ja maar ik ben bruiner dan vaquote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:45 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Je lijkt toch op VA, hij is ook whitewhiteboy.
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:45 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Tuurlijk, ruzie op het internet wil niet zeggen dat we geen lol met een biertje zouden kunnen hebben jatok.
wowquote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:46 schreef Opsonisatie het volgende:
Nou ik ben weg doei hopelijk tot nooit op fok.
jij snapt hetquote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:45 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Tuurlijk, ruzie op het internet wil niet zeggen dat we geen lol met een biertje zouden kunnen hebben jatok.
dima is homo?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:44 schreef TARDIS. het volgende:
zin iemands huig te molesteren met m'n eikel
/dima+viskarretje˛
Ik geef antwoord als je zegt van wie je hoort van wel en van wie je hoort van niet. Mag ook in DM.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:45 schreef TARDIS. het volgende:
Hey Ashqelon ben je nou wel of niet transgender. Van de ene user hoor ik het ene, van de andere weer het andere. Ik wil het nu van jou horen. ASH VERTEL NU pls.
hou jij je tyfussmoel eens joh, godse zure bomquote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:51 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja, kom nu maar klaar in zijn bek en hij in de jouwe en klaar is Kees.
Weenie, ik las laatst dat 2NutZ het ook aan je vroeg en dat iedereen antwoord gaf behalve jij. Was een selectie users hier, weet ook niet wie precies. Was gewoon in de sc hier hoor.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:53 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Ik geef antwoord als je zegt van wie je hoort van wel en van wie je hoort van niet. Mag ook in DM.
hou je smoel vieze sloerie.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:53 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
hou jij je tyfussmoel eens joh, godse zure bom
Verdomme, dat wordt weer naar de US SCquote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:53 schreef TARDIS. het volgende:
In deze SC zitten zonder dat je pik is afgezogen door dima
Je kan ook naar mannen kijken op chaturbate he.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:54 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Even srs meen je dit? Waarom.heeft hij het dan zo vaak over chaturbate?
nee nerddddddddquote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:54 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Chaturbate heeft ook gewoon een gay gedeelte hoor.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:54 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Weten wij alles van toch.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:54 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Je kan ook naar mannen kijken op chaturbate he.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |