fake jij je handicap?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Lekker makkelijk, je weet precies wat ik bedoelGa lekker mensen met een echte handicap uitlachen, loser.
meer dat er echt dingen naar boven komen die al jaren terug gebeurd zijnquote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja in een dis een ander dissen, dan ben je rancuneus ja
ooh ja antieke shitquote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:35 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
meer dat er echt dingen naar boven komen die al jaren terug gebeurd zijn
Maak je niet dik, jij doet niet voor spek en bonen mee, til er niet te zwaar aan.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:34 schreef Stimorol- het volgende:
kunnen we het weer over mijn gewicht hebben
hoe zwaar ben je?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:34 schreef Stimorol- het volgende:
Dit is wel heel specifiek, waargebeurd?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:35 schreef Crip het volgende:
20 jaar geleden knipte de zuster zomaar mijn navelstreng door had dr gister opgezocht en op haar gezicht geklapt.
Wrom knipte je vader niet ;sss sla haarquote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:35 schreef Crip het volgende:
20 jaar geleden knipte de zuster zomaar mijn navelstreng door had dr gister opgezocht en op haar gezicht geklapt.
Wait wut die gast op die schaakmat meme hierboven is srs Emimich?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:14 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Oh dat bedoelt 'ie. Dat is idd Emimich
.
toch wil ik je nietquote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:35 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Maak je niet dik, jij doet niet voor spek en bonen mee, til er niet te zwaar aan.
quote:Vriendin: "En hij heeft ook zo`n heerlijke zachte eikel die ik tegen mijn huig aan voel kloppen als ik zijn piemel in mijn mond neem!"
Vriend in friendzone: "Hm ja oke dat is mooi, hihi"
Vriendin: "En dan die bewegingen die hij met zijn heupen maakt als hij mijn strakke kutje penetreert, hij maakt me helemaal gek!"
Vriend in friendzone: "O ja hihi leuk voor je, ik ben blij voor je!"
Nee srs man.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Lekker makkelijk, je weet precies wat ik bedoelGa lekker mensen met een echte handicap uitlachen, loser.
ewaa 10tonnerquote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:34 schreef Stimorol- het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |