geen vlees is een dag niet geleefd'quote:Op vrijdag 19 februari 2016 17:48 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Ken je de vegetarische traiteur? Heb daar zelfs vegetarische shoarma gegeten.
ik ben altijd ready voor tc met jouquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |