Zal ik ook komen?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:43 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Vanavond eerst de Tivoli in Utrecht.
hou je smoelquote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:43 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jij geeft licht in het donker hoor, zo whiteboy ben je.
Vond het wel een mooi stukje proza.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:44 schreef TARDIS. het volgende:
zin iemands huig te molesteren met m'n eikel
/dima+viskarretje˛
ze kenne allemaal de pleuris kryge ja tog xD jy en iCk,, <3quote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:44 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik jou ook sws. Beter dan al die kutnewbs hier toch xD xD
heb je dit nu net verzonnen of is dit waargebeurd of een verwijzing?quote:
Was eigenlijk een geintje (d0h), maar wist niet dat je zo zou reageren. Amiabelquote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:44 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja moet je doen maar kaartjes zijn wel uitverkocht dus moet je even kijken hoe je binnenkomt.
wij weten beterderder <233quote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:44 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
ze kenne allemaal de pleuris kryge ja tog xD jy en iCk,, <3
Tuurlijk, ruzie op het internet wil niet zeggen dat we geen lol met een biertje zouden kunnen hebben jatok.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:45 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Was eigenlijk een geintje (d0h), maar wist niet dat je zo zou reageren. Amiabel.
ow.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:45 schreef TARDIS. het volgende:
Hey Ashqelon ben je nou wel of niet transgender. Van de ene user hoor ik het ene, van de andere weer het andere. Ik wil het nu van jou horen. ASH VERTEL NU pls.
hoe kom je aan die foto?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja de alles krakende kaste baas_!
aka koning droeftoeter
Love you miss you always bby.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:46 schreef Opsonisatie het volgende:
Nou ik ben weg doei hopelijk tot nooit op fok.
Mooiquote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:46 schreef Opsonisatie het volgende:
Insallahquote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:46 schreef Opsonisatie het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |