SPOILER: hihiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door MMGYMCMB op 19-02-2016 16:29:43 ]
tnx maar dat gaat automagisch, je moet gewoon niet als ene automatist wat zeggen, soms nadenken levert leuke woorden opquote:
Meer haren trekken in plaats van vechtenquote:
wat ene puntige knieën heeft die zegquote:
Nee...quote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:14 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Oh dat bedoelt 'ie. Dat is idd Emimich
.
omdat?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:15 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
No way, ben ook aan het werk he. Iets dat mmg nooit zal kunnen.
ooooohw no you didn't....quote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:15 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
GAST hou op met je bitch stijlquote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:15 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hoezo kan mmg niet werken?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:15 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
wtf, waar heb je het over? U wish.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:05 schreef MMGYMCMB het volgende:
HAHAHA die NG zit alweer in m'n DM hoor, wát aan afgang![]()
. Kerel, stop met FOK! aub
.
Heb wel een ban over voor een DM publicatie hoor, boeiend.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:16 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
wtf, waar heb je het over? U wish.
nee kom op we weten allemaal wel wat je wil gaan zeggenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:16 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Mag ik niet zeggen, zo lullig ben ik ook weer niet.
Waar is het topic waarin hij ontmaskert wordt?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:16 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik weet dat dat Emmimich is. Daarom waardeer ik het.
Mmgymcb @ 1,05quote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:11 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zal niet teleurstellen. Regel even met Che_ hoe je maximum profit kunt krijgen.
meervoudig gehandicapt?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:16 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Mag ik niet zeggen, zo lullig ben ik ook weer niet.
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:17 schreef Che_ het volgende:
[..]
Mmgymcb @ 1,05
noelgallagher handicap +4,5 @ 9.80 (met nadruk op handicap)
Heb ik dus nooit kunnen vinden. Echt jammer.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:17 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Waar is het topic waarin hij ontmaskert wordt?
Dan heb ik er ook nog wel een paar in het archiefquote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:17 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Heb wel een ban over voor een DM publicatie hoor, boeiend.
Is dat niet gedelete toen?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:18 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Heb ik dus nooit kunnen vinden. Echt jammer.
Hehehehquote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:17 schreef Che_ het volgende:
[..]
Mmgymcb @ 1,05
Oh pls. Doe.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:18 schreef NoelGallagher het volgende:
Dan heb ik er ook nog wel een paar in het archief
Gotver, kees kon je ook al niet vinden, wat is dit.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:18 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Heb ik dus nooit kunnen vinden. Echt jammer.
Nou, dat is dus wel een gokje waard hequote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:17 schreef Che_ het volgende:
[..]
Mmgymcb @ 1,05
verwijderd dacht ik jaquote:
we kennen niet allemaal ceo 10k/day zijnquote:Op vrijdag 19 februari 2016 15:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het geeft eerder je intellect aan. Dat is niet positief bedoeld.
Dit is gewoon ronduit niet geloofwaardig en dat weet je zelf ook.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:21 schreef NoelGallagher het volgende:
MMG is nog steeds een beetje boos dat ie in de eerste KLBSC meet niet mee mocht met ons.
Nee, je jarenlang druk maken of je in de op staat is dat wel wil je zeggen?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:21 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dit is gewoon ronduit niet geloofwaardig en dat weet je zelf ook.
Ik vind dit ruzietje best kinderachtig, en beter komt er gewoon een grote rel.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:21 schreef NoelGallagher het volgende:
MMG is nog steeds een beetje boos dat ie in de eerste KLBSC meet niet mee mocht met ons. Beetje te opdringerig.. Maar daar zullen de vrouwen hier wel ervaring mee hebben, met zijn opdringerigheid
wil inderdaad nu wel bewijs zienquote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:22 schreef Che_ het volgende:
Dms droppen dan boys ipv een hele hoop onzin
vquote:
hehehehehehe nu komt de shit out...quote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:21 schreef NoelGallagher het volgende:
MMG is nog steeds een beetje boos dat ie in de eerste KLBSC meet niet mee mocht met ons. Beetje te opdringerig.. Maar daar zullen de vrouwen hier wel ervaring mee hebben, met zijn opdringerigheid
Heb je aandacht tekort dat je nu opeens besluit om een 'vrouw' te zijn op FOK!?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:22 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik vind dit ruzietje best kinderachtig, en beter komt er gewoon een grote rel.
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:22 schreef Crip het volgende:
mag ik jullie even eraan herinneren dat jullie grown ass men zijn?
wow crip, gewoon gemaakt voor elkaar.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:22 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik vind dit ruzietje best kinderachtig, en beter komt er gewoon een grote rel.
Ja Frass!quote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heb je aandacht tekort dat je nu opeens besluit om een 'vrouw' te zijn op FOK!?
Is jouw ass ook beetje grown of nietquote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:22 schreef Crip het volgende:
mag ik jullie even eraan herinneren dat jullie grown ass men zijn?
die probeer ik al jaren te decreasenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:24 schreef Che_ het volgende:
[..]
Is jouw ass ook beetje grown of niet
Ik begin je moeder beu te worden, heb je nog lekkere tantes?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:22 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik begin dat tyfussneue gedoe van je een beetje beu te worden man.
Oh k moest weer denken aan scheet die via verkeerde kanalen ontsnapt.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:24 schreef Crip het volgende:
[..]
die probeer ik al jaren te decreasen
Ja, 2, waarvan de schoonmaaksters weg zijn gegaan. Dus als je je geroepen voelt? Veel anders kun je toch niet, met je poliopotenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:25 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik begin je moeder beu te worden, heb je nog lekkere tantes?
Is bij elke vrouw, dus heb ik je nu cockblocked for life?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:25 schreef Che_ het volgende:
[..]
Oh k moest weer denken aan scheet die via verkeerde kanalen ontsnapt.
Laat maar
Hoe weet je bij elke vrouw?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:26 schreef Crip het volgende:
[..]
Is bij elke vrouw, dus heb ik je nu cockblocked for life?
Haha jij zat in 2012 nog in de brugklasquote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
Moeder-grappen2012 belde, ze willen hun grappen terug
Jij had toch gemeet met die kerel met polio jaren terug? Waarvan je het niet wist van tevoren. En hem achteraf belachelijk maken tegenover mij, treurig ventje.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:26 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, 2, waarvan de schoonmaaksters weg zijn gegaan. Dus als je je geroepen voelt? Veel anders kun je toch niet, met je poliopoten
Nee, maar dan begint alles weer opnieuw en ik was blij dat het gewoon pais en vree was.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:24 schreef HPLC het volgende:
Jammer, ik vond het een goede binnenkomer
2012 zei tiequote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
Verstandig.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:28 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nee, maar dan begint alles weer opnieuw en ik was blij dat het gewoon pais en vree was.
ja is echt niet tegen te gaan als je zit hoor. En het komt overigens niet uit het verkeerde gat, het neemt gwn een omweg.quote:
echt hoor maar poli o komt niet voor in NLquote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:27 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Jij had toch gemeet met die kerel met polio jaren terug? Waarvan je het niet wist van tevoren. En hem achteraf belachelijk maken tegenover mij, treurig ventje.
Het is niet omdat ik het niet zou winnen hoor vrind.quote:
Ja hoor, zijn nog een aantal gemeentes waar er niet tegen wordt ingeent.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:29 schreef Stimorol- het volgende:
echt hoor maar poli o komt niet voor in NL
2001 faxte ze willen terug grappen, terug.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ah okquote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:28 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nee, maar dan begint alles weer opnieuw en ik was blij dat het gewoon pais en vree was.
?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:27 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Jij had toch gemeet met die kerel met polio jaren terug? Waarvan je het niet wist van tevoren. En hem achteraf belachelijk maken tegenover mij, treurig ventje.
shit zit diepquote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:31 schreef HPLC het volgende:
Tering, er worden echt gewoon oude Chloroforms koeien uit de sloot gehaald nu om elkaar te dissen op een forum
wat een kneuzenkermis hequote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:31 schreef HPLC het volgende:
Tering, er worden echt gewoon oude Chloroforms koeien uit de sloot gehaald nu om elkaar te dissen op een forum
Lekker makkelijk, je weet precies wat ik bedoelquote:
ja in een dis een ander dissen, dan ben je rancuneus jaquote:
fake jij je handicap?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Lekker makkelijk, je weet precies wat ik bedoelGa lekker mensen met een echte handicap uitlachen, loser.
meer dat er echt dingen naar boven komen die al jaren terug gebeurd zijnquote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja in een dis een ander dissen, dan ben je rancuneus ja
ooh ja antieke shitquote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:35 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
meer dat er echt dingen naar boven komen die al jaren terug gebeurd zijn
Maak je niet dik, jij doet niet voor spek en bonen mee, til er niet te zwaar aan.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:34 schreef Stimorol- het volgende:
kunnen we het weer over mijn gewicht hebben
hoe zwaar ben je?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:34 schreef Stimorol- het volgende:
Dit is wel heel specifiek, waargebeurd?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:35 schreef Crip het volgende:
20 jaar geleden knipte de zuster zomaar mijn navelstreng door had dr gister opgezocht en op haar gezicht geklapt.
Wrom knipte je vader niet ;sss sla haarquote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:35 schreef Crip het volgende:
20 jaar geleden knipte de zuster zomaar mijn navelstreng door had dr gister opgezocht en op haar gezicht geklapt.
Wait wut die gast op die schaakmat meme hierboven is srs Emimich?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:14 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Oh dat bedoelt 'ie. Dat is idd Emimich
.
toch wil ik je nietquote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:35 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Maak je niet dik, jij doet niet voor spek en bonen mee, til er niet te zwaar aan.
quote:Vriendin: "En hij heeft ook zo`n heerlijke zachte eikel die ik tegen mijn huig aan voel kloppen als ik zijn piemel in mijn mond neem!"
Vriend in friendzone: "Hm ja oke dat is mooi, hihi"
Vriendin: "En dan die bewegingen die hij met zijn heupen maakt als hij mijn strakke kutje penetreert, hij maakt me helemaal gek!"
Vriend in friendzone: "O ja hihi leuk voor je, ik ben blij voor je!"
Nee srs man.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Lekker makkelijk, je weet precies wat ik bedoelGa lekker mensen met een echte handicap uitlachen, loser.
ewaa 10tonnerquote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:34 schreef Stimorol- het volgende:
Jammerlijke poging tot gezichtsherstel.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:37 schreef MMGYMCMB het volgende:
Mensen die denken dat NG en ik srs ruzie hadden en niet meelachen in DM.
KLB / Vrouwen die op foute mannen verliefd wordenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:37 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Waar komt deze fantastische dialoog vandaan?
ja de alles krakende kaste baasquote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:36 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Wait wut die gast op die schaakmat meme hierboven is srs Emimich?
Tis irritantquote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:37 schreef MMGYMCMB het volgende:
Zolang wij er maar mee kunnen lachenquote:
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:38 schreef TARDIS. het volgende:
Hey hoink ik hoop dat je een snortumor krijgt xD
past goed bij de rest van de nep fittis hier de hle dagquote:
Hahaha kreeg jij maar haarkanker op je voorhoofd. Kon je met een volle bos de kist in.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:38 schreef TARDIS. het volgende:
Hey hoink ik hoop dat je een snortumor krijgt xD
Chai wat lees jijquote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:39 schreef Chai het volgende:
Mijn ex had een erge blunder tijdens de sex, het is jaren geleden en we woonden beidde nog bij onze ouders... we waren bij hem op zijn slaapkamer een beetje aaan het freubelen,
hij ging uiteindelijk helemaal onder de dekens ( t was erg koud in de kamer en nee, hij ging geen boekje lezen oid ...)
Hij was dus lekker bezig, komt zijn moeder ineens de slaapkamer binnen lopen met de vraag of we thee kwamen drinken...
Gelijk erachteraan vraagt ze waar zoonlief was... ik een hoofd als een tomaat, beetje stamelend,,, zegt exlief ineens vanonder de dekens... "wat is er schat?? Vind je het niet lekker...?? "
probeer het maar te verbloemen ja, man man manquote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:37 schreef MMGYMCMB het volgende:
Waar komt dit nou weer vandaanquote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:39 schreef Chai het volgende:
Mijn ex had een erge blunder tijdens de sex, het is jaren geleden en we woonden beidde nog bij onze ouders... we waren bij hem op zijn slaapkamer een beetje aaan het freubelen,
hij ging uiteindelijk helemaal onder de dekens ( t was erg koud in de kamer en nee, hij ging geen boekje lezen oid ...)
Hij was dus lekker bezig, komt zijn moeder ineens de slaapkamer binnen lopen met de vraag of we thee kwamen drinken...
Gelijk erachteraan vraagt ze waar zoonlief was... ik een hoofd als een tomaat, beetje stamelend,,, zegt exlief ineens vanonder de dekens... "wat is er schat?? Vind je het niet lekker...?? "
Heb je Scoprie weleens gezienquote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:38 schreef Chai het volgende:
[..]
KLB / Vrouwen die op foute mannen verliefd worden
Love you manquote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:40 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
probeer het maar te verbloemen ja, man man man
ahahaha kreeg jij maar de ectotyfus kon je lekker met je gezwollen buik een koprol makenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:40 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Hahaha kreeg jij maar haarkanker op je voorhoofd. Kon je met een volle bos de kist in.
Misschien ooit in US.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:41 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Heb je Scoprie weleens gezienDat juist HIJ dat zegt.
ik lees ook altijd boeken onder de dekensquote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:39 schreef Chai het volgende:
Ja is goed.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:41 schreef TARDIS. het volgende:
ahahaha kreeg jij maar de ectotyfus kon je lekker met je gezwollen buik een koprol maken
ofzo
weet ik veel
biertje doen volgende week?
Oh wacht morgen misschien he. Ik laat dat nog weten. Vanavond eerst de Tivoli in Utrecht. Je herkent me aan mijn looks.quote:
Jij geeft licht in het donker hoor, zo whiteboy ben je.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:42 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik lees ook altijd boeken onder de dekens
daar heb je altijd het beste licht
Zal ik ook komen?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:43 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Vanavond eerst de Tivoli in Utrecht.
hou je smoelquote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:43 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jij geeft licht in het donker hoor, zo whiteboy ben je.
Vond het wel een mooi stukje proza.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:44 schreef TARDIS. het volgende:
zin iemands huig te molesteren met m'n eikel
/dima+viskarretje²
ze kenne allemaal de pleuris kryge ja tog xD jy en iCk,, <3quote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:44 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik jou ook sws. Beter dan al die kutnewbs hier toch xD xD
heb je dit nu net verzonnen of is dit waargebeurd of een verwijzing?quote:
Was eigenlijk een geintje (d0h), maar wist niet dat je zo zou reageren. Amiabelquote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:44 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja moet je doen maar kaartjes zijn wel uitverkocht dus moet je even kijken hoe je binnenkomt.
wij weten beterderder <233quote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:44 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
ze kenne allemaal de pleuris kryge ja tog xD jy en iCk,, <3
Tuurlijk, ruzie op het internet wil niet zeggen dat we geen lol met een biertje zouden kunnen hebben jatok.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:45 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Was eigenlijk een geintje (d0h), maar wist niet dat je zo zou reageren. Amiabel.
ow.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:45 schreef TARDIS. het volgende:
Hey Ashqelon ben je nou wel of niet transgender. Van de ene user hoor ik het ene, van de andere weer het andere. Ik wil het nu van jou horen. ASH VERTEL NU pls.
hoe kom je aan die foto?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja de alles krakende kaste baas_!
aka koning droeftoeter
Love you miss you always bby.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:46 schreef Opsonisatie het volgende:
Nou ik ben weg doei hopelijk tot nooit op fok.
Mooiquote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:46 schreef Opsonisatie het volgende:
Insallahquote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:46 schreef Opsonisatie het volgende:
ja maar ik ben bruiner dan vaquote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:45 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Je lijkt toch op VA, hij is ook whitewhiteboy.
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:45 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Tuurlijk, ruzie op het internet wil niet zeggen dat we geen lol met een biertje zouden kunnen hebben jatok.
wowquote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:46 schreef Opsonisatie het volgende:
jij snapt hetquote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:45 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Tuurlijk, ruzie op het internet wil niet zeggen dat we geen lol met een biertje zouden kunnen hebben jatok.
dima is homo?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:44 schreef TARDIS. het volgende:
zin iemands huig te molesteren met m'n eikel
/dima+viskarretje²
Ik geef antwoord als je zegt van wie je hoort van wel en van wie je hoort van niet. Mag ook in DM.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:45 schreef TARDIS. het volgende:
Hey Ashqelon ben je nou wel of niet transgender. Van de ene user hoor ik het ene, van de andere weer het andere. Ik wil het nu van jou horen. ASH VERTEL NU pls.
hou jij je tyfussmoel eens joh, godse zure bomquote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:51 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja, kom nu maar klaar in zijn bek en hij in de jouwe en klaar is Kees.
Weenie, ik las laatst dat 2NutZ het ook aan je vroeg en dat iedereen antwoord gaf behalve jij. Was een selectie users hier, weet ook niet wie precies. Was gewoon in de sc hier hoor.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:53 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Ik geef antwoord als je zegt van wie je hoort van wel en van wie je hoort van niet. Mag ook in DM.
hou je smoel vieze sloerie.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:53 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
hou jij je tyfussmoel eens joh, godse zure bom
Verdomme, dat wordt weer naar de US SCquote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:53 schreef TARDIS. het volgende:
In deze SC zitten zonder dat je pik is afgezogen door dima
Je kan ook naar mannen kijken op chaturbate he.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:54 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Even srs meen je dit? Waarom.heeft hij het dan zo vaak over chaturbate?
nee nerddddddddquote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:54 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Chaturbate heeft ook gewoon een gay gedeelte hoor.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:54 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Weten wij alles van toch.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:54 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Je kan ook naar mannen kijken op chaturbate he.
goed. moe. even gegeten, zo huis opruimen en dan naar mijn vriendje toe. Eerst langs de ah, iets te snacken halen. Daarna naar hem.quote:
Je doet vwo he. Denk even na.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:55 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
je bent opeens een man? of bedoel je dat jij de gene bent die aan die foto kwam?
Goed, ik heb net de feedback gekregen dat m'n scriptie volledige onzin is dus ik ga zo m'n ellende wegdrinken met vrienden in Utrecht en daar kijk ik naar uit.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:55 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
goed. moe. even gegeten, zo huis opruimen en dan naar mijn vriendje toe. Eerst langs de ah, iets te snacken halen. Daarna naar hem.
En hoe is het met jou
zal even mijn creditcard erbij halen.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:56 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja mevrouw McGrath. Geef ons tokens.
ow that sucks.. Wat was er niet goed aan.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:56 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Goed, ik heb net de feedback gekregen dat m'n scriptie volledige onzin is dus ik ga zo m'n ellende wegdrinken met vrienden in Utrecht en daar kijk ik naar uit.
Morgen gaat de cam aan.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:56 schreef McGrath het volgende:
zal even mijn creditcard erbij halen.
Dat klinkt dan weer wel plausibel.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:53 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Hij weet het zelf waarschijnlijk nog niet.
Wutquote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:56 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Goed, ik heb net de feedback gekregen dat m'n scriptie volledige onzin is dus ik ga zo m'n ellende wegdrinken met vrienden in Utrecht en daar kijk ik naar uit.
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:56 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
srs?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:56 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Leugens, ik wil namen en rugnummers desnoods via Mycroft pas dan geef ik antwoord.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:54 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Weenie, ik las laatst dat 2NutZ het ook aan je vroeg en dat iedereen antwoord gaf behalve jij. Was een selectie users hier, weet ook niet wie precies. Was gewoon in de sc hier hoor.
Nou, de letterafstand was wel oké volgens mij.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:56 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
ow that sucks.. Wat was er niet goed aan.
wtf hoe dan? kreeg je niet eerder feedback dan?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:56 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
dat is klotequote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:56 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja zo graag wil ik het nou ook weer niet weten. Ik denk ik vraag het gewoon aan de bron, als je niet meewerkt boeit het me verder ook niet.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:58 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Leugens, ik wil namen en rugnummers desnoods via Mycroft pas dan geef ik antwoord.
Was het echt slecht? Doe normaal hoor.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:58 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nou, de letterafstand was wel oké volgens mij.
Jij, autistje.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:59 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
wait wut hoezo nerd? ik of dima btw?
Nou soz hoor dat ik niet alle ins en outs op het gebied van porn weet.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Chaturbate heeft ook gewoon een gay gedeelte hoor.
Oke AdoraBellequote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:58 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Leugens, ik wil namen en rugnummers desnoods via Mycroft pas dan geef ik antwoord.
Mijn allereerste versie werd ook afgevlamd met opbouwende kritiek, maar eigenlijk vooral op randzaken als theoretisch kader en onderzoeksmethoden enzo. Inhoud niks over gehoordquote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:59 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Was het echt slecht? Doe normaal hoor.
dramaqueen met je complete onzinquote:Op vrijdag 19 februari 2016 17:00 schreef TARDIS. het volgende:
M'n daadwerkelijke deadline is 8 maart dus ik heb nog wel even hoor. Ik zit in de goede richting maar het is gewoon niet compleet, slecht uitgewerkt, verkeerde methodes gebruikt, slordigheidsfoutjes. Ik denk dat ik het nog wel oke krijg voor 8 maart, ik ga maandag naar school om met haar te zitten. Had gewoon gehoopt dat, gezien de tijd die ik er in gestoken had (haha in gestoken) de reactie wat beter zou zijn.
Leuk he, feedback van de NHTV.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 17:00 schreef TARDIS. het volgende:
M'n daadwerkelijke deadline is 8 maart dus ik heb nog wel even hoor. Ik zit in de goede richting maar het is gewoon niet compleet, slecht uitgewerkt, verkeerde methodes gebruikt, slordigheidsfoutjes. Ik denk dat ik het nog wel oke krijg voor 8 maart, ik ga maandag naar school om met haar te zitten. Had gewoon gehoopt dat, gezien de tijd die ik er in gestoken had (haha in gestoken) de reactie wat beter zou zijn.
man doe normaal, dit hoort er toch bij ?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 17:00 schreef TARDIS. het volgende:
Wel een domper hoor, als je denkt al richting een 7 te gaan, maar je blijkt een 2,5 te scoren zeg maar.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 17:01 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
man doe normaal, dit hoort er toch bij ?
Ja, dan niet he. godverdomme.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 17:01 schreef TARDIS. het volgende:
Neuh deze is wel écht goed, sorry man.
hier nog een paar, drink omdat het lekke ris, drink om je dronken wordt, drink omdat je leeft, drinkquote:
dat is mn hele leven samengevat alquote:Op vrijdag 19 februari 2016 17:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wel een domper hoor, als je denkt al richting een 7 te gaan, maar je blijkt een 2,5 te scoren zeg maar.
Volgens mij mogen wij als inhoud niet meer dan 20 pagina's hebben.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 17:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mn scriptie bestond uit 48 pagina's + 22 pagina's bijlage, helemaal fantastisch
Je hebt er toch maar niet 10 Tardis
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 17:03 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
dat is mn hele leven samengevat al
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 17:03 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
dat is mn hele leven samengevat al
Wtf, mijn onderzoeksrapport was 81 pagina's (wel incl. uitgebreide enquêtes voor 3 doelgroepen), m'n adviesrapport was 44 pagina's (40 excl. bijlagen).quote:Op vrijdag 19 februari 2016 17:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zou bij mij totaal niet haalbaar zijn, dan moet ik heel veel weglaten. Al had ik best veel tabellen, figuren oidquote:Op vrijdag 19 februari 2016 17:03 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Volgens mij mogen wij als inhoud niet meer dan 20 pagina's hebben.
Heb nu 27 pagina's, bijlagen nog niet toegevoegdquote:Op vrijdag 19 februari 2016 17:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
waarom zo weinig? Ik moet er minimaal 42 hebbenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 17:04 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Heb nu 27 pagina's, bijlagen nog niet toegevoegd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |